Câteva minute după ce Brona plecase, unul dintre frații lui Ryu intră în infirmerie. „Nu-mi vine să cred că ai spus asta” spuse băiatul brunet, punându-și trusa pe masă și uitându-se la Ryu cu o combinație de neîncredere și dezamăgire.
Ryu se încordă complet la auzul vocii din spatele lui. Ritmul inimii i se acceleră ușor, simțindu-se brusc defensiv. Se întoarse încet să privească persoana respectivă, privirea sa căzând imediat pe părul brunet cunoscut. Recunoscu imediat cine era—fratele său, Felix. Expresia lui Ryu se întunecă la cuvintele fratelui său, aruncându-i lui Felix o privire furioasă. „Ce naiba, Felix?”
Felix oftă greu și trase un scaun, zgomotul picioarelor acestuia scârțâind pe podea înainte de a se așeza. „Credeam că îți fac un favor încurajând-o să te invite la prânz. Și tu o faci să fugă!” Vocea lui era încărcată de frustrare și îngrijorare.
Ryu se încruntă și mai mult la auzul acestui lucru. „Ai încurajat-o să mă invite?” repetă el incredul, vocea sa tensionată de furie abia ascunsă. „Și ce te-a făcut să crezi că aș vrea să iau prânzul cu ea?”
„Ești un singuratic, Ryu. Ai nevoie de prieteni, poate chiar de o iubită” spuse Felix, aplecându-se în față, privirea sa fixându-se pe Ryu.
Mențiunea despre o „iubită” făcu sprânceana lui Ryu să tresară de iritare, enervarea sa crescând. „Unu: am deja prieteni. Și în ceea ce privește o iubită, asta e ultimul lucru de care am nevoie.” Scoase un oftat iritat, încrucișându-și brațele pe piept în timp ce-l privea furios pe fratele său.
„Ai prieteni? Atunci de ce nu vine nimeni să te viziteze? Sau de ce îți petreci tot timpul aici ascultând muzică?” replică Felix, tonul său fiind un amestec de curiozitate și exasperare.
Ryu își strânse maxilarul ascultând, gura sa contorsionându-se într-o grimasă amară. „Poate îmi place să fiu singur” răspunse el printre dinți încleștați. „Și în ceea ce privește lipsa vizitelor, prefer așa. Mă scutește de a avea de-a face cu oricine. Mai ales cu ea.”
Felix se lăsă pe spate în scaun, studiindu-l pe Ryu cu o privire scrutătoare. „Dar ce ai cu ea? De ce nu o placi?”
Ryu îl privi pe Felix prin ochi îngustați, expresia sa clar iritată. „Serios acum? Nu înțelegi de ce nu aș plăcea-o?” Își aruncă mâinile în aer înainte de a le lăsa să cadă pe lângă el, un oftat enervat scăpându-i de pe buze. „E o trădătoare. A distrus aproape totul aici — aproape m-a ucis. De ce naiba crezi că aș vrea să am de-a face cu ea?”
„Nu a făcut toate astea de bunăvoie. A fost forțată de Cassian să se alăture lui,” argumentă Felix, vocea sa înmuindu-se ușor în timp ce încerca să-și convingă fratele.
Ochii lui Ryu se măriră ușor la acest răspuns, se putea vedea neîncrederea pe expresia sa pentru un moment scurt. „Forțată sau nu” răspunse el cu o voce fermă, „tot a mers împreună cu el, l-a ajutat.”
„L-a oprit de multe ori să facă lucruri oribile” spuse Felix.
„Și totuși l-a ajutat” ripostă Ryu, vocea sa ridicându-se ușor pe măsură ce furia începea să fiarbă din nou în el. Se îndepărtă de birou, pumnii săi strângându-se strâns pe lângă corp în timp ce continua. „De ce contează asta, oricum? De ce îți pasă atât de mult de ea? E o trădătoare, Felix!”
„Dar nu mai e așa! Bine? Și are nevoie doar să se simtă înțeleasă. Crezi că i-a fost ușor să-și vadă prietenii uciși de Cassian fără să poată face nimic?”
Ryu deschise gura, cuvintele care erau pregătite să iasă murind pe vârful limbii în timp ce asculta ce spunea Felix. Stătea acolo, procesând cuvintele fratelui său. Rămase tăcut câteva momente, uitându-se la Felix cu o expresie conflictuală înainte de a vorbi în cele din urmă. „...Asta nu e ideea...” murmură el slab, tonul său lipsind de obișnuita sa ardoare.
„Ideea este că ea este aici acum și și-a plătit păcatele.”
Expresia lui Ryu se transformă din nou într-o grimasă amară în timp ce își mușca interiorul obrazului, evitând contactul vizual cu fratele său. „Totuși, asta nu înseamnă că trebuie să o iert sau ceva de genul ăsta,” spuse el cu un oftat. Rămase tăcut câteva momente înainte de a vorbi din nou, tonul său luând o notă ușor mai întunecată. „De unde știi toate astea, oricum? Ți-a spus ea?”
Felix ezită pentru un moment înainte de a vorbi. „Eu am găsit-o săptămâna trecută când a dispărut...nu era într-o stare bună...ea era...” Vocea sa se pierdu, o expresie dureroasă traversându-i fața.
Ryu încremeni la auzul acelor cuvinte, ochii săi mărindu-se. Se simți brusc recunoscător că se sprijinea de un birou, altfel picioarele sale slăbite ar fi cedat sub el. „Ce...ce vrei să spui cu 'nu era într-o stare bună'?”
„A încercat să se sinucidă în pădure, Ryu” spuse Felix, vocea sa abia fiind o șoaptă.
Stătea acolo, fără cuvinte câteva momente, simțindu-se ca și cum cineva i-ar fi scos aerul din plămâni. „Eu...ea...ea ce?” gâfâi el.
„Am oprit-o la timp. Plângea și mi-a mărturisit totul. Și crede că Cassian ar fi trebuit să o omoare pe ea și nu pe ceilalți. Cassian a manipulat-o, a traumatizat-o și a abandonat-o.”
Mintea lui Ryu se învârtea, gândurile sale alergând într-un ritm nebun în timp ce asculta ce povestea Felix. Era furios—pe Brona, pe Cassian și pe el însuși. „...Înțeleg...” reuși el să murmure, privindu-și picioarele, incapabil să-l privească pe Felix în ochi.
„Încerc să-i arăt că viața merită trăită și că ar trebui să încerce să-și facă prieteni, iar tu o faci să fugă!” Vocea lui Felix se ridică ușor, frustrarea sa răbufnind.
Ochii lui Ryu se măriră din nou la asta, capul său ridicându-se brusc să-l privească pe Felix. „Ce...ce vrei să spui cu 'am făcut-o să fugă?'” ripostă el, o notă de iritare revenind în vocea sa. „I-am spus doar adevărul! Nu vreau să am de-a face cu ea.”
„Ai spus asta într-un mod urât”
Ryu dădu ochii peste cap, enervarea sa crescând. „Cum altfel ar fi trebuit să o spun?
„Nu aveam de gând să îndulcesc și să mint.” Se îndepărtă de biroul de care se sprijinise, un oftat amar scăpându-i din gură în timp ce vorbea din nou. „Nu văd de ce îți pasă, oricum. Nu ești atât de empatic cu toată lumea. Te-am văzut ignorând mulți oameni înainte.”
„Oh, și crezi că ar trebui să o las să se sinucidă? Ești mai rău decât un trădător, Ryu” scuipă Felix, cuvintele sale lovindu-l adânc.
Ryu tresări vizibil la cuvintele lui Felix, un sentiment de vinovăție înțepându-l. Era uimit, tăcut pentru câteva momente în timp ce se chinuia să găsească un răspuns. Evită privirea fratelui său, corpul său devenind tensionat și maxilarul său încleștându-se strâns. „Știi bine că nu asta am vrut să spun...” murmură el, vocea sa lipsind de ardoarea pe care o avusese mai devreme.
Felix oftă și se ridică, clătinând din cap. „Oricum, uită de asta” spuse el, vocea sa obosită.
Ryu rămase tăcut în timp ce Felix se ridica, inima sa simțindu-se grea în piept. Ura cum a decurs această conversație și ura modul în care cuvintele lui Felix îl afectaseră. Voia să spună ceva, orice, dar nu găsea cuvintele. Vinovăția continua să-l macine, și începea să-l înnebunească.
Felix ieși din infirmerie, lăsându-l pe Ryu singur cu gândurile sale. Rămase acolo, uitându-se la ușă, cu un amestec de emoții conflictuale clocotind în el. „La naiba...” murmură el sub suflarea sa, lovind cu pumnul în birou.
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Teen FictionÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...