Dedikodunuz çıkan kıza da aşık olma Ushi***
"Nereye?" Kafasını okuduğu kitaptan kaldırarak ayaklanan kıza baktığında Lyssa değneklerinide alarak sıradan çıkmıştı.
"Tuvalete gideceğim" Tsukishima da "tamam" diye mırıldanarak kitabına dönmüştü tekrardan. Tuvaletin yerini Kiyoko söylemiştim zaten.
Koridorun sonuna ilerlediğinde tuvalet tabelasını görmesi ile gülümsemişti, içeriye adımını atacakken bileğinden tutulması ile arkasına dönmüştü.
"Selam şekerim, n'aber?" Sabahki çocuktu bu, hafifçe gülümseyerek çocuğa selam verdiğinde çocuğun arkadaşlarının kıkırdadığını fark etmişti.
"Kolay lokma"
"Anlamadım?" Kaşlarını çatarak çocuğa döndüğünde çocuk yanağından makas atarak göz kırpıp gözden kaybolmuştu, garip.
Tuvalete girerek işini hızlı bir şekilde halledip çıkmıştı, koridorun başına geçtiğinde sınıftan sinirli bir şekilde çıkan Kei'yi görmeyi beklemiyordu.
Tsukishima hızlı adımları ile Lyssa'nın yanına geldiğinde neden bu kadar geç kaldığını merak etmişti. "İşin çok uzun sürdü" bu muydu yani? Gözlerini devirerek yürümeye başladığında Tsukishima da peşinden geliyordu hemen.
"Kaç ders kaldı?" önce biraz düşündükten sonra hafifçe kafasını sola yatırmıştı. "Üç olması lazım, yoruldun mu?" Hayır anlamında kafasını salladığında sınıfa gelmişlerdi.
***
Üç gün sonra:
_________________"Stres yapma tamam mı? Ben seni izliyor olacağım" Tsukishima kafasını salladığında otobüse ilerlemişti çoktan. Lyssa da Tanaka'nın ablası ile gidecekti sahaya.
Herkes otobüse bindikten sonra Saeko-san'ın arabasına ilerleyerek ön koltuğa oturmuştu.
"Agh, diğer maçları aldılar ama bu maç şu Ushijima denen çocuğun okulununmuş. Daha önce kimse yenememiş" Lyssa Ushijima ismini duyduğunda hafifçe kaşlarını çatmıştı. Tsukishima o çocuktan hiç haz etmiyordu ve umarım saçma bir şey yapmazdı maç ortasında.