Milkkshakkelove'ye kapak tasarımı için çok teşekkür ederim.İyi ki varsın.Yanımda olduğun için çok mutluyum.Bu bölümü ona ithaf ediyorum...
1 AY SONRA
"Neresi?"dedim heyecanla.Ellerimle yüzümü kapatmış,bilgisayarın başında bizimkilerle üniversiteyi nerede kazandığıma bakıyoruz.
Eren,Berrak,Selin,Barış aynı üniversiteyi kazanmışlardı.Bölümleri farklıydı ama oldun.En azından beraberlerdi.
Kuzey de aynı üniversiteyi kazanmıştı.Hem de mimarlık.Hem yakışıklı,hem zeki.Tam benlik.
Bora ve Damla da o üniversiteye nakil yapacaklardı.Zaten özel bir üniversiteydi.Onun için hepsi orayı kazanmıştı.
"Benden uzakta olur mu ki hiç güzelim?"dedi ellerimi yüzümden çekerek
"Nasıl yani?"dedim gözlerinin içine bakarak.Bana gülümsedi hani şu baş döndüreninden
"Aynı üniversitedeyiz"dedi.İlk önce şoktan şaşırıp kalsam da sonradan bir çığlık atıp Kuzey'in boynuna sarıldım.
Zaten özel olduğu için sıkıntı olmazdı.Ama ben yine de merak etmiştim.
"Sen,ben,Eren ve Berrak aynı bölümdeyiz."
Yani bu da demek oluyordu ki aynı binada okuyacağız.
Daha da önemlisi ben MİMARLIK kazanmıştım.
Yine bir çığlık atarak bu sefer Berrak'a sarıldım.
"Hey biz de yan binadayız"dedi Selin kıskanmış sesiyle Barış ve kendisini göstererek.
Onlar da mühendislik bölümündeydiler.
Hemen ona da sarıldım.
"Kafeteryada buluşuruz o zaman bebeğim"dedim saçını bozarak.
Elimi ittirdi ve
"Tabii ki"dedi gülerek.
"Bayanlar baylar artık biz de sizinle beraber aynı üniversitedeyiz"dedi Bora telefonuna bakarak.
"Nasıl yani?"dedi Damla.
Şu bir ayda Damla ile çok iyi anlaşmıştık kızlarla.Çok iyi biriydi.Sizin anlayacağınız dörtlü grup olmuştuk kızlarla.Erkekler de çok iyi anlaşıyorlardı.
Bora zaten dünyalar tatlısı biriydi.
"Parayı görünce okula direk geçiş yaptık"dedi Damla'nın yanağından öperek.Damla ellerini çırparak Bora'nın yanağına sulu bir öpücük kondurdu.
"Süper"dedi Selin.
"Hangi bölüm"diye sordu Barış
"Eşitlik olsun dedim.Biz de mühendislik seçtik.4 mimar,4 mühendis bulunuyor şu odada"dedi Bora gülerek.
Bu gerçekten de iyi olmuştu.
.............
Selin'den:
Hepimiz aynı üniversite de okuyacağımız için o kadar mutluyum ki.Barış'ı kolundan kaptığım gibi parka getirmiştim.
Şimdi siz ne alaka diyeceksiniz.Ben parka bayılırım da o alaka.
Parka geldiğimiz gibi pamuk şeker aldık hemen.Barış'da seviyordu böyle çocuksu yerleri.
Bir banka oturup,o kaydıraktan o kaydırağa kayan çocukları izlemeye başladık.
"Çok tatlılar değil mi?"dedim pamuk şekerimi yemeğe devam ederek.
"Tatlıdan ziyade masumlar.Onlara bayılıyorum"dedi çocuklara bakmaya devam ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
ChickLitDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...