Se încruntă la cuvintele ei, vinovăția sfâșiindu-i pieptul. Era adevărat, fusese nepoliticos și distant cu ea de la început. Dar de ce îl deranja atât de mult faptul că ea recunoscuse că îi place de el? Oftă, vocea lui fiind mai blândă decât înainte. „Nu e că nu-mi place de tine. Doar că... îmi e greu să am încredere în oameni. Mai ales în timpul acestui război stupid. Dar... dar nu e rău să fiu în preajma ta, bine?"
Brona îl privi, ochii ei reflectând o combinație de durere și frustrare. „Uneori vorbești frumos cu mine și apoi te comporți ca un nesimțit."
Își feri privirea, simțindu-se tras la răspundere de cuvintele ei. Avea dreptate—fusese rece și cald cu ea de la început. Nu înțelegea de ce nu reușea să se comporte constant cu ea. „Da, cred că am fost un nesimțit uneori, nu? Nu știu de ce fac asta. Probabil sunt obișnuit să fiu mereu pe defensivă, ținând oamenii la distanță. Îmi pare rău că am fost atât de nepoliticos."
„E în regulă," răspunse ea încet, degetele ei răsucindu-i nervos o șuviță de păr.
Se uită din nou la ea, simțind o ușurare. Nu știa de ce dorea atât de mult iertarea ei, dar răspunsul ei blând îi făcu inima să bată mai repede dintr-un motiv necunoscut. „Nu, nu e în regulă. Îți datorez o scuză... mai multe scuze, de fapt. Te-am tratat nedrept, lăsând problemele mele să interfereze."
„E și vina mea că sunt prostănacă și continui să încerc," spuse ea, cu o notă de auto-depreciere în voce.
„Nu ești prostănacă. Nu mai spune asta. Ești prea drăguță, mereu zâmbești și încerci să porți o conversație. Chiar și cu un morocănos ca mine."
Ea îl privi, ochii ei îndulcindu-se. „Ești mai mult decât un morocănos."
El ridică o sprânceană, surprins de cuvintele ei. Nu era obișnuit ca cineva să spună ceva frumos despre el. „Oh, chiar? Ce altceva sunt, în afară de un morocănos?"
„Un suflet bun," spuse ea încet, privindu-l cu sinceritate.
El fu surprins de răspunsul ei, cuvintele ei lovindu-l mai tare decât se aștepta. Nimeni nu-l mai numise „suflet bun" până acum. Se strădui să răspundă. „Un... un suflet bun? Chiar crezi asta? Chiar și după cum te-am tratat?"
Ea dădu din cap, expresia ei fiind fermă. „Ai avut motivele tale."
„Da, probabil am avut motivele mele. Dar nu au fost bune. Nu trebuia să-mi vars frustrarea pe tine. Nu meritai asta."
Ea ridică din umeri și privi ușa închisă, expresia ei devenind distantă. „Ce prostănac."
El privi în direcția ușii, iritat din nou realizând că încă erau blocați. „Da, spune-mi despre asta. Nenorocitul ăla de Felix și amestecul lui. Jur că o să-i trag o mamă de bătaie data viitoare când îl văd."
„Nu o să mai vorbesc cu el despre problemele mele acum," spuse ea, cu o notă de resemnare în voce.
El se întoarse spre ea, surprins. „Ce? De ce nu? Uite, știu că Felix poate fi enervant, dar asta nu înseamnă că trebuie să încetezi să vorbești cu el complet. Poate fi un idiot, dar îi pasă de tine, în felul lui deranjant."
„I-am spus că îmi place de tine și acum ne-a închis aici. Nu e frumos," recunoscu ea, vocea ei tremurând ușor.
El încremeni la cuvintele ei, inima sărindu-i o bătaie. Ea... îi place de el? De ce îl făcea asta să simtă fluturi în stomac? Încercă repede să alunge sentimentul, încercând să pară nepăsător. „Ai... i-ai spus că îți place de mine? De ce naiba i-ai spune asta?"
„Pentru că e fratele tău! Am crezut că îmi va da niște sfaturi bune! Dar ne-a închis aici"
El își lovi fruntea cu palma, gemând de frustrare. „Doamne, Felix. Exact genul de lucru pe care l-ar face. A fost întotdeauna un băgăcios, mai ales când vine vorba de mine."
„Nu credeam că o să facă asta..."
„Da, bine, a fost întotdeauna problematic. Trebuia să știu că va face ceva de genul ăsta. Dar hei, cel puțin suntem împreună." Se încruntă la propriile sale cuvinte, realizând cât de sugestive sunau. Oftă, clătinând din cap.
Ea zâmbi, un zâmbet blând, aproape amuzat, care îi făcu inima să bată mai repede pentru a treia oară în aceeași zi. „De ce zâmbești acum?"
„Ah, nimic, e prostesc" spuse ea, obrajii ei înroșindu-se ușor.
El ridică o sprânceană, curios. „Nu, spune-mi. Ce e așa de prostesc? Promit că nu râd, chiar dacă e prostesc."
„Ai spus 'Dar hei, cel puțin suntem împreună.' De parcă nu urăști existența mea"
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Teen FictionÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...