0.3

1.6K 66 107
                                    

Günün ikinci bölümüdür, önceki bölümü atlamayın yavrularım, iyi okumalar ❤️

Beyza: Ne oldu biliyor musun?

Beyza: Bak şimdi anlatıyorum, ben hayat hikayemi kimseye anlatmayacağım öyle ağır ağır takılacağım falan diyorum tamam mı, ama her önüme gelene anlatıyorum.

Beyza: Neyse bugün otobüste bir teyzeyle yan yana oturdum, çok tatlıydı görsen. Sonra ben başladım kaç yaşımda yürümeye başladığımdan ilkokulda saçımı çeken çocuğun adına kadar her şeyi anlatmaya.

Beyza: Evet o çocuğu hâlâ unutmuyorum, kinci bir insanımdır. Buradan da beddua ediyorum Allah belanı versin Ahmet.

Beyza: Ben o kadar konuşmaya dalınca tabii durağı kaçırdım.

Beyza: Ama yanlışlıkla beş durak kaçırmışım...

Beyza: Nasıl oldu deme ben de bilmiyorum.

Cengiz çevrim içi...

Görüldü.

Cengiz yazıyor...

Cengiz: Gülersem ayıp olur mu?

Beyza: Yok gül çünkü ben de halime güldüm.

Cengiz: OQKSJWKDJJWKJDKCJEJRJJRDJKWHDSJSKXJKSNXJSNXJSNXJSMNXKSNXJSMXNSMNXJSNXNSNNNDNXNDNXNXNND

Cengiz: Off çok komik. Hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.

Beyza: Ya gül dedikteeee bu kadar gülme utandım:(

Cengiz: Tamam, tamam afedersin.

Cengiz: Yani sonuçta her insanın başına gelebilecek bir olay, değil mi?

Beyza: Ayy evett ayolll

Cengiz: Bu Ahmet kim bu arada?

Beyza: İlkokulda olan azılı düşmanım. Hep kavga ederdik, benim saçımı yolardı.

Beyza: Kimseyle oynamama izin vermezdi, sürekli bana 'kısasın' deyip dalga geçerdi... Bak hatırladım yine sinir oldum!

Beyza: Bu sonrasında taşındı buralardan. En yakın arkadaşından öğrendim bana aşıkmış...

Cengiz görüldü.

Cengiz çevrim içi...

Cengiz yazıyor...

Cengiz: Ne kadar tatlı bir çocukmuş:)

Beyza: Ya neden bana kıskandın gibi geldi (Gönderilmedi.)

Beyza: Yaa yaa ne demezsinnn:)

Cengiz: Boş ver şimdi Ahmet'i. Ne yapıyorsun şimdi?

Beyza: Arkadaşlarla buluştum, bir kafeye geldik oturuyoruz sen?

Cengiz: Karakoldayım, işler yoğun. Sen yazınca da bir mola vereyim dedim.

Beyza:

Cengiz: Diyorumm uejzjwshwhskwjsj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cengiz: Diyorumm uejzjwshwhskwjsj

Cengiz çevrim dışı... (15.45)

Cengiz çevrim içi... (16.00)

Cengiz: Beyza benim acil bir işim çıktı, gitmem gerekiyor görüşürüz. Yazarım ben sana.

Beyza: Bende diyorum nereye gitti buu (Gönderilmedi.)

Beyza: Tamamdır, kendine dikkat ett💗💕💞

Cengiz: ❤️

Görüldü.

Ya Cengo niye kalp atıyorsun aslanım utandıkk.

Bilmiyorum kurgu nasıl ilerliyor, doğaçlama gidecek dedim öyle de oluyor. Sizce nasıl yavrularım?

BAŞKOMİSERİN KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin