30.BÖLÜM

7K 259 49
                                    



Dün Kuzey'i izleyerek uyuya kalmıştım.Şu anda hep beraber son günümüzün tadını çıkarıyoruz.Bu akşam yola çıkacağız.Bu tatil hepimize iyi gelmişti.Berrak,Selin,Eren,Barış aynı evde kalıyorlardı İstanbul'da.Ben de tek başıma kalmaktansa arkadaşlarımla kalmayı isterdim.






Selin sanki düşüncelerimi okumuş gibi

"Kuzey sizde Nida ile beraber bizimle kalsanıza"dedi neşeyle.Kuzey bana baktı.İzin ister gibi bakıyordu gözlerime.



"Sizin eve bu kadar kişi sığabilir miyiz?"diye sordum bakışlarımı yanımda oturan yakışıklı sevgilimden çekerek.




"Tabii ki de.Bizim ev dediğin 2 katlı dublex ev.Rahat rahat yaşarız"dedi Berrak.



"Aynen."dedi Eren.




"Peki o zaman Kuzey'e de uyarsa neden olmasın"dedim bakışlarımı Kuzey'e çevirerek.

O kadar güzel olurdu ki kızlarla kalmak.Sinema gecesi,partiler...

"Olur yeter ki sen iste"dedi gülerek.Sen böyle gülersen ben burada eririm.

...............

Yorucu bir yolculuktan sonra eve gelebilmiştik.Daha dogrusu evimize.Kuzey ile bizim eve uğrayıp,eşyalarımı aldıktan sonra bizim grubun evine geldik.Gerçekten de mükemmel bir evdi.2 katlı olmasının yanında odaları da çok genişti.Bahçedeki havuz tam parti için yapılmıştı.



Herkes sevgilileriyle beraber 2.kattaki odalarında kalacaktı.Zaten 2.kat yatak odasıyla doluydu.3 tane yatak odası ve her birinin içinde kendine özel lavabosu vardı.


1.katta,oturma odası,mutfak,lavabo,salon,bir de misafir odası vardı.Eşyalarımı dolaba yerleştirdikten sonra,altıma mini şortum üstüne de sporcu atletimi giydim.Saçlarımı dağınık topuz yaptıktan sonra gözüm benim kıyafetlerimin yanındaki kıyafetlere kaydı.Kuzey'in kıyafetleri.Sanki evli çift gibi aynı dolapta yan yana asılıydılar.Kuzey ve ben evlensek nasıl olurdu?Anlaşabilir miydik?



Kafamdaki bu düşünceleri silerek aşağı indim.Bizimkiler oturma odasında oturmuşlar,ellerinde patlamış mısır tabakları vardı.Hemen Kuzey'in yanına oturdum.Kolunu omzuma atarak beni göğsüne yasladı.





"Korku filmi izleyeceğiz sever misin?"diye fısıldadı kulağıma.Utanmaz pislik.Bir de gülüyordu.Dirseğimi karnına geçirdim.Taş gibiydi kastan mübarek.



"Acımıyor sevgilim"diye fısıldadı bir de üstüne.Bir şey demeden filmi başlattılar.Bu ne ya acayip acayip yaratıklar.Iy o şey kızı mı yuttu?Şimdi kusacağım.


Kafamı Kuzey'in boynuna gömdüm.Filmi izlemektense burada sevgilimin kokusunu içime çekmeyi tercih ederim.Bu koku beni uyuşturuyor.Hiç bir duş jelinin böyle kokmaması haksızlık olmalıydı.Şüphesiz en çok satanlardan olurdu.





"Çok mu özledin beni?"diye fısıldadı Kuzey'in erkeksi sesi.Sesi bile güzeldi.Bu çocuk ne yapmıştı bana böyle?





"Evet"dedim.Kafam gömülü olduğu için boğuk çıkan sesimle.






Beni kollarıyla daha da sardı.


"Ben de seni bir tanem"dedi.



"Bu ne ya kapatın.Başka bir şey yapalım"diye itiraz eden Berrak'a



"Aynen ya"diye arka çıktım.





"Ben ce de mesela doğruluk mu cesaret mi oynayalım"dedi Selin.

Bir TanemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin