Deniz

109 15 0
                                    


Denize geleli yaklaşık 35 dakika anca olmuştu, hepsi denize girip çıkmış şu an biraz dinleniyorlardı. Lyssa ise ikinci turda denize gireceğini söylemişti.

"Hadi kalkın! Çok vaktimiz yok zaten!" Tanaka ayaklandığında onunla beraber Hinata, Nishinoya, Kageyama ve Suga da ayaklanmıştı.

"Lyssa hadi elbiseni çıkar sende" Kiyoko'ya bakarak kafasını sallamıştı, yine de gerginlik vardı üzerinde. Kiyoko elbisenin iplerini açtığında Lyssa da elbiseyi üzerinden çıkartarak bikini ile kalmıştı.

Herkesin bakışlarını üstünde hissedebiliyordu şu an ama hiçbiri bir şey söylememişti aksine herkesin gözüne hoş gelmişti böyle bir yara izi. Tsukishima da buna dahildi, önce şaşırmıştı ama garip bir şekilde çekici bulmuştu. Kızın vücudunu incelemeyi kesip denize doğru yürümeye başlamıştı bile.

Diğerleri de denize ilerlemeye başladığında Lyssa elbisesini şezlonga bırakarak koşar adım peşlerinden gitmişti.

Ayaklarına çarpan soğuk su dalgası ürpermesini sağlamıştı. Bir adım daha atmıştı, su şu anda dizine kadar anca geliyordu ama aşırı soğuktu.

"Öyle yaparsan üşürsün! Böyle yap!" Nishinoya'ya baktığında çocuğun Asahi'nin sırtında olduğunu farketti. Asahi'nin sırtından takla atarak denize atlamıştı.

"Kageyama! Bende yapacağım!" Hinata da Kageyama'ya koştururken Lyssa kıkırdamıştı. Tanaka da koşarak Kiyoko'nun yanına gelmişti, uzun uğraşlar sonucunda Kiyoko da Tanaka'nın omuzlarına çıkmıştı.

"Lyssa-san! Suya tam girin yoksa üşümeye devam edersiniz" Kageyama'ya bakarak kafasını sallamıştı. O esnada Tsukishima kızın bacakları arasından kafasını geçirerek kızı omuzlarına alıp ayaklanmıştı.

Lyssa irice açtığı gözleriyle Tsukishima'nın kafasına tutuğunda diğerleride gülerek ikiliye bakıyordu.

"T..tsukishima! Oldukça yüksek indir beni!" Tsukishima alayla sırıttıktan sonra indiririm diyerekten kızı omuzlarından ittirmişti. Lyssa suyun dibine gittiğinde diğerleri kahkaha atmakla meşguldu.

Suyun dibinden çıkarak saçlarını eliyle geriye yapıştırmıştı Lyssa, sinirle çocuğa döndüğünde çocuğun da diğerleri gibi kahkaha attığını farketmişti.

"Komik miydi?!" Tsukishima sırıtarak kızın yüzüne eğilmişti. "Oldukça komikti" Tanaka ve Nishinoya yüzme yarışı yaparken Daichi de Asahi'yi devirmeye çalışıyordu o esnada.

"Su güreşi yapalım!" Hinata'nın fikrini duyan Daichi sırıtarak onaylamıştı.

"Kageyama'nın omuzlarına çıkacağım! Karşıma kim çıkacak!" Yamaguchi gülümseyerek öne atıldığında oda Tsukishima'nın omuzlarına çıkmıştı.

Diğerleri de etraflarında yuvarlak oluşturarak izliyordu. Hinata kendisinin kazanacağına oldukça emin bir şekilde Yamaguchi'ye saldırmaya başlamıştı ki Yamaguchi de geri kalmıyordu.

Böyle devam ede ede yaklaşık beş dakikanın sonunda Hinata kazanmıştı, Yamaguchi suyun dibini boylamıştı.

"Sıradaki gelsin!" Bu sefer Suga çıkmıştı Tsukishima'nın omuzlarına. Suga, Hinata'ya göre daha güçlüydü ama Hinata kritik noktalara vurarak Sugayı'da devirmişti.

Kahkaha atarak ellerini çırpmıştı Lyssa, Kiyoko da kıza yaslanmış onunla aynı tepkileri veriyordu. O esnada Tanaka ve Noya'da yaklaşmıştı.

"Ben kazandım yarışı!" Tanaka gururla konuştuğunda Nishinoya suyun içinde tekme atmaya çalışmıştı oğlana.

"Sıra Lyssa'da!" Hinata kızı işaret ederek konuştuğunda, Lyssa ellerini önünde sallayarak itiraz etmişti.

"Su güreşi mi! Hadi Lyssa eğlenceli oluyor!" Noya da kızı gaza getirirken Lyssa Tsukishima'ya bakmıştı. Tsukishima omzunu silkerek geri önüne döndüğünde sarışın oğlana doğru bir kaç adım atmıştı.

Tsukishima & LyssaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin