Umutsuz Bitişler ve Umutlu Başlangıçlar

8 2 0
                                    

Artık evimden ayrıldığım için üzülmüyorum. Babamdan ayrıldığım için üzülüyorum. Orada olduğunu biliyorum hatta dokunabiliyorum da ama sonu var biliyorum ve onu getiremiyorum ya da ben orada kalamıyorum. Sevmenin acı verdiğini biliyordum da bu denli sevilmenin bu kadar acı vereceğini hayalimden bile geçiremezdim. Babam beni o kadar seviyordu ki onun beni sevişini düşündüğüm her an kalbim sanki sobanın üstüne atılmış bir buz gibi eriyip gidiyor.

Neyse ki annem burada ve biz bu savaşı babam için kazanacağız! Ne olursa olsun zafer bizim olacak!

Ne oluyor burada? Tiyatro mu çalışıyorsun?

Aaa, hiççç!

Nasıl hiç! Sesin aşağı kadar geliyordu!

Seni görmedim abi ya, sen nerden çıktın?

Sen nutuk mu atıyordun he? Kendinden geçtin bi an! Kime nutuk atıyorsun binlerce sene öncesindeki şu ağaçlara mı? Hahahah!

Abii yeterrr ya üff! Şu maymunları nasıl yeneceğiz diye düşünüyordum bi an öyle dışımdan konuşmaya başlamışım. Sana da malzeme çıktı. Tam ne zaman rezil olacağım bir şey yapsam bi yerlerden çıkıyorsun.

Kızım abiler bunun için var anlamadın mı hala! Ben ne için gelmiştim ya! Hıhh! Köpücüklerin seni çağırıyordu aşağıdalar şimdi.

Onlar gelemiyor muydu? Bunlar konuşmaya başlayınca bizi ayağına çağırmaya da başladılar. Ben şimdi onların içinden geçmez miyim?

Ağzı olan konuşuyor işte bilmiyorum git bak hele ne diyorlar?

Abimin sinirini şimdi sizden çıkarıcam. Beni ayağına çağırmak neymiş göstericem. Siz beni nasıl aa aya ayağ... Ayaklarım çok kaşınmaya başladı ya bir anda!

İyi ki doğdun Beliş! İyi ki doğdun Beliş! İyi ki, iyi ki!

İyi ki doğdun Belişş! Bugün doğum günün, unutacağımızı mı sandın?

Yoo! Ben bile unutmuşum. Eylüldeyiz sahi!

Gerçekten çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz. Şu ortamda bile doğum günümü unutmamışsınız.

Canım kızım nasıl unutabiliriz. Bu işin baş mimarlarından biri abin.

Abimm!

Evet, abin özellikle istedi.

Abiciğimm seni seviyorum. İyi ki varsın!

Ben de seni seviyorum can kardeşim. İyi ki doğdun. Bundan sonra da hep ol. Yoksa işlerimi görecek başka kim var?

Hihihih! Tamam.

Belişş! Babanı görmeye gittiğimizde bi şeyleri düzelten tek sen değildin.

Nasıl yani Karam?

Sen babanla konuşurken ben de bir fırsatını bulup kalan pastadan bir parça aldım ve senin için getirdim. Kalanını da orada senin yiyeceğini düşünüyorum. Hav hav hav!

Nasıl kimse seni görmedi? Üstelik ben de ordaydım ben de fark etmedim.

Benim ne kadar hızlı koşabildiğimi unuttun galiba. Işınlandım diyelim.

Aa evet, tamam tamam! Ne kadar güzel bir an! Hiçbir şey yok ama her şey şu an burada!

Bir parça da olsa pastamız var. Mum bulamadığımız için karahindiba koydum. Hadi üfle de doğum gününü kutlayalım.

Ama ağlama canım kızım benim. Bugün gülmen gerek.

Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız hepiniz. Karam sen de!

Sen de Beliş'im sen de!

Hadiii bak karahindiba sönecek. Hav hav hav!

Fffüüüüüüü!

Hıhh bak ne güzel uçuyorlar! İyi doğdun!

Teşekkürler, teşekkürler. En buruk doğum günüm oldu. Ben bile unutmuşken siz unutmamışsınız.

Pek bi hediye de bulamadık. Malum, etrafına baksana! Beğenmezdin zaten bi şey getirseydik de.

Ne hediyesi ya! Bu doğum günümün hediyesi sizsiniz. Ben başka bir şey istemiyorum.

Hadi gelin oturalım şöyle biraz.

Ben ve abim bir yere oturduk. 17 de yanıma gelip oturdu. Annem ile Karam da hemen karşımızda oturdular. Annem bi konuşma yapacak gibiydi.

Şimdi Postacı ve Gezici de gelecek, onu bekliyorum.

Geliyorlar anne kapıdan göründüler.

Hıh! Siz de geçin bakalım şöyle.

Çocuklar, çok kısa sürede eğitiminizi tamamladınız ve özelliklerinizi artık çok daha faal olarak kullanabiliyorsunuz. Yani artık savaşa hazırız ve artık savaşmalıyız da!

Anne ben her şeye hazırım artık. Bu savaşı babam için kazanacağız. Elimden ve hatta gözümden ne geliyorsa yapmaya hazırım.

Anne ben de hazırım. Zaten bir heyecan arıyordum. Evde oyun oynamaktan sıkıcı ve monoton bir hayatım vardı. Belki de hayat bana kendimi gösterebilmem için bir fırsat sundu. Ben de dünyamızın geleceği için burada seninle omuz omuza çarpışmaktan gurur duyacağım.

Çok güzell! İşte benim çocuklarım! Evet, Karam seni biliyoruz zaten ama yine de söylemek istediğin bir şey olur belki.

Ben zaten ezelden seninleyim. Seninle burada nice badireler atlattık. En zor anlarımda bile her zaman sen yanımdaydın. Bugün de ben sizi asla yalnız bırakmayacağım tabi ki de! Sonunda ölüm olsa bile bunun sizin yanınızda olmasını isterim.

Duygulandırıyorsun beni ama! Seninle uzun ve maceralı bir kader yolculuğu yaptık. Şimdi ise bu yolculuğun hakkını vermekte sıra.

Evet 17'cik. Şimdi sen bize ne demek istiyorsun. Eğitimini tamamladın hatta kendini burada çok daha fazla geliştirdin. Son olarak da seni dinleyelim.

Ben de annem ile aynı duyguları hissediyorum. Zaten bizim en önemli özelliğimiz vefamız değil mi? Biz de bu yolda sonuna kadar varız.

Çok güzel! İşte sizi bunun için çok seviyorum.

Postacı ve Gezici siz de hazır olun, savaşı başlatıyoruz!

617Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin