Saha

119 14 1
                                    



Şarkının sesini kısarak yürümeye devam ediyordu. Yamaguchi de, Tsukishima müzik dinlediği için konuşmuyor etrafına bakınarak yürüyordu.

Karşıdan karşıya geçtikleri esnada Yamaguchi'nin kendisini dürtmesi ile kulaklığını boynuna indirerek yanında ki çocuğa dönmüştü.

"Neye bu kadar şaşırdın? Ne oluyor Yamaguchi?" Yamaguchi şaşırdığını belli eden gözler ile arkadaşına dönmüştü.

"Dedikodu doğruymuş...ikizlerin kardeşi gerçekten de Ushijima ile çıkıyor! Bak!" Çocuğun işaret ettiği yere baktığında kafenin cam kenarında oturan ikiliyi görmüştü. Omzunu silkerek geri önüne dönmüştü.

"Bizi ilgilendirmez Yamaguchi" Yamaguchi kafasını sallayarak önüne dönmüştü.

"Üzgünüm, Tsukki" ikili okuldan çıkıp çarşıya gelmişlerdi ve proje ödevi için gerekli malzemeleri almışlardı. Şimdide antrenman için geri okula dönüyorlardı.

Durağa giderek otobüsün gelmesini beklediler. Tsukishima konuşmayı sevmezdi, onun için müzik hayat kurtarıcıydı.

Otobüs geldiğinde otobüse binerek ikili koltuklara oturmuşlardı. Zaten yolları çok uzun değildi. Hava serindi ve maçlar başlayacağından hasta olmamak için binmişlerdi.

Yirmi dakikanın sonunda otobüs direkt okulun yanında ki durakta durmuştu. Otobüsten inerek adımlarını sahaya yöneltmişti ikili.

"TSUKİSHİMA!" Yüzünü buruşturarak arkasına döndü, turuncu kafayı gördüğünde gözlerini devirmiş onu umursamadan yürümeye devam etmişti.

"Sana sesleniyorum Gıcıkhishima! Beklesene" ürkütücü bir şekilde arkasına döndüğünde bu Hinata'nın korkmasına sebep olmuştu.

"Bana bir daha öyle seslenme" sahaya giren diğerlerini farketmişti.

...

"Bu kadarı yeterli, aileniz daha fazla endişelenmesin" koç elinde ki dosyanın kapağını kapatarak yerde ki çantasına yönelmişti. O esnada Hinata ve Kageyama'nın kavgası ile herkes dikkatini oraya vermişti.

"Ben konuşacağım! Gıcıklık yapma Kageyama" Kageyama ise Hinataya sinirle tekmesini geçirmişti. Koç ve öğretmen onları umursamadan çıkmışlardı, alışık durumdu.

Daichi sinirle ikiliye yaklaşıp üstlerine korku salmıştı.

"İsteği attım bile!" Suga merakla yaklaşarak Hinata'nın omzuna kolunu atmıştı.

"Olay ne Hinata? Kime istek atmak için kavga ediyorsunuz?" Hinata genişçe gülümsemişti.

"Miya ikizlerin kardeşine tabikide!" Tanaka içtiği suyu püskürtürken Tsukishima merak ettiğini belli etmemişti ama ona istek atıp ne yapacaklardı ki?

"Neden istek attın?" Asahi de çantasını çoktan toplamış koluna takmıştı.

"İkizlerin oynayışını merak ediyorum. O bama yardım edecektir" Tanaka büyük bir kahkaha kopartarak Hinata'nın sırtına vurmuştu.

"O sana neden abileri hakkında bilgi versin dangalak!" Hinata kafasını şaşkınlık ile kaldırmıştı.

"Öz abileri değilmiş ki. Konuşmuyorlarmış bile" Tsukishima telefonuna gelen bildirim ile kaşlarını çatarak telefonunu cebinden çıkarmıştı. Gördüğü bildirim ile kaşlarını çatmış sinirle Hinata'ya bakmıştı.

Lyssazumi size bir takip isteği gönderdi

Derin bir nefes vererek telefonu ile sinirle Hinataya yaklaşmıştı.

Tsukishima & LyssaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin