Își frecă ceafa, simțindu-se brusc jenat. Nu voia să admită cât de mult îl afectaseră cuvintele ei. „Eu... eu nu urăsc existența ta, bine? Nu te-am urât niciodată. Eram doar... un bastard morocănos pentru că așa sunt uneori. Nu e nimic personal."
Brona înclină ușor capul, ochii ei îngustându-se. „Hm, dar vorbești cu alți oameni."
Se foi în scaun, simțindu-se din nou pus la zid. Avea dreptate. Cu siguranță era mai puțin morocănos și nepoliticos cu alții. „Da, vorbesc... Cred că sunt doar mai tolerabil pentru alții. Nu știu... tu doar scoți la iveală partea morocănoasă din mine, asta e tot."
„Oh, sunt așa de rea?" întrebă ea, vocea ei înmuiindu-se pe măsură ce se uită la mâinile ei.
El oftă din nou, realizând cum sunau cuvintele lui. Voia să se retragă, dar știa că trebuie să fie sincer. „Nu... nu rea. Doar... diferită. Ești mereu atât de fericită și veselă tot timpul. E cam enervant uneori."
„Oh"
El se strâmbă la reacția ei, simțindu-se ca un nesimțit. Naiba, de ce era atât de prost la exprimarea gândurilor? „Nu e... nu e că cred că ești rea sau ceva. Doar... mi-e greu să înțeleg de ce zâmbești mereu. Nu pricep."
Ochii Bronei se măriră și ea își mușcă buza. „Dacă nu aș zâmbi, aș plânge toată ziua."
Ochii lui se măriră la răspunsul ei, un val de vinovăție lovindu-l. Nu se gândise că în spatele feței vesele ar putea să se ascundă și ea. „Tu... ai plânge toată ziua? De ce? E ceva care te deranjează?"
„Viața mea," răspunse ea, vocea ei abia fiind auzită. „Nu am nimic."
Inima lui se strânse la cuvintele ei, o dorință bruscă de a o consola crescând în el. „Ce vrei să spui că nu ai nimic? Ai prieteni, nu-i așa? Oameni care țin la tine."
„Îl am pe Felix..." spuse ea, vocea ei diminuându-se.
El scoase un oftat scurt, o urmă de iritare strecurându-se în tonul lui. „Da, îl ai pe Felix... cel mai mare probleme avem." Făcu o pauză, expresia lui înmuiindu-se. „Dar hei, ai și alți oameni în afară de el. Nu? Nu stai mereu doar cu el."
„Uneori mai stau și cu iubita lui Felix, Maggie... Dar ea stă cu mine doar pentru că Felix o roagă."
El se încruntă, furia și iritarea crescând în el. „Ea stă cu tine doar pentru că Felix o roagă? Asta e nașpa. Nu ar trebui să vrea să petreacă timp cu tine pentru că te place ca persoană?"
„Pentru că nu mă place"
El nu-și putea ascunde neîncrederea de pe față. „Ce? Ce vrei să spui că nu te place? De ce nu te-ar plăcea? Ești drăguță și veselă, mereu zâmbești. De ce nu te-ar plăcea?"
„Pentru același motiv pentru care nu mă placi. Sut un fost trădător," spuse ea, vocea ei abia fiind audibilă.
Brona privi în altă parte, ochii ei strălucind de lacrimi nedeclanșate. El gemu, realizând că se băgase singur în asta. Naiba, îi făcea greu să-și justifice antipatia de odinioară față de ea. Oftă, vinovăția apăsându-l greu. „Uite... nu e singurul motiv pentru care nu te plac, bine? Și chiar dacă ar fi fost, nu poți să îți schimbi trecutul."
„De ce nu mă placi, Ryu?" întrebă brusc, ochii ei fixându-se pe ai lui cu o intensitate disperată. „Spune-mi. Chiar încerc, dar tot nu mă placi. Ce e în neregulă cu mine? Nu îți place părul meu? Pot să-mi îndrept buclele. Nu îți place cum mă îmbrac? Pot să schimb asta. Ce e în neregulă cu mine, Ryu?"
El fu luat prin surprindere de avalanșa ei bruscă de întrebări, nepregătit pentru revărsarea de îndoieli de sine care se revărsa din ea. Naiba, chiar credea că face ceva greșit. Scoase un oftat frustrat, încercând să găsească cuvintele potrivite pentru a exprima ce simțea cu adevărat. „Doamne, Brona, nu e vorba despre părul tău sau hainele tale. Nu e vorba de nimic din chestiile superficiale. E... e doar... ești prea fericită tot timpul. E sufocant."
„Nu sunt fericită tot timpul... Sunt așa doar când sunt cu tine," mărturisi ea, vocea ei tremurând.
El ridică o sprânceană, scepticismul scris pe fața lui. „Serios, și de ce e așa? De ce ești fericită doar când ești în preajma mea? Mai ales când nu sunt tocmai cea mai prietenoasă persoană."
„Nu știu, dar când sunt cu tine simt că nu sunt o persoană rea... dar apoi spui ceva rău și realizez că merit să fiu singură," spuse ea, lacrimi curgându-i pe față.
Inima lui se răsuci din nou, mărturisirea ei cauzând un val de vinovăție și mai multă confuzie. Nu înțelegea de ce se simțea atât de conflictual față de ea. De ce fericirea ei în prezența lui îl afecta atât de mult? „Tu... nu meriți să fii singură doar pentru că sunt eu un ticălos. Nu așa funcționează. Da, poate sunt un nesimțit uneori, dar asta nu înseamnă că trebuie să te izolezi."
Brona începu să plângă din nou, umerii ei tremurând de la suspinele tăcute. Inima lui se strânse la vederea lacrimilor ei. Naiba, de ce era atât de afectat de plânsul ei? Întinse mâna instinctiv, apucându-i ușor umărul, atingerea lui aproape tandră. „Hei, hei, nu plânge. Te rog, nu plânge."
Brona își șterse nasul, încercând să oprească curgerea lacrimilor, dar ochii și fața ei erau încă umezite.
El scoase un oftat adânc, mâna lui rămânând pe umărul ei. Urâa să o vadă așa, atât de vulnerabilă și supărată din cauza acțiunilor lui. Simțea o dorință bruscă de a o consola, de a o face să nu mai plângă. „Te rog, nu mai plânge, bine? Nu trebuie să plângi. Eu... nu merit lacrimile tale."
„Tu meriți totul, Ryu," șopti ea, vocea ei plină de convingere.
El fu din nou luat prin surprindere de cuvintele ei, credința ei neclintită în el, în ciuda defectelor lui, lăsându-l fără cuvinte. Vinovăția și confuzia se amestecau cu un val neașteptat de recunoștință și... ceva ce nu putea identifica. „Eu... nu. Nu merit nimic, Brona. Am făcut lucruri, lucruri de care nu sunt mândru. De ce ești atât de insistentă că merit ceva?"
„Ai un suflet bun, simt asta," spuse ea simplu, ochii ei căutându-i pe ai lui pentru orice semn de înțelegere.
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Teen FictionÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...