Seni Seviyorum<~>
Asahi'nin smacı yere düşmeden hemen önce Ushijima topu kurtararak Semi'ye göndermişti. Semi de pasını Ushijima'ya gönderip öldürücü vuruşunu yapmasını beklemişti ama öyle olmadı.
Tsukishima, Ushijima'yı bloklamıştı tekrardan, libero topu zar zor kurtardığında top Karasuno'nun sahasına girmişti.
"AVANTAJ TOP!" Daichi bağırdığında Kageyama sırıtmıştı. Topu parmak pası ile havaya kaldırdığında hepsi topa vurmak için koşmuştu, amaçları şaşırtmaktı.
Asahi, Tanaka ve Tsukishima zıplayarak topa vurmuş gibi yaparak arkalarında ki Hinata'yı gizlemişlerdi. Hinata yükseğe zıplayarak topa vurduğunda top hızlıca karşı sahaya gitmişti, libero manşet ile topu kurtarmaya çalışsa bile top hızlı ve sert olduğu için koluna çarpıp sahanın dışına çıkarak zeminde sesi yankılanmıştı.
Hepsi bir kaç saniye idrak edememişti, hakem düdüğü çalarak sayıyı Karasuno'ya verdiğinde taraftarlardan çığlıklar yükselmeye başlamıştı.
Gözünden akan yaşları hızlıca silerek yavaşça sahaya doğru adımlamıştı. Tsukishima sevgilisini gördüğünde gülümsemiş ona doğru yaklaşmıştı oda.
Lyssa elinde ki değnekleri yere bırakarak sevgilisinin boynuna sarıldığında Tsukishima şaşırdığını belli etmeyerek kollarını kızın beline dolamıştı terli olduğunu umursamadan.
"Tebrik ederim! Harikaydın Kei!" Sevgilisinden uzaklaştığı gibi Nishinoya ve Tanaka Tsukishima'nın sırtına atlamıştı hemen.
"Hey!" Tsukishima yere düştüğünde diğerleri de üstlerine atlamıştı, Lyssa da yerdeki değneklerini almış Kiyoko'nun yanına ilerlemişti.
"Hepiniz elinizi yüzünü yıkayın! Tören başlayacak!" Koçları Daichi'nin sırtına hafif vururken söylediğinde hepsi çoktan banyo kısmına ilerlemişti bile.
...
Maç bitmişti, Karasuno savaşarak maçı kazanmıştı. Daichi elinde ki kupayı havaya kaldırdığında takımdan bir kaç kişi mutluluk gözyaşları döküyordu adeta.
Lyssa telefonu ile hepsinin fotoğrafını çekmeye çalışıyordu, en çokta Kei'nin. Tören bittikten sonra hepsi çıkış kapısının oraya yönelmişti.
"Yarın..." evet, yarın İnarizaki ile maçları vardı. Lyssa kimi tutacağını bile bilmiyordu.
"İnarizaki..." Kageyama cevapladığında bakışlar Lyssa'ya dönmüştü.
"Elbette sizi destekleyeceğim!" Abileri için de destek yapardı ama asıl destekleyeceği kendi okulu ve sevgilisi olacaktı.