Capitolul 17

9 3 6
                                    

„Sunt înfricoșătoare?" întreabă ea.

El clatină din cap, strângându-i ușor mâna. „Nu, nu ești înfricoșătoare. Emoțiile pe care le trezești în mine sunt... terifiante. Felul în care mă faci să mă simt confuz și contradictoriu. E ca o luptă care se dă în interiorul meu."

„Pot să te ajut cu ceva?" Brona o privește, cu o expresie de recunoștință și nesiguranță pe față. Se oprește un moment înainte de a vorbi, vocea lui abia deasupra unui șoapt. „Poate... poate că poți. E ceva ce trebuie să-ți spun. Ceva cu care mă lupt să exprim."

„Te ascult," răspunde ea blând.

El trage adânc aer în piept, adunându-și curajul. O privește în ochi, cuvintele ieșind sincere și vulnerabile. „Eu... mă lupt cu sentimentele mele pentru tine. De ceva vreme. Am încercat să te îndepărtez, spunându-mi că e pentru binele tău, că menținerea distanței este cel mai bine pentru amândoi. Dar adevărul este..."

Se oprește, înghițind nodul din gât, cuvintele rămânând blocate în piept. „Adevărul este... nu pot să nu mă gândesc la tine. Chiar și atunci când încerc să păstrez distanța, ești mereu în mintea mea. Zâmbetul tău, râsul tău, felul în care mă faci să mă simt... mă consumă."

Vocea îi tremură ușor, șuvoiul de mărturisiri ieșind în sfârșit din el. „Cred că ceea ce încerc să spun este... îmi pasă de tine. Mai mult decât ar trebui, mai mult decât mi-am permis să admit. Ești... ești importantă pentru mine și nu pot să pretind altceva."

Ea vede cum zâmbetul lui se lărgește și asta îi dă curajul să continue. „Am încercat să ignor aceste sentimente, să le îngrop adânc. Dar nu vor dispărea. Doar devin mai puternice, indiferent cât de mult încerc să le neg."

Trage încă o dată aer în piept, cuvintele ieșind acum într-un torent sincer. „Cred că ceea ce încerc să spun este... îmi pasă de tine. Mai mult decât ar trebui, mai mult decât mi-am permis să admit. Ești... ești importantă pentru mine și nu pot să pretind altceva."

Ea îl îmbrățișează și el se înțepenește surprins de această apropiere. Intimitatea bruscă îl ia prin surprindere, dar în curând se topește în îmbrățișare, brațele lui înfășurându-se în jurul ei în semn de protecție și tandrețe.

„Asta este ceea ce mi-a fost frică," șoptește el, cuvintele sale fiind înăbușite de părul ei. „Mi-e teamă de cât de mult îmi pasă de tine. Cât de ușor sunt afectat de prezența ta."

Brona încă își ține capul pe pieptul lui în timpul îmbrățișării și se uită la el, ținându-l strâns. „Este un mod ciudat de a spune 'Îmi place de tine', dar accept."

El chicotește ușor, o combinație de jenă și ușurare în vocea lui. O ține strâns, brațele lui înfășurându-se în jurul ei într-o îmbrățișare protectoare și tandră. „Da, cred că așa s-ar putea spune."

Se uită în jos la ea, ochii întâlnindu-se intens. „Dar nu doar spun că-mi place de tine. E mai mult decât atât. Sunt atras de tine într-un mod pe care nu l-am mai experimentat până acum. E un sentiment pe care nu pot să-l scutur, oricât de mult am încercat să-l neg."

„Și ce vrei să faci? Încă vrei să plec?" întreabă ea încet.

El clatină din cap vehement, trăgând-o puțin mai aproape, de parcă să sublinieze punctul său. „Nu. Asta e ultimul lucru pe care-l vreau. Când am spus că vreau să mă lași în pace, a fost modul meu greșit de a încerca să ne protejez pe amândoi. Mi-era frică de sentimentele mele pentru tine, frică de ceea ce ar putea duce. Dar acum îmi dau seama că să te îndepărtez a fost prostesc și ne-a rănit pe amândoi mai mult decât ne-a ajutat."

„Adevărul este," continuă el într-un ton mai liniștit, vocea lui o combinație de mărturisire și rugăminte, „nu vreau să fii ieșită din viața mea. Te vreau în ea. Vreau remarcele tale spirituale, tachinările tale blânde, râsul tău care mă face să simt lucruri pe care nu știam că sunt posibile."

Înghite cu greu, privindu-i adânc în ochi. „Te vreau pe tine, Brona. Complet, cu toată inima."

„Și eu te vreau pe tine, Ryu," răspunde ea, vocea ei fiind plină de sinceritate.

Inima lui sare o bătaie auzind cuvintele ei. O combinație de fericire și neîncredere îl inundă. O trage și mai aproape, corpurile lor fiind acum lipite într-o îmbrățișare intimă.

„Doamne, nu ai idee cât de mult am dorit să aud asta. Cât de mult am tânjit să spui aceste cuvinte." O privește adânc în ochi, vocea lui joasă și plină de vulnerabilitate brută. „Am fost un idiot, luptând cu sentimentele mele pentru tine tot acest timp. Încercând să mă conving că să te îndepărtez era pentru binele nostru. Dar de fiecare dată când ești aproape, de fiecare dată când îți aud vocea sau îți simt atingerea..."

Trage încă o dată aer în piept, mâinile lui trasând ușor modele pe spatele ei. „Nu pot să-ți rezist. Nu mai vreau să-ți rezist."

Brona atinge ușor fața lui, degetele ei mângâindu-i obrazul. „Atunci nu mai rezista" șoptește ea.

Ryu se apleacă ușor spre ea, simțindu-i respirația caldă pe buze. Își apropie fața de a ei, ezitând doar o fracțiune de secundă înainte de a-i prinde buzele într-un sărut plin de pasiune.

Sfârșit

Când iubirea sună dar trecutul răspundeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum