မင္းထင္နဲ႕ လုံးလုံး ဘုရားျပန္လာတဲ့လမ္းတစ္ေလွ်ာက္...
"ဒါနဲ႕ ခင္မ်ားက ၿမိဳ႕ကိုဘယ္ေတာ့သြားမွာလဲ "
"ကိုယ္လား လိုပါေသးတယ္ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ဘာလို႔လဲ"
"အဲ့က သမားေတာ္ေတြကေစ်းႀကီးလား "
"ထင္သေလာက္လည္း မႀကီးပါဘူး ဘာလို႔လဲ"
"ဟိုေလ တစ္မ်ိဳးေတာ့မထင္ပါနဲ႕ဗ်ာ အေမ့ေရာဂါကိုေလ ၿမိဳ႕ေပၚလိုက္ပီး ကုခ်င္လို႔ပါ အေမကမလိုက္ေလာက္ေပမယ့္ နားခ်ေျဖာင္းဖ်ပီး....."
"စရိတ္စခေတာ့ မပူပါနဲ႕ကိုယ္လည္းတတ္နိုင္သေလာက္ကူညီပါရေစ နားခ်တာေတာ့ ခင္မ်ားေလးဘဲေျပာၾကည့္ မရေတာ့ ကိုယ္လာေျပာေပးပါ့မယ္ မပူနဲ႕ ဟုတ္ပီလား"
"ရပါတယ္ က်ဳပ္မွာစုထားတဲ့ေငြေလးရွိပါရဲ႕ ေနရာထိုင္ခင္းစီစဥ္ေပးမယ္ ဆိုတာေတာင္မ်ားလွပီ "
"ကဲပါ အာ့ေတြေတြးမေနနဲ႕ အေရးႀကီးတာအခု အေမ့ကိုေသခ်ာေျဖာင္းျဖနားခ်နိဳင္ဖို႔ဘဲ ဟုတ္သလား"
"ဟုတ္တယ္ေနာ္ ဒါနဲ႕ေမးစရာရွိလို႔ "
"ကဲ ေမးေစဗ်ာ"
"စကားအေကာင္းေျပာမလို႔ကိုေဖာက္လာျပန္ပီ"
"မေဖာက္ရပါဘူးကြာ ေမးလေ ဘာေမးမို႔လဲ"
"ခင္မ်ား႐ြာကို ဘာအေရးေၾကာင့္လာတာလဲ သိလို႔ရလား"
"အင္း ေျပာျပလို႔ေတာ့ရတယ္ ဒါေပမယ့္ ဒီကိစၥကဘယ္သူမွသိလို႔မရတဲ့အေၾကာင္းအရာျဖစ္ေနေတာ့ကား ....."
"အဲ့ေတာ့ေျပာျပရတာလား မရတာလား က်ဳပ္ကူညီနိုင္တာရွိရင္ကူညီရေအာင္လို႔ပါေမးတာ"
"အဲ့ကိစၥက ကိုယ့္ရဲ႕ အနီးကပ္ဆုံးရွိတဲ့လူမွသိလို႔ရမွာ ဥပမာ- အိမ္သူျဖစ္ျဖစ္ အိမ္သားျဖစ္ျဖစ္ေပါ့"
"အာ့ဆို ခုနက ခင္မ်ားအိမ္မွာမွာေနတဲ့ ဟိုလူႀကီးကေရာ "
"ေအာ္ သူက ကိုယ္အိမ္က အိမ္ေတာ္ထိန္းထးလည္းဟုတ္တယ္ ဘ႑ာထိန္းလည္းဟုတယ္ ပီးေတာ့ ကိုယ္နဲ႕အနီးကပ္ေနရတဲ့လူလည္းဟုတယ္ေလ ခင္မ်ားေလးကၾကေတာ့...."
"ဟာ...မေျပာျပရင္လည္းေနေတာ့ဗ်ာ ဒါေလးသိရဖိူ႕အေရး သူအိမ္ဘဲလိုက္ေနရမလိုနဲ႕ မေျဖနဲ႕ "
YOU ARE READING
မြို့အုပ်မင်းရဲ့ဝလုံးလေး
Romanceမြို့အုပ်ကြီးရဲ့သဲမှုကဲမှုအဖြာဖြာကို ဖတ်ရှုပေးကြပါဦးလို့