Sabah kalkıp üstüme beyaz üzerine pembe gülleri olan mini elbisemi giyip (multideki) beyaz çantam ve ona uyumlu ayakkabı,takılarımla beraber saçlarımı da dalgalandırdım.
Aynada kendime bakınca bir okul günü için fazla mı abartılı olmuşum diye düşünmeden edemedim.Ama yine de bunlarla ne kadar hoş durduğumu fark edip aynada son kez hafif bir makyaj yapıp okula gittim.
Okula gelince sırama oturdum direkt.Ona bakmadım hiç.
Garip ama içimde ona karşı hiç sevgi kırıntısı yok.Dün gece çok ağlamadım.Sadece kandırıldığımdan ağladım biraz.Onu da normal kızlar gibi annesinin omzunda değil de buz gibi yatağın içinde kendim yaptım.Ben hep böyleydim.Anne sevgisinden mahrum.Babamı hiç saymıyorum bile.
Hocanın girmesiyle dikkatimi derse verdim.
...........
1.tenefüs Azra ile konuşup dertleştik.
Diğer tenefüsler de ise boş boş takıldım.Şu an son dersteyiz.Ama benim canım ders dinlemek istemiyor.
Çantamdan gelen titremeyle çantamdaki telefonu gizli bir şekilde çıkarıp gelen mesaja baktım.
Gönderen:bir tanem(kuzey)
'Unutuldum galiba:('
Yüzümde oluşan tebessümle cevap yazdım.
'Saçmalama...tabii ki de unutulmadın:)'
Hemen geldi mesaj
'O zaman bu akşam seni bir yerlere götürmeme izin ver bir tanem'
Bir birimize bir tanem dememiz nedense bana tuhaf gelmiyordu.Alışmıştım.
'Peki beyfendi.Bu akşam olur'
'Tamam o zaman'dedi
Cevap yazma gereği duymadım.Zil çalınca çantamıbtoparlamaya başladım.
Arkamdan gelen yapmacık öksürüğe aldırmamaya çalıştım.Ama o konuşunca benim sinirler tavan yaptı.
"Nida biraz konuşabilir miyiz?"
Kafamı mekanik bir şekilde ona çevirdim ve
"Ben seninle konuşmamak için o iğrenç sahnelere tanık oldum"dedim ve sınıftan çıktım.
Bahçeye inince bir kız topluluğu ağızlarının suyunu akıtarak bir yöne bakıyorlardı.Bende oraya bakınca siyah BMW'sine yaslanmış,siyah body ve siyah pantolonuyla duran Kuzey'i görmem bir oldu.
Kızların niye öyle baktığı belli oluyordu.
Tanına gittim ve nedense içimdeki sahiplenme duygusuyla benden beklenmiyecek bir şey yaptım.Yanağına ufak bir öpücük kondurdum.O da şaşırmıştı.Ama hiç bozuntuya vermeden o da yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.
Uzaklaşmadan,kulağıma
"Birileri kıskançlaşmış görüşmeyeli"diye fısıldadı.
Bir şey demeden arabaya bindim.
Gaza yüklenince konuştum
"Hiçte bile"dedim
O ise sadece bana bakarak sırıttı.Dudağının sol tarafı biraz daha yukarı kalkmıştı ve bu çok iyi gözükmesini sağlıyordu.
Sonra mini olan elbiseme baktı ve kaşlarını çattı,ardından yine sırıttı.Ne düsünüyordu.parmaklarımla çenesini yola doğru çevirdim.
Çok şık bir restoranda durduk.İyi ki bu elbiseyi giymişim dedim içimden.
Bir masaya oturunca benim adıma da siparariş verdi.
Yemeklerimiz bitince konuşmaya karar verdim.
"Batın'la çıkıyorduk"dedim
Yüzünden ne düşündüğü anlaşılmıyordu
"Ee?"dedi
"Ama o beni bir kızla aldattı.Gözlerimle gördüm.Kuzey şu anda benim salya sümük ağlamam gerekmiyor mu?"dedim
"Sevmiyorsan ağlamazsız.Az ağladıysan gururundan,çok ağladıysan ise salaklığındandır"dedi
"O zaman ben gururlu tarafım"dedim
Gülümsedi.
Beraber kalkıp arabaya bindik.
.........
Evimin önünde durunca ona doğru döndüm.Onun ise bana baktığını fark ettim.
"Bu akşam her şey çok güzeldi.Teşekkürler"dedim
Gülümsedi.Hani şu güzel olanından.
"Benim içinde her şey çok güzeldi"dedi
"İyi geceler"dedim
"Sanada bir tanem"dedi.Tam dışarı çıkacaktım ki hızla dönüp,yanağına öpücük kondurdum ve hızla aşağı inip eve girdim.
Şu anda sırıttığını biliyorum.Ama bu da benim teşekkür şeklim.
Çantamdan gelen sesle telefonumdaki mesajı açtım.
Gönderen:bir tanem
'Teşekkür şeklin böyleyse yarında benlesin bir tanem.İtiraz yok:)'
Yazıyordu.
Cevap yazmadan yatağıma girdim.
Selam canlarım.Bu bölümde böyle bir bölümdü.
Nasıl beğendiniz mi?
Yorum ve oy bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
ChickLitDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...