Sakat

81 8 3
                                    

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

"Her şeyimi aldım, gerçekten" dış kapıya doğru ilerlediğinde ikizlerde peşinden geliyordu.

"Evinde kalacağın kişi, Kiyoko'muydu ismi?" Onaylar biçimde kafasını sallayarak kapıyı açmıştı.

"Lan! O sırığın evine kalmıyorsun sakın". Atsumu'nun cümlesine karşı hafifçe gözlerini irileştirmişti.

"Saçmalam abi! Kalmayacağım tabikide" Osamu "iyi olur" diye mırıldandıktan sonra Lyssa gözlerini devirerek evden dışarıya çıkmıştı.

"Ah! Tsukishima geldi!" Tsukishima hızlı adımların eşliğinde evin önüne geldiğinde Atsumu'nun elinde ki valizi ve sırt çantasını almıştı.

"Günaydın" Lyssa büyük bir gülümseme ile sevgilisine günaydın dediğinde Tsukishima hafif bir gülümseme ile karşılık vermişti.

"Her neyse treni kaçıracağız" Lyssa önce Atsumu'ya daha sonrada Osamu'ya sıkıca sarılmıştı.

"En ufak bir sorunda hemen arıyorsun" abisine gülümseyerek kafasını salladıktan sonra Tsukishima'nın yanına ilerlemişti.

"Görüşürüz!" İkizlerde el salladıktan sonra eve girmişlerdi. Tsukishima, Lyssa'ya ayak uydurmak için oldukça yavaş yürüyordu, sonuçta değnek kullanıyordu kız.

Valiz olmasaydı kızı çoktan kucağına almıştı bile. Yürümeye devam ettikleri esnada çaktırmadan sevgilisinde göz gezdirmişti biraz.

Çok mutlu görünüyordu

Tren istasyonu çok uzak değildi Lyssa'nın evine yürüme mesafesi ile on dakika bile yoktu.

"Biz şu vagonda olacağız" Tsukishima eli ile bir vagonu işaret ettiğinde ilerlemeye başlamışlardı. Ellerinde ki biletlerde koltuk numaralarını ararlarken görevlide büyük çantaları alarak valizlerin olduğu yere koymuştu.

"Kei! Burada oturuyoruz!" Lyssa arka taraftaki iki koltuğu işaret ettiğinde Tsukishimada kızın yanına ilerlemişti.

İkili koltuklarına oturduktan on dakika sonda tren de hareket etmişti zaten, yol çok uzun sürmezdi. Belki bir saat?

Saat daha çok erken olduğu için uyumayı planlıyorlardı, Lyssa cam kenarına yasladığı kafasını kaldırarak Tsukishima'nın omzuna yasladığında Tsukishima kalbinin hızlandığını hissetmişti.

"Sende uyu...saat çok erken" Lyssa hızlı bir şekilde uykuya dalmıştı zaten, Tsukishima da kafasını omzuna yaslanan Lyssa'nın kafasına yasladıktan sonra gözlerini kapatmıştı.

***

"Her şeyim tam Kiyoko" iki genç kız evden çıktıklarında Kiyoko Lyssa'nın koluna girmişti destek amaçlı.

Tsukishima & LyssaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin