Ep3(Z)

144 1 0
                                    

မင္းထင္အိမ္ေပၚကိုတတ္လာပီးနားေနတုန္း

"ေမာင္ေထြးေရ......."

"ဗ်ာသူႀကီးလာပီဗ်"

"ေရာ့...... ဒါကိုယူၿမိဳ႕အုပ္မင္းတို႔အတြက္ထမင္းပြဲျပင္ထားလိုက္ငါေခၚပီးဆင္းခဲ့မယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ဗ်"

"ဟာ...သူႀကီးလာေလဗ်ာ"

"ေနရထိုင္ရအဆင္ေျပရဲ႕လားၿမိဳ႕အုပ္မင္းရဲ႕ မေျပရင္ က်ဳပ္အိမ္ေျပာင္းလာလို႔ရတယ္ေနာ္"

"ဟာ....မဟုတ္တာေျပပါတယ္ဗ်ာ..အလြန္ေျပလြန္းလို႔ဒီ႐ြာမွာအေျခခ်ရင္ေကာင္းမလားစဥ္းစားေနတာ.."

"ဟား...ဟား.....ဟား....ဟား..ၿမိဳ႕အုပ္မင္းတို႔ကေနာက္ပီဗ်ိဳ႕"

"မေနာက္ပါဘူးဗ်ာ......ထားပါေတာ့....လာရင္းကိစၥေလးဆိုစမ္းပါဦး"

"ေအာ္ဟုတ္သားဘဲ က်ဳပ္ျဖင့္စကားေကာင္းေနတာေမ့ေလ်ာ့မယ္ ၿမိဳ႕အုပ္မင္းတို႔အတြက္ညစာလာပို႔ေပးတာပါ"

"ေအာ္ဟုတ္သလား..ဒါဆိုရင္ျဖင့္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ...ဒါေပမယ့္ ဒီလိုညစာမ်ိဳးကို ဒီတစ္ညဘဲလက္ခံပါရေစ ေနာက်ရက်များကြကျုပ်ဖြင့်မောင်အေးကိုချက်ပြုတ်ခိုင်းလိုက်ပါ့မယ် သူႀကီးတို့္ျဖင့္အလုပ္ေတြပိုမွာစိုးလို႔ရယ္.."

"မဟုတ္တာၿမိဳ႕အုပ္မင္းရယ္႐ြာကိုတာဝန္နဲ႕လာတုန္းေလးဧည့္ခံပါရေစ... "

"က်ဳပ္ျဖင့္ေစတနာေတြကိုလက္ခံလိုပါရဲ႕သူႀကီးရယ္.... က်ဳပ္ေၾကာင့္နဲ႕တာဝန္ေတြပိုပါရဲ႕... ကိုင္း ေအာက္ကိုသြားစို႔"

"ေအာ္..ဟုတ္.....ဟုတ္ကဲ့ဗ်"

သူႀကီးျဖင့္အႀကံအိုက္ရေလသည္ ထမင္းလာပို႔ခိုင္းရင္းသမီးကညာနဲ႕နီးစပ္ေစခ်င္ေသာ္လည္းၿမိဳ႕အုပ္မင္းကလမ္းေၾကာင္းေတြမ်ားပိတ္ေနေရာ့သလား....

"ကိုင္း...သူႀကီးတူတူလက္ဆုံစားရေအာင္..တခါထဲလာေလ"

မင္းထင္အေျပာကိုသူႀကီးက

"ရတယ္ ၿမိဳ႕အုပ္မင္း...က်ဳပ္ျဖင့္မဆာေသးေတာ့အိမ္ေရာက္မွဘဲ စားလိုက္ပါ့မယ္ ၿမိဳ႕အုပ္မင္းတို႔လိုတာရွိရင္ေျပာပါအားမနာပါနဲ႕"

မြို့အုပ်မင်းရဲ့ဝလုံးလေးWhere stories live. Discover now