Sevgili

115 10 2
                                    



Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Osamu ve Atsumu hastahanenin kantin kısmına yemek yemeğe gitmişlerdi, Taukishima da kızın hemen yanında ki koltukta kitap okuyordu.

Ayın ışığı odaya vurmuş kızın yüzünü aydınlatıyordu, hafif hareketlenme sesi ile kafasını kaldırarak Lyssa'ya bakmıştı.

Kabus görüyor gibiydi, elinde ki kitabı koltuğa bırakarak kızın yanına ilerlemişti. Nasıl yardımcı olacaktı ki?

Yatağın kenarına oturduğunda kızın sıklaşan nefesini fark etmişti. Ellerini omuzlarına koyarak hafifçe sarsmıştı.

"C..canım acıyor! Yard...Yardım edin! Yapma!"

"Lyssa! Kabus görüyorsun!" Bir kaç denemenin daha sonunda Lyssa aninden kafasını yataktan kaldırmıştı ve bu Taukishima'nında anlık irkilmesini sağlamıştı.

"Canın mı acıyor!?" Lyssa olayı kavradığında kafasını iki yana sallayarak tekrardan başını yatakla buluşturmuştu.

"Korkuyorum..sadece" kızın gözü kapalı konuşmalarına kaşlarını çatmıştı.

Korkuyordu ve elinden bir şey gelmiyordu

Lyssa, Tsukishima'nın elini tuttuğunda Tsukishima kalbinin hızlanmasını umursamayarak bakışlarını kaçırmıştı. Isınan yanaklarına küfredip kızın elini sıkıca tutmuştu.

"Kei.." Lyssa hafif araladığı gözleri ile yüzüne ay ışığı vuran çocuğu izlemişti bir süre.

"Efendim?" Çocuğun kabul etmeyeceğini biliyordu ve...sormaya da utanıyordu.

"Yanımda yatar mısın...? Korkuyorum ve..." gözlerini kaçırdığında onun aksine Tsukishima gözlerini irileştirmişti.

Tamam böyle bir şey isterdi ama zarar vermek istemiyordu, reddedeceği esnada kızın hafif dolan gözlerini fark etmişti.

"Ah..tamam boşv-"

"Kenara kay cüce" Lyssa hafifçe gözlerini büyülttüğünde dikkatlice kenara kayıp oğlana yer açmıştı. Tsukishima ise utanması bir kenara alarak derin bir nefes alıp ayakkabılarını çıkardıktan sonra yatağın kenarına uzanmıştı.

"Karnın acıyor mu?" Lyssa anlamayarak yanında ki çocuğa dönmüştü.

"Yani...ani hareket yapmazsam acımıyor" Tsukishima hafif gülümsedikten sonra gözlüğünü çıkartıp masaya koymuştu.

Lyssa'ya yaklaşarak kızı göğüsüne çekmişti dikkatlice, Lyssa ani hareket karşısında şaşırdığında gülümsemesine engel olamamıştı.

Kafasını iyicene çocuğun göğsüne gömerken Tsukishima da boşta ki elini Lyssa'nın beline indirmişti.

"Kei..."

"Hmm" Şu anda kendisini o kadar güvende hissediyordu ki yüzünde ki gülümseme de bunun kanıtıydı. Çok geçmeden ikili uykuya dalmıştı, Tsukishima hastahaneye geldiğinden beri ilk defa gece bu kadar uzun süre uyumuştu.

Çünkü normalde gündüz uyuyup geceleri kızın başında nöbet tutuyordu. Saat sabah yediye doğru geldiğinde Osamu odaya girmişti ki gördüğü görüntü ile bir şey demeden sessizce geri çıkmıştı.

Lyssa'nın sevgilisi olmasına elbette bir şey diyemezdi ama kıskanıyordu işte, abilik içgüdüleri. Atsumu ise çığırından çıkmıştı...

Bokuto ve Kuroo onunla dalga geçerken en sonunda kavgaya girişeceklerdi ki hemşire Kuroo ve Bokuto'yu hastahaneden çıkmaları için rica etmişti.

Kuroo ve Bokuto önce yediremeyip bahçede neden atıldıkları hakkında düşünüp konuşmuşlardı ardından üstlerinde kıyafetleri değiştirerek bir nevi kılık değiştirerek tekrardan hastahaneye girmişlerdi ki...ikili hastahaneye adım attığı gibi gülme krizine girmiş Tsukisihima'nin abisi uyarmak zorunda kalmıştı.

Tsukishima & LyssaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin