A încercat din nou clanța, iritarea înlocuindu-i confuzia. „La naiba. E încuiată. De ce naiba e încuiată?" A înjurat cu voce tare, frustrarea crescând pe măsură ce și-a dat seama că erau prinși înăuntru.
Mintea i-a început să alerge, iar realizarea i-a venit. Felix le întinsese o capcană. O chemase pe Brona aici sub pretextul unei probleme importante, doar pentru a-i încuia împreună și a-i lăsa singuri. Furia și neîncrederea l-au cuprins. A strâns maxilarul, dinții scrâșnindu-i. „Nemernicul. Încearcă să facă pe pețitorul sau ceva de genul ăsta."
„Ce?" a întrebat Brona, confuzia clară în vocea ei.
A clătinat din cap, frustrarea infiltrându-i-se în ton. „Nu-ți face griji. E doar Felix, mereu se bagă unde nu-i fierbe oala, încearcă să facă pe pețitorul sau ceva." A mormăit, mintea alergând pe măsură ce încerca să găsească o cale de a ieși din situația asta.
„Pețitor? Stai, ce?" Sprâncenele Bronei s-au încrețit în încercarea de a înțelege.
A gemut de frustrare la necesitatea de a-i explica. „Da, pețitor. Știi, încearcă să joace rolul lui Cupidon sau ceva. Să ne cupleze împreună ca niște păsări îndrăgostite."
„Noi...?" Vocea ei era blândă, aproape neîncrezătoare.
A oftat, iritarea în voce. De ce naiba era așa de naivă uneori? „Da, noi. Eu și tu. Felix încearcă să ne pună împreună ca într-o comedie romantică proastă."
Fața Bronei a căzut, zâmbetul dispărându-i. A mers către un scaun și s-a așezat, expresia ei devenind sumbră. El a observat schimbarea din comportamentul ei, încruntarea înlocuindu-i expresia veselă obișnuită. Îl neliniștea să o vadă nefericită, chiar dacă toată situația era vina lui Felix. Și-a trecut o mână prin păr, oftând frustrat. „Uite, nu-mi place situația asta mai mult decât ție. Totul e din cauza lui Felix. El încearcă să facă pe pețitorul și mă scoate din minți."
Ea nu a răspuns și și-a pus capul pe masă. Să o vadă așa, tăcută și gânditoare, îi stârnea un sentiment ciudat. În mod normal, ar fi fost bucuros de liniște, dar tăcerea ei îl deranja dintr-un anumit motiv. Se lupta cu ce să spună, nesigur cum să-i gestioneze melancolia bruscă. „Hei, nu te bosumfla așa. Nu e vina mea că suntem blocați aici, știi."
„Nu e corect..." a murmurat ea, vocea fiind înăbușită de brațele ei.
„Ce? Ce nu e corect? Că suntem blocați împreună aici din cauza lui Felix?"
„Nu e corect că face asta. E crud din partea lui să-mi facă asta după tot ce i-am spus!" a spus ea, cu capul încă pe masă.
Iritarea i-a dispărut când a auzit lacrimile în vocea ei. Inima i s-a strâns în piept și, dintr-o dată, tot ce voia era să o consoleze. A mers șchiopătând către ea, pașii lui fiind zgomotoși în camera tăcută. S-a oprit în fața scaunului, expresia devenind blândă și îngrijorată. I-a pus ușor mâna pe umăr, încercând să o liniștească. „Hei... hei, nu plânge. Te rog."
A mângâiat-o stângaci pe umăr, simțindu-se depășit de situație. Era obișnuit să îndepărteze oamenii, nu să încerce să-i consoleze. Dar ceva în legătură cu lacrimile ei îi stârnea sentimente pe care nu le înțelegea pe deplin. „Uite, știu că Felix poate fi enervant, dar nu e chiar crud. Doar... încearcă să joace rolul lui Cupidon, așa cum am spus înainte. Crede că e amuzant sau ceva de genul."
Ea a continuat să plângă, umerii tremurându-i de suspine tăcute. Să o vadă plângând îi făcea inima să-i doară. S-a așezat pe scaunul de lângă ea, continuând să-i mângâie ușor umărul. „Te rog, nu plânge. O să fie bine. Felix doar se comportă ca un idiot. O să descuie ușa în curând și o să putem ieși de aici," a spus încet, încercând cât de bine putea să o consoleze.
Ea și-a șters lacrimile și și-a ridicat capul de pe masă. „Nu o să fie bine. Nu o să deschidă ușa pentru cel puțin câteva ore. Nu e corect că m-a lăsat aici cu tine."
El a privit-o, observând ușoara amărăciune din vocea ei când a menționat că a fost lăsată cu el. S-a încruntat, nesigur cum să interpreteze tonul ei. „Ce vrei să spui cu asta? Vrei să zici că nu vrei să fii blocată aici cu mine?"
„Tu nu vrei să fii aici cu mine. Asta e partea proastă. Simt dezgustul tău pentru mine, deși eu te plac."
Ryu a fost surprins de cuvintele ei, inima bătându-i puternic în piept. Nu se așteptase la o astfel de mărturisire, mai ales acum. A privit-o, expresia lui înmuiindu-se. „Brona, nu e că nu vreau să fiu aici cu tine. E doar... complicat. Totul e complicat acum."
Ea l-a privit, ochii ei strălucind de lacrimi neplânse. „Complicat sau nu, nu schimbă cum mă simt."
El a oftat, trecându-și din nou mâna prin păr. „Știu, Brona. Știu. Dar trebuie să găsim o cale să trecem prin mizeria asta pe care ne-a făcut-o Felix. Împreună."
Ea a dat din cap încet, lacrimile oprindu-se în cele din urmă. „Împreună," a repetat ea, vocea ei fiind mai puternică. Au stat acolo în tăcere pentru un moment, tensiunea dintre ei dispărând treptat. Mintea lui Ryu era plină de gânduri despre cum să facă lucrurile să fie bine, nu doar pentru situația lor actuală, ci pentru tot ce s-a întâmplat între ei. Știa că nu va fi ușor, dar pentru prima dată, simțea o licărire de speranță.
CITEȘTI
Când iubirea sună dar trecutul răspunde
Ficção AdolescenteÎn urma războiului brutal dintre sectoarele B3 și fostul F1, se stabilește o pace fragilă într-o tabără pentru supraviețuitori, în special adolescenți cu diferite abilități. Printre locuitori se numără și foști trădători pe care Ryu nu-i va accepta...