Ryu se opri brusc, iritarea lui dispărând pe măsură ce surprinderea îl copleși.
„Hei! Fără cuvinte urâte," spuse Brona, tonul ei fiind ferm dar blând.
El scoase un oftat, iritarea lui revenind la mustrarea ei. „Tch, încă ești pe cazul meu cu înjurăturile, huh? Nu pot să promit nimic, prințesă."
Din infirmerie, râsul lui Felix ajunse la urechile lui Ryu. „Prințesă?" râse Felix, deși doar Ryu îl auzi.
Fața lui Ryu se roși imediat, jenat de comentariul lui Felix. Aruncă o privire tăioasă în direcția lui Felix înainte de a-și întoarce atenția înapoi la Brona. „Taci, Felix," scăpă el înainte de a se adresa din nou Bronei. „Deci? De ce ești aici? Ce vrei?"
„Felix m-a chemat aici," răspunse Brona.
Ryu se încordă din nou, iritarea lui crescând în timp ce își îndrepta privirea înapoi spre Felix. „Ce-ai făcut?" izbucni el, ochii lui îngustându-se. Se întoarse din nou spre Brona, expresia lui fiind un amestec de iritare și confuzie. „De ce naiba te-a chemat aici?"
„Limbajul!" îi reaminti Brona, vocea ei fiind calmă dar insistentă.
Ryu dădu ochii peste cap, scoțând un oftat exasperat. „Bine, bine, cum zici. Scuze pentru limbajul naibii." Începea să se enerveze din cauza corecțiilor ei constante, dar încerca să-și controleze iritarea. „Din nou, de ce ești aici? Ce voia Felix?"
„Nu știu. Este aici?" întrebă ea, uitându-se în jur.
Ryu îi aruncă o privire sceptică, iritarea lui crescând. „Bineînțeles că e aici. Ce, crezi că s-a teleportat în altă parte de când l-am văzut ultima oară?" Îi făcu un semn spre locul unde se afla Felix în infirmerie. „E chiar acolo. Vezi cu ochii tăi."
Felix se ridică și se apropie de Ryu. „Ah, scuze pentru prietenul meu. E puțin abătut astăzi. Intră, Brona, trebuie să-ți dau ceva."
Ryu mormăi sub suflare, dând ochii peste cap la comentariul lui Felix. Murmură o replică sarcastică pe care doar Felix o auzi. „Da, doar puțin morocănos. Asta e o subestimare." Privindu-l cum îi face semn Bronei să intre, iritarea lui Ryu creștea.
Felix se duse la un dulap și scoase o pungă.
Ryu aruncă o privire curioasă la obiectul pe care Felix îl scoase, un val de confuzie cuprinzându-l. „Ce e asta? Un fel de medicament sau ceva?"
Felix zâmbi. „E privat. Doar membrii familiei sau partenerul ei pot ști." Felix îi făcu cu ochiul lui Ryu și îi înmână punga Bronei.
Ochii lui Ryu se măriră de surprindere la cuvintele lui Felix. Partener? Ce naiba făcea Felix, aducând în discuție prieteni și dându-i ceva în mod privat? Strânse maxilarul, iritarea crescând pe măsură ce își dădu seama ce implica Felix. „Ce naiba faci, Felix? Nu poți pur și simplu... nu poți să-i dai așa ceva."
Brona se uită în pungă, confuză, apoi zâmbi. „Ah, mulțumesc, Felix!" Se duse și îl îmbrățișă pe Felix.
Ryu urmărea schimbul cu un amestec de enervare și frustrare. Iritarea lui atinse punctul maxim când Brona îl îmbrățișă pe Felix, mâinile lui strângându-se în pumni. Își scrâșnea dinții, mintea lui fiind plină de întrebări. Ce naiba se întâmpla? Ce era în pungă? Și de ce Felix îi dădea cu atâta bucurie Bronei?
Felix doar îi făcu cu ochiul în timpul îmbrățișării. Ryu îi aruncă priviri ucigătoare lui Felix, iritarea lui crescând. Voia să țipe la el, să-i dea o palmă peste fața aia zâmbitoare, dar își mușcă limba, clocotind. O urmări pe Brona cum se retrage din îmbrățișare, zâmbetul ei făcându-i inima să bată mai tare. Dar își reprimă repede acel sentiment, concentrându-se în schimb pe iritarea crescândă.
Brona se întoarse spre Ryu, punând punga în buzunar. Băiatul urmări mișcările ei cu atenție, ochii îngustați. Aruncă o privire spre punga din buzunarul ei, curiozitatea lui crescând în ciuda eforturilor sale de a o suprima. „Deci... ce era în punga aia? Felix nu mi-a spus ce era." Încercă să pară casual și indiferent, dar nu putea ascunde un strop de iritare în tonul său.
„Oh, nu e nimic important. Oricum, nu cred că te interesează," spuse Brona, respingându-i întrebarea.
Ryu încruntă sprâncenele la răspunsul ei respingător, iritarea lui atingând apogeul. Își încrucișă brațele, expresia lui devenind mai încăpățânată. „Bineînțeles că mă interesează. Ce vrei să spui că nu e nimic important? Felix a făcut un mare tam-tam dându-ți-o în mod privat, deci trebuie să fie ceva semnificativ."
Felix ridică mâinile în aer. „Ok, ok, plec. Vă las pe voi doi porumbei singuri." Spuse Felix și ieși pe ușă, închizând-o în urma lui.
Ochii lui Ryu se măriră la cuvintele lui Felix, fața lui înroșindu-se imediat. Bâlbâi de neîncredere, iritarea lui cedând loc jenării. „P-porumbei? Ce naiba vorbește el?! Nu suntem... nu suntem porumbei!"
Brona privea spre ușa închisă. „De ce a plecat?"
Ryu dădu ochii peste cap, încercând să-și recapete calmul. „Pentru că e un bastard care se bagă unde nu-i fierbe oala. De asta." Mormăi sub suflare, încă tulburat de comentariul lui Felix. Îi aruncă o privire lui Brona, privirea lui lingerind asupra ei pentru un moment.
Brona ridică privirea spre el și zâmbi, deși nu înțelegea. Ryu observă zâmbetul ei, iar inima îi tresări. Dar încercă repede să-și ascundă reacția, afișând o expresie mai posomorâtă. Își încrucișă brațele, încercând să-și mențină atitudinea distantă. „De ce zâmbești? De ce ești mereu așa de al naibii de veselă?"
„Nu știu. Pur și simplu mă simt bine în ultima vreme," spuse Brona, zâmbetul ei rămânând neschimbat.
Ryu ridică o sprânceană, o notă de scepticism în expresia lui. Nu înțelegea de ce era mereu așa de veselă. Chiar și în mijlocul acestui război mizerabil, ea găsea mereu motive să zâmbească. „Te simți bine în ultima vreme, huh? Ei bine, nu pot spune că mă regăsesc în asta deloc" spuse el, cuvintele lui fiind impregnate de sarcasm.
Ea chicoti. „Da, oricum, mă duc la cabina mea acum."
Inima lui Ryu mai tresări o dată când o auzi chicotind. Încercă să-și scuture acel sentiment, dar atitudinea ei veselă îi făcea dificil să o ignore. „Da, da, bine. Du-te la cabina ta. Nu-mi pasă," mormăi el
„Limbajul, Ryu."
El dădu ochii peste cap, scoțând un oftat iritat. „Bine, bine. Scuze pentru înjurături. Uit mereu că ești sensibilă la chestia asta." Murmură el, enervarea fiind încă evidentă, dar făcea un efort să reducă înjurăturile. Pentru ea.
Ea zâmbi și se îndreptă spre ușă, dar după ce puse mâna pe clanță, se opri.
Ryu o urmărea atent, curiozitatea lui crescând pe măsură ce ezita la ușă. Așteptă să vorbească, inima bătându-i mai repede dintr-un motiv necunoscut.
„Um, Ryu?"
El ridică o sprânceană, expresia lui fiind un amestec de curiozitate și iritare. „Da? Ce e?"
„Ușa nu se deschide."
Își încruntă sprâncenele, confuzia cuprinzându-l. „Ce naiba vrei să spui că nu se deschide? Ai încercat măcar să rotești clanța?" spuse el, iritarea strecurându-i-se în ton. Se îndreptă șchiopătând spre ușă, intenționând să verifice el însuși.
Ușa era încuiată.
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Teen FictionÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...