28.BÖLÜM

6.7K 280 33
                                    

Güneş sıcaklığını arttırmaya başlamıştı.Öyle ki güneş kremi sürmüş olmama rağmen kızarmaktan korkuyordum.Ben şezlongta uzanmış güneşlenirken Kuzey'de kendi şezlongunda,şemsiyenin altında telefonuyla uğraşıyordu.

Şezlongumdan kalkarak yanına gittim ve yere çömelerek onun semsiyesinin altına girdim.Yanına zor da olsa uzandım.Ban 'ne yapıyorsun?'der gibi bakıyordu.Haklıydı.Sonuçta tek kişilik şezlonga 2 kişi sığmaya çalışıyordum.Ne yapabilirim?Telefonunda neler yaptığını deli gibi merak ediyordum.Acaba neler yapıyordur?

İnstagramdan kızların fotograflarına mı bakıyordur.Bunları öğrenmeliydim.Telefon ekranına bakınca galeride olduğunu anladım.Benim fotoğraflarıma bakıyordu.Ne zaman çekilmişti bu fotoğraflar.

Ah yerim ben bu çocuğu.Benim fotofraflarımı birleştirmiş.

"Nereden buldun sen bu fotografları?"dedim elinden telefonu alarak.Fotoğrafları tek tek dolaştım.

Tüm fotoğraflarda ben vardım.

Dün gece uyurkenki fotografım vardı.

"Bazıları internetten,bazıları ise benim gizli çekimlerim"dedi

Elimdeki Kuzey'in telefonundan retricaya girdim.En sevdiğim shoplardan birini ayarladım.Ön kerayı açtım ve ikimizi dörtlü çekim yaptım.İlkinde ikimizde gülüyorduk.Hani birbirimizin en sevdiği gülümsemelerden.İkincisinde ben dişlerimi göstererek gülerken o da gözlerini şaşı yaptı.Üçüncüde ben dudak büzdüm,o dilini çıkardı.4.'de ise kafamı ona çevirdim o da bana çevirince birbirimize bakarak-burunlarımızın değdiğini söylememe gerek yok herhalde-poz verdik.


Telefonu yanımda duran masaya bıraktım.Ama bunu yaparken kafamı yerinden oynatmamıştım.Hala aynı halde duruyor ve birbirimize bakıyoruz.

Şu an onu o kadar çok öpmek istiyorum ki.Kendime engel olamadım ve dudaklarımı dilimle ıslattım.

Bakışları dudağıma kaydı.Kendi belki farkında değil ama dudaklarını araladı ve kesik bir nefes aldı.Ben de onun dudaklarına baktım.Aralık olan dudaklarına.Bu sefer onun bir adım atmasını beklemeden ben ellerimi boynuna doladım.Biraz daha kendime çektim.O da bu hamleyi bekliyormuş gibi ellerini çıplak ilan belime koydu nazikçe.

Zaten daracık olan şezlongta daha da birbirimize yaklaşmıştık bu hareketten sonra.Kafasını hafif sağa eğdi.Beni öpecekti.İstiyor muydum?Hiç bir seyi istemediğim kadar bunu çok istiyordum.

Daha da yaklaştı.Artık sadece milim vardı.Üzerime dökülen soğuk kolayla yerimde sıçradım.

Bana kolayı döken ve bu romantik anı bölen Barış'a öldürücü bakışlar atıyordum.Kuzey'de ayağı kalktı.O da Barış'a kötü kötü bakıyordu.

K:Neden geldin?

B:şey...abi biz sıkıldıkta

Dedi Selin'e bakarak

K:Neden o zaman bizi rahatsız ediyorsun zevzek herif.

B:ya abi elimden kaydı.Yan taraftaki şezlonga sessiz bir şekilde geçiyorduk ki Selin yanlışlıkla bana çarpınca...

S:Ben sana çarpmadım.

K:Neyse ne...

N:ben duş alsam iyi olur.Yapış yapış oldum.

Dedim.Kuzey kafa salladı.Hızla asansöre bindim.Yüzüne doğru dürüst bakamamıştım.Utanıyordum.

Ah Barış.Senin yüzünden sevgilimle ilk adımı bile atamadık.

Odaya girip hızla duşa girdim.Vücudumu bol köpükledikten sonra saçlarımı da yıkadım ve duştan çıktım.Havlu ile hızla kendimi kurutup tekrar bikinimi giydim.Saçlarımı da makineyle kuruttum.Bu akşam gecelik giyecektim

Bir TanemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin