Tamda tahmin ettiği gibi olmuştu, Tsukishima kei gelmek istemiyordu. Sabırla derin bir nefes almış ardından çocuğa yaklaşmıştı."Eğlenebiliriz, hemen itiraz etme. Hem Bokuto-san seninle gezmek istiyor." Tsukishima gözlerini kısarak kızın üstüne eğilmişti hafifçe.
"Onunla bir yere asla gelmem, sen istiyorsan git" Taukishima gideceği esnada arkalarında bağırtı ile yerinde durmuştu.
"Oh, Tsukki! Tsukki! Tsukki!" Bokuto koşarak yanlarına geldiğinde Tsukishima duymamazlıktan geliyordu.
"Merhaba, Bokuto-san". Bokuto kıza merhaba dedikten sonra Tsukishima'nın sırtına atlamıştı.
"Tsukki! Hadi hazırlan da gidelim!" Tsukishima sırtından çocuğu ittirdikten sonra memnun olmayan bir surat ifadesi ile kafasını yukarıya kaldırmıştı.
"Bokuto-san geleceğimi sanm-"
"Geleceksin!" Bokuto yüksek ses ile konuşmaya devam ettiğinde Lyssa çoktan hazırlanmak için oradan ayrılmıştı, Bokuto'nun Tsukishima'yı ikna edeceğini biliyordu.
Odaya girdiğinde çantasından giyeceği kıyafetleri çıkarmıştı. Mini kot etek, üzerine beyaz bir crop giymişti. Converslerini de ayağına giydikten sonra çantasını alarak çıkmıştı.
Saçı ve makyajı zaten hazırdı. Ortak alanda beklemeye başladığında karşıdan gelen Kenma'yı farketti.
"Oh, merhaba Kenma. Senin geleceğini tahmin etmemiştim" Kenma da bıkkın bir surat ifadesi ile kızın yanında oturmuştu.
"Kuroo istedi" Daha sonra Kuroo, Akaashi ve Bokuto'yu farketmişti arkalarında ki Tsukishima'yı görmesi ile tebessüm ederek ayağa kalkmıştı.
"Merhaba" Bokuto kollarını açıp kıza sıkıca sarılmıştı, Kuroo da selam vermekle yetinmişti.
"Tsukishima, gelmişsin" Sarışın oğlan isteksizce kafasını sallamıştı. Yürümeye başladıklarında kızı hafif süzerken Kenma'nın kendisini izlediğinden bir haberdi.
"Oh, sen" Tsukishima, Kenma'nın kendisini işaret ettiğinde hafifçe gözlerini irileştirdikten sonra hızlıca eski haline dönerek yürümeye devam etmişti.
"Nereye gidiyoruz?" Kuroo düşünürken Bokuto heyecanla zıplamıştı.
"Bara gidebiliriz!" Lyssa, Kenma ve Tsukishima yüzünü buruştururken Kuroo dünden razıydı.
"Bu mantıklı bir karar değil Bokuto-san" Bokuto, Akaashi'ye bakarak kafasını sallamıştı hafifçe.
"Siz istemiyorsanız alışveriş merkezine gidebiliriz!" Bu daha mantıklı gelmişti ki hepsi de onaylamıştı zaten.
Durağa geldiklerinde çok bir zaman gelmeden otobüs gelmişti, sırayla otobüse binip otobüs kartlarını okutmuşlardı.
Otobüs şu an çok dolu değildi ve bu hepsinin işine gelmişti. Kuroo ve Kenma en önde ki ikili koltuklara oturmuşlardı, onların iki koltuk arkasına da Bokuto Akaashi'yi de kolundan çekerek oraya oturtmuştu.
En arkanın bir önünde ki koltuklar boştu. Lyssa da gergindi, Tsukishima da. Beraber oturacaklarını düşünmemişlerdi.
"Ben...ayakta gidebilirim yani eğer rahatsız olursan" Tsukishima kızın kolundan tutarak koltuklara yönelmişti.
"Olmam" Cam kenarına oturacağı esnada kızın üstünde etek olduğunu hatırlamıştı ve ayrıca bu boyu ile oraya sığamayabilirdi.
"Otursanıza!" Bokuto'nun sesi ile Lyssa cam kenarına oturmuştu ki Tsukishima da hemen peşinden yanına oturmuştu.
Oğlanın uzun bacakları kızın bacaklarına değiyordu ama ikiside çekmemişti. Diğer durakta otobüse bir kaç kişi daha binmişti ve şu an oldukça dolu bie otobüstü.