မင္းထင္လည္းအမွီေျပးလို႔လိုက္ရေလသည္ ေတာ္ေသးသည္ဘုရားေရွ႕ ေရာက္ေတာ့ေကာင္ေလးကရပ္ေစာင့္ေနလို႔
"အရမ္းႏွေးတယ္ဗ်ာ က်ဳပ္ျဖင့္ေစာင့္ရတာၾကာႀကီးရယ္"
"ေအာ္ ေျပာတတ္ရန္ေကာခင္မ်ားေလးရယ္ ခင္မ်ားေလးကေရွ႕ကဇြတ္ေျပးတာေလကြယ္ မသိရင္ျဖင့္ေနာက္ကက်ားလိုက္လာသလိုဘဲ"
"ဟုတ္ေနတာဘဲ က်ားႀကီးေလ ဟား..ဟား...ဟား"
"ေလွာင္ထားပါ ေလွာင္ထား အဲ့က်ားကဘယ္ေလာက္အသားစားက်ဴးလဲေနာက္မွ သိမယ္ "
"အို႔ ခင္မ်ားႀကီးေနာ္ စကားေျပာဆင္ျခင္ ဘုရားေရွ႕ႀကီးမွာ"
နီျမန္းလို႔ရွက္သြားတဲ့ေကာင္ငယ္ေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးဟာ ကိုယ့္အတြက္ေတာ့အေမာေျပရာေလးတစ္ခုလိုပင္....
"ေကာင္းပါပီဗ်ာ မစေတာ့ပါဘူး လာ ဘုရားေပၚတတ္စို႔"
"ခင္မ်ားႀကီးေရွ႕က သြားေလ "
"ေဟာဗ်ာ အတူသြားေတာ့ဘာလို႔တုန္း "
"ေအာ္ မတူဘူးေလဗ်ာ ခင္မ်ားႀကီးက က်ဳပ္ထက္အသက္ဝါအရလည္းႀကီးတယ္ ပီးေတာ့ ရာထူးရာခံအရ ၿမိဳ႕အုပ္မင္းနဲ႕ ယွဥ္တြဲလို႔မသြားခ်င္ေပါင္ အစထဲကမွ လူက ေသးညွပ္ရတဲ့ၾကား ခင္မ်ားနဲ႕လည္း ယွဥ္သြားေရာ က်ဳပ္က ကေလးသာသာျဖစ္သြားေရာ "
"ေဟာဗ်ာ မဆိုင္ပါဘူးေကာင္ေလးရာ အသက္အ႐ြယ္အရႀကီးတာမွန္ေပမယ့္ ကိုယ္ကျဖင့္ ဒီကေကာင္ငယ္ေလးနဲ႕ ယွဥ္တြဲပီးဘုရားသြားေက်ာင္းတတ္လုပ္ခ်င္မိပါရဲ႕ ရာထူးရာခံကေတာ့ ေခါင္းထဲထည့္မေနနဲ႕ တစ္ခ်ိန္ၾက ခင္မ်ားေလးက ကိုယ့္ထက္ေတာင္ ရာထူးႀကီးဦးမွာေလ လူေကာင္ကလည္းအဲ့ေလာက္မေသးပါဘူး "
"ဘာ ခင္မ်ားႀကီးကေနာ္ ဘာယွဥ္တြဲသြားရမွာလဲ က်ဳပ္ကအခုက ေစတနာနဲ႕ မေရာက္ဘူးလို႔လိုက္ပို႔ေပးတာ ခင္မ်ားနဲ႕အတူတူကမသြားခ်င္ေပါင္ ပီးေတာ့ ရာထူးကႀကီးရေအာင္ ဘယ္မလဲအတန္းပညာ ပီးေတာ့လူေကာင္က ခင္မ်ားနဲ႕ယွဥ္ရင္ ဆင္နဲ႕ဆိတ္ကိုမ်ား"
"ဟား....ဟား....စြာလိုက္တာကြာ စြာေတးေလးကို ကိုယ္ျဖင့္အသည္းယားလို႔ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့ လူေကာင္ကမေသးဘူး ကိုယ့္ရင္ခြင္နဲ႕ကြက္တိဘဲေလ ရာထူးအတြက္ကမပူနဲ႕ အတန္းပညာမလိုဘူး ကေတာ္ဆိုတဲ့စကားလုံးေလးဘဲလိုတာ "
YOU ARE READING
မြို့အုပ်မင်းရဲ့ဝလုံးလေး
Romanceမြို့အုပ်ကြီးရဲ့သဲမှုကဲမှုအဖြာဖြာကို ဖတ်ရှုပေးကြပါဦးလို့