Ep6(Z)

116 1 0
                                    

လုံးလုံးလည္း အေမနဲ႕မနက္စာစားပီးတာနဲ႕ လယ္ထဲဆင္းလာခဲ့လိုက္တယ္.. အေမလည္းသက္သာေနပီဆိုေတာ့ မနက္ျဖန္မ်ားၾက ဟိုၿမိဳ႕အုပ္စီ သြားရေပဦးမည္.. .....

"ေဟး..လုံးလုံး ေရာက္ပီလား"

"ေရာက္ပီဘႀကီးေရ....ကြၽန္ေတာ္ေျပာစရာေလးရွိလို႔ဘႀကီး.. မနက္ျဖန္မ်ားၾက ကြၽန္ေတာ္ မလာဘူးရယ္..."

"ေဟ....ဘာလို႔လဲကြ....ေကာက္ရိတ္တာ ဒီေန႕တစ္ရက္ထဲနဲ႕မပီးေလာက္ဘူးထင္တယ္ေနာ္"

"မေန႕ကလက္က်န္ေလးျဖတ္႐ုံဘဲဘႀကီးပီးေလာက္တယ္...မပီးရင္ေတာ့လာပါ့မယ္..."

"ေအးေအး မင့္သေဘာေလကြယ္ေနာ့္... "

"ဟုတ္ကဲ့ဘႀကီး.. "

လယ္ပိုင္ရွင္အဘကိုခြင့္ေတာင္းပီးသည္ႏွင့္လုပ္လက္စေလးဆက္လုပ္ေနလိုက္ေလသည္...ထိုအခ်ိန္

"ေဟ်ာင့္..လုံးလုံး..မင္းကဘယ္သြားမွာလဲ ငါလည္းလိုက္မယ္ေလကြာ"

"ဟာ..ၿမိဳ႕ကလာတဲ့ဧည့္သည္တစ္ေယာက္ကို ႐ြာဦးေစတီေလးလိုက္ပို႔မလို႔ကြ မင္းကဘာလိုက္လုပ္မွာ မလိုက္နဲ႕ေနခဲ့ခ်ည္"

"ဘာလဲ ေကာင္မေလးမို႔လို႔လား မရဘူးကြာငါလည္းလိုက္ခ်င္တယ္. "

"မင္းႀကီးေတာ္ႀကီးက ေယာက္်ားေလးဟ မင္းနဲ႕မသိလို႔မေခၚတာကြ မလိုက္နဲ႕ဆိုမလိုက္နဲ႕ေပါ့ လွ်ာကိုရွည္တယ္ မိေခ်ာင္းမသားက"

"ေအးပါကြာ မလိုက္ေစခ်င္မလိုက္ဘူး မင္းေနာက္ရက္ေတြကိုင္းထဲလိုက္ဦးမွာလား"

"မလိုက္ေသးဘူးကြ.. သူႀကီးကသူႏြားေတြေက်ာင္းခိုင္းထားလို႔ "

"မင္းကလည္းကြာ မလုပ္နိုင္တာေျပာလိုက္ပါလား သူႀကီးႏြားေက်ာင္းလို႔မင္းဘာမွရတာမဟုဘူး ကိုင္းထဲလိုက္တာကမွ မင္းရဦးမယ္"

"မရဘူးေဟ်ာင့္ေရ အေမကိုလာေျပာေတာ့အေမက ကူညီေပးလိုက္ပါတဲ့ ....ထားလိုက္ပါကြာတစ္ရက္ႏွစ္ရက္ထဲပါ သူလူအငွားရွာမယ္ေျပာထားတယ္ ရပီဆိုတာနဲ႕ငါလည္းေက်ာင္းေပးစရာမလိုေတာ့ပါဘူး....အခုေတာ့အျမန္လုပ္ေဟ်ာင့္...ညေနမေစာင္းမီအမွီရိတ္ရမွာ "

"ေအးပါကြာ မင္းတို႔သားအမိကသေဘာကိုေကာင္းလြန္းတာ "

လုံးလုံးလည္းမဲေမွာင္အေမးကိုေျဖရင္ အျမန္ရိတ္ရေလသည္ ဒီညေနအပီးရိတ္ရမယ္မို႔လား

မြို့အုပ်မင်းရဲ့ဝလုံးလေးWhere stories live. Discover now