Ryu oftă când se întoarse să o vadă pe Brona, care trecea deseori pe la infirmerie fără vreun motiv aparent. Vizitele ei îi făceau slujba și mai dificilă decât era deja. Nu doar că era responsabil de infirmerie, sprijinindu-se de cârje – deși lunile de terapie fizică făcuseră mersul mai ușor, încă avea nevoie de ele des – dar acum trebuia să se confrunte și cu prezența unei foste trădătoare, persoana care aproape îi distrusese viața.
După războiul dintre sectoarele B3 și fostul F1, s-a format o tabără pentru supraviețuitori, în special pentru copii. Deși acești copii s-au maturizat mai repede din cauza războiului și a morții aproape tuturor părinților într-un atac. Unii trădători din sectorul B3, care se aliaseră cu comandantul F1, Cassian Cohen, au fost acceptați în tabără datorită comportamentului lor bun. Ryu nu era de acord cu această decizie, chiar dacă unii dintre acești foști trădători îi fuseseră prieteni.
"Ce e?" întrebă Ryu, colțul gurii tresărind iritat.
Brona ezită, jucându-se nervos cu tivul cămășii. "Oh, um, îmi pare rău?"
Ryu se uită la Brona incredul, ridicând o sprânceană înainte să vorbească. "De ce ești aici?" întrebă din nou, păstrând un ton plat în timp ce o scruta.
"Tala a spus că mi-a lăsat un pachet aici" explică Brona.
"Tala ți-a lăsat ceva..." repetă el. Întorcându-se, se târâi până la unul dintre birourile din infirmerie. Răscoli câteva secunde înainte să dea de un pachet. Îl cercetă rapid înainte să-l ridice și să se întoarcă șchiopătând spre ea. "Ăsta e cel pe care-l cauți?"
Ochii Bronei se luminară de ușurare. "Ah, da!"
Îi întinse pachetul pentru ca ea să-l ia. "Iată" spuse el, vocea încă plată.
"Mulțumesc, Ryu" spuse ea, întinzând mâinile tremurânde pentru a lua pachetul.
El doar îi făcu semn să plece înainte să se întoarcă șchiopătând la biroul la care fusese. Ryu oftă doar ca răspuns, colțurile gurii formând o grimasă. "Sigur..." mormăi el, ochii trădându-i iritarea pentru o clipă înainte să se întoarcă spre ea. "De ce ți-a dat Tala un pachet, oricum?"
"Mi-a trimis niște cărți din oraș" răspunse Brona, strângând pachetul la piept de parcă ar fi fost un colac de salvare.
"Cărți..." repetă el, cuvântul ieșindu-i încet din gură. Se sprijini de birou cu un braț, punându-și greutatea pe piciorul bun, în timp ce își încrucișa celălalt braț peste piept. "Îți place să citești?" Tonul său era sceptic, de parcă nu-și putea imagina că ea ar aprecia așa ceva.
"Ah, da, e unul dintre hobby-urile mele!" spuse Brona, un zâmbet mic apărându-i pe buze.
Ryu mormăi, grimasa diminuându-se ușor pe măsură ce reflecta la asta. "Nu te-aș fi văzut niciodată ca pe un șoarece de bibliotecă" mormăi el, privirea trecând din nou peste ea.
"De ce nu?" întrebă ea.
El dădu ochii peste cap. "Pentru că" spuse el, de parcă răspunsul ar fi fost evident, "nu pari genul care să citească des - cu atât mai puțin să îți placă atât de mult încât să devină un 'hobby'."
"Cum par atunci?" întrebă Brona, o urmă de frustrare strecurându-se în vocea ei în timp ce făcea un pas mai aproape.
Ryu râse scurt și amar. "Pari tu" scuipă el, "și nu cineva care citește."
"Asta nu e un răspuns."
El dădu ochii peste cap din nou, clar mai agitat înainte să râdă din nou amar. "Bine. Vrei un răspuns real?" întrebă el, tonul său mușcător.
"Da, cam da"
El o privi fix, expresia lui rece și dură. "Arăți ca cineva care nu merită un hobby liniștit cum ar fi cititul. Arăți ca - " Se opri brusc, înghițind în sec peste un nod brusc din gât și întorcând privirea.
Zâmbetul Bronei dispăru, și doar îl privi, ochii căutând pe fața lui orice semn de blândețe.
Camera căzu într-o tăcere incomodă în timp ce el își îndepărta privirea de la ea, schimbându-și ușor poziția pe măsură ce aerul dintre ei devenea greu și tensionat. Maxilarul i se încleștă puternic în timp ce încerca să-și controleze emoțiile care fierbeau în el, dar era evident că îi lua toate eforturile să facă asta.
"Voiam să te invit să iei prânzul cu mine... dar um..." Vocea Bronei se stinse, și mușcă ușor din buza inferioară, aruncând o privire spre ușă. "Cred că nici măcar nu voi merge la cantină azi..." Clipi rapid, ochii începând să-i lucească ușor în timp ce se întoarse și se îndreptă spre ușă. "La revedere."
Ryu o urmă cu atenție în timp ce se îndrepta spre ușă, expresia lui devenind și mai dură. Înghiți în sec cuvintele amare care amenințau să-i iasă din gură în timp ce se uita la spatele ei, încercând să ignore durerea aproape insuportabilă din piept la auzul vorbelor ei. "Probabil că e mai bine așa..." mormăi el amar, cuvintele ieșindu-i mai încet decât intenționase.
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Teen FictionÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...