Capitolul 3

4 2 6
                                    

Mai târziu în acea noapte, Ryu nu reușea să doarmă. Se foia și se întorse ore întregi, evenimentele zilei trecându-i prin minte. Vorbele lui Felix îl bântuiau, fiecare cuvânt făcându-l să se simtă și mai vinovat. Gândurile i-au zburat la Brona, amintirea ei fugind din infirmerie repetându-se în mintea lui. În cele din urmă, renunțând la somn, s-a ridicat încet din pat, a luat o cârjă și s-a sprijinit pe ea cu o ușoară grimasă.

Când a ieșit afară și a mers puțin, a văzut-o pe Brona lângă un copac. Ryu aproape că s-a oprit în loc, inima bătându-i cu putere în piept. O parte din el se întreba de ce era acolo, mai ales așa târziu în noapte. Era tentat să se întoarcă și să intre înapoi, dar curiozitatea l-a învins. "Ce faci aici?" strigă el înainte să se poată opri.

Brona s-a speriat, ridicându-se rapid. "Oh, îmi pare rău..."

El a oftat când a văzut-o speriindu-se de vocea lui bruscă, simțindu-se din nou vinovat. "E...e în regulă..." a murmurat el, făcând câțiva pași mai aproape și sprijinindu-se pe cârjă. "N-ar fi trebuit să te sperii așa."

S-a oprit un moment când ea a făcut un pas înapoi. S-a foit neliniștit în timp ce o studia, observând cât de diferită părea în lumina lunii. "Nu mi-ai răspuns la întrebare" a spus el direct.

"Nu pot dormi fără..." S-a oprit, uitându-se în jos. "Pur și simplu nu pot dorm... de aceea stau afară ca să nu-i trezesc pe ceilalți din cabina mea."

Ryu a ridicat o sprânceană la asta, surprins de răspunsul ei. Dar apoi și-a dat seama că avea sens, având în vedere tot ce aflase recent despre ea. "Ah... înțeleg..." a murmurat el, frecându-și stânjenit ceafa. "Tu, um... vii des aici noaptea?"

"În fiecare noapte" a spus ea încet.

Și-a dres glasul stânjenit, nefiind sigur de ce a întrebat. "Intenționezi să stai aici toată noaptea?"

"Um, îmi pare rău, te deranjez? Pot să merg în altă parte dacă—"

A dat repede din cap, oprind-o înainte să termine. "Nu, e... e în regulă. Nu mă deranjezi..." a murmurat, schimbându-și greutatea pe cârjă. S-a oprit un moment, contemplând următoarele cuvinte înainte de a vorbi din nou. "Poți să rămâi... dacă vrei."

"Oh..." A încercat să zâmbească puțin și s-a așezat din nou pe iarbă.

El a privit-o cum se așeza, un sentiment necunoscut trecând peste el când a văzut-o încercând să zâmbească. S-a apropiat încet de ea, așezându-se stângaci pe pământ lângă ea cu ajutorul cârjei. S-a rezemat de trunchiul copacului, oftând în încercarea de a se relaxa puțin.

Brona nu a mai spus nimic, dar Ryu putea spune din mișcările ei că părea să vrea să spună ceva. Tăcerea dintre ei a devenit incomodă și știa că unul dintre ei trebuia să vorbească. A privit-o, și-a dres glasul stânjenit înainte de a vorbi. "Știi... nu trebuie să te prefaci în preajma mea. E destul de evident că vrei să spui ceva."

"Nu... Nu e în regulă. Nu vreau să te deranjez... Întrebările mele sunt enervante oricum."

Ryu ridicat o sprânceană la asta, un amestec de confuzie și iritare la afirmația ei. "De ce tot crezi că ești o pacoste sau enervantă? N-aș fi oferit să stau aici cu tine dacă aș fi crezut asta."

"Mi-ai spus azi dimineață... Știu că urăști existența mea."

El evitat să o privească, simțindu-se din nou vinovat. "N-am spus că urăsc existența ta..." a murmurat, strângând cârja mai tare.

Ea și-a dres glasul, sunetul tăind liniștea ca un cuțit. "N-a trebuit să o spui. E clar în felul în care mă privești, în felul în care îmi vorbești."

Băiatul s-a foit neliniștit, încleștându-și maxilarul în timp ce încerca să găsească cuvintele potrivite. "Eu... bine, n-am fost tocmai încântat de tine, bine? Dar asta nu e același lucru cu a te urî..."

Ea a râs batjocoritor și s-a ridicat. "Uită de asta, bine? Nici nu mai contează. Ai făcut clar că mă urăști pe mine și pe oamenii ca mine... Noapte bună."

Brona s-a întors și a început să plece, îndreptându-se spre cabina ei.

El a privit-o plecând, stomacul răsucindu-i-se de un amestec de vinovăție și furie. Privind-o plecând, sentimentul de vinovăție i-a întărit, inima strângându-i-se puternic în piept. A înjurat, frecându-și fața cu o mână înainte să-i strige. "La naiba... așteaptă, Brona!"

Când iubirea sună dar trecutul răspundeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum