Bugün çok önemli bir gün. Daha önceden temaslarımız oldu ama bugün düşmana karşı sizinle ilk seferimize çıkacağız. Size planımızı anlatayım. Sizden önce de üzerinde uzun süre düşündüğümüz ve çalıştığımız planımız savunma savaşı yapmak üzerine. Bulunduğumuz bölgede ve çevresinde hazırladığımız tuzakları zaten biliyorsunuz. En stratejik noktalarda adamlarımız olacak.
Neden saldırı yapmıyoruz peki anne?
Onlardan daha iyi bildiğimiz bölgede savaşarak onlara üstünlük kurmaya çalışacağız. Ayrıca bütün hazırlığımız da bu yönde oldu. Yani tüm ordumuza ve gücümüze ek olarak bu bölgenin kendisi de savaşta ordumuzun bir parçası olacak.
Anladım ama şimdi neden sefere çıkıyoruz madem savunma savaşı yapacaksak?
Önce onları kızdıracak ve tüm gücünü toplamadan üzerimize yürümelerini sağlayacak bir sebep vereceğiz onlara.
Peki ne yapacağız?
Ordumuzla değil öncelikle sadece yedimiz gideceğiz ve mutant maymunların bölgesine yakın dolaşan gözcülerine saldıracağız. Sadece birini hayatta bırakırsak tüm olanları gidip Maymun Kral'larına anlatacaklar. Böylece amacımıza ulaşmış olacağız. Bununla birlikte küçük bir saldırı olacağı için ilk temaslarda siz de özelliklerinizi nasıl kullanacağınızı görmüş olursunuz.
Tamam anne biz hazırız. O halde yola çıkabiliriz.
Anne ben sizi rüzgar ile götürebilirimm!
Zaten başka çaremiz yok gibi. Ama kızım gökyüzü taşı özelliğini çok kullanmamalısın ve de geniş kapsamlı da kullanmamalısın! Yoksa maymunlar bir şeylerin ters gittiğini anlarlar.
Tamam, anlayamayacakları şekilde davranırım rahat ol.
O zaman hazır olun ve birbirinize yaklaşın!
Ben zaten uçabiliyorum. Ben arkanızdan gelirim.
Hayır oğlum! Savaş bir birlik olma sanatıdır. Ayrı davranmak bu birliği bozar. Birlik bozulursa da bu savaşı kaybederiz.
Tamam o zaman hadi sıkışın bakalım!
Fffüüüüü!!!
Çok sert bir kuvvet ayaklarımızı yerden kesti ve bizi havalandırdı. Bunu defalarca denedim ama her seferinde bi salıncak etkisi oluyor içimde. Sanki uçak gibi ama şeffaf her yer. Her yer görünüyor.
17, evin balkonundan güneşin batışını izlediğimiz günü hatırlıyor musun?
Evet hatırlıyorum tabi. Bunamadım hala!
Aklıma o gün geldi. Baksana yine güneş batmak üzere. Ufuktan turuncu turuncu görünüyor yine. O gün ikimizde annelerimizi özleyerek sarılmıştık birbirimize.
Evet Beliş ya! Kader ne kadar ilginç değil mi? Hayatın birden tamamen tersine dönebiliyor. Ama bu kez çok iyi bir şekilde döndü.
Evet, kesinlikle öyle. Şimdi ise ikimizin de annesi yanımızda izliyoruz gün batımını.
O sırada Karam konuşmaya başladı.
Demek bizi çok özlediniz he! Bizim de kaç gün batımında sizi konuştuğumuzu en iyi annen bilir.
Evet kızım bir gün kavuşacağımıza hep inandık ama hep özlüyor ve bekliyorduk sizi.
Ya bi durun Allah aşkına bari burada yapmayın. Sürekli sürekli bi duygusallık peşindesiniz. Savaşa gidiyoruz savaşa! Postacı ve Gezici burada olmasa size mükemmel sözler sarf edicem de onlara dua edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
617
AventuraBelen, babasının kendisine hediye ettiği köpeği ile sıradan bir hayat sürerken, ailesinin gizemli bir görev için seçildiğini öğrenir. Evlerinde, zamanın derinliklerine yolculuk yapabilen bir geçidin anahtarı vardır ve bu anahtar 617'dir. Belen ve ai...