Kalbimdeki ağrıyla yataktan hızla fırladım.Gördüğüm rüya beynimin uyuşmasına neden olmuştu.Ter içinde kalan bedenim,Kuzey'in bana kollarını dolamasıyla bir nebze olsun soğuktan korundu."İyi misin?"dedi Kuzey endişeyle.Konuşamıyordum.Sanki aldığım nefes,boğazımda kalıyor ve dışarı verilemeyecekmiş gibi zorluyordu.Kafamı iki yana hayır anlamında salladım.Beni kendine çekerek başımı göğsüne yasladı.Sıcacık olan bedeni,bedenimi yorgan misali örtüyordu.Kokusu,kaslarımı eritiyor ve buharlaşıp yok olacakmışım gibi hissettiriyordu.Ona tek kelimeyle aşıktım.
"Anlatmak ister misin?"sesi nazikti.Sanki ben kırılacak bir porselendim ve o,beni kırmaktan çekiniyordu.Konuşmak,istediğim son şeydi.Üstelemedi ve bizi yatağa yatırdı.Onun kollarında tekrar uykuya dalmam çok uzun sürmedi.
....
Paytak adımlarla mutfağa girdim.Sofra kurulmuştu.Masada yok yoktu.Kuzey sırtı bana dönük ekmekleri doğramakla meşguldü.Gülümseyerek arkasından kollarımı beline doladım.Başımı sırtına yasladım.Vücudu gerildi ve hareket eden elleri durdu.Hızla bana doğru dönerek havaya kaldırdı ve döndürmeye başladı.Çığlık attım ve kollarımı boynuna doladım.Mutfakta beni hızla döndürüyordu.Sanki küçük bir bebektim ve o hiç zorlanmıyordu.
"Kuzey."dedim kahkahalarımın arasından.Mutfak benim kahkahalarım ve onun kıkırdamalarıyla doluyordu.
Beni yere indirdiğinde başım dönüyordu.Belimi kavradı.Kollarına tutundum.Baş dönmem durunca kahverengi gözlerine odaklandım.Bana bakışları o kadar güzeldi ki.Hangi kız olsa bu bakışlarda mutluluktan ağlayabilirdi.Gülümseyen yüzlerimiz ciddiyete büründü.
Yüzüme yaklaşan yüzü bir sonraki olacakları biliyordu.Onu istemeyerek ittirdim.
"Mutfaktayız."dedim yüzüm kızarırken.Yüzüme alayla baktı ve beni baştan çıkarıcı bir gülümsemeyle süzdü.Masaya oturdum ve karşıma oturuşunu izledim.
"Hala utanıyorsun."dedi gülümsemeye devam ederken.
Konuşmadım."Kızarınca seni öpesim geliyor."dedi kıkırdamayla.Yüzüne baktım.Yukarı kıvrılan dudakları,İnci dişlerini görmemi sağlıyordu.Gözleri kısılıyor,yanakları geriliyordu.
"Yemeğini ye."dedim gülümsememe engel olamadan.Ses çıkarmadı ve yemeğine odaklandı.
...
"Nida."diye seslendi yukarıdan.Elimdeki son tabağıda duruladıktan sonra yukarı çıktım.
"Nida."dedi bir kez daha.Yatak odamızdan geliyordu.İçeri girdim.
"Efendim."dedim dolaba kafasını gömmüş,karıştıran Kuzey'e.
Bana doğru baktı ve"Benim buz mavisi gömleğim nerde?"dedi.Gözlerimi devirdim ve onu kenara iterek askılıkta,ütülenmiş gömleğini çıkardım.Düğmelerini açtım ve dikkatle çıkardım.
"Bunu mu arıyorsun?"dedim gülümsememle.Bir şey bulma konusunda berbattı.
Elini ensesine götürdü ve saç dipleriyle oynamaya başladı.Utanma şekli böyleydi.Gülümsedim be üzerindeki tişörtü çıkardım.Uzun boyundan ötürü parmak uçlarımdaydım.Zorlandığım için belimden tutarak beni havaya kaldırdı ve çıkarmama yardım etti.Yere bırakınca ben de tişörtü yatağa fırlattım.Gömleği kollarından geçireceğim sırada hızla benim üzerimdeki tişörtü çıkardı.Şaşkınlıkla baktım gözlerine.Gömleği elimden alarak bana giydirdi.Altımdaki eşofmanı çıkardım.Beni aynaya götürdü ve arkamda durarak kollarını belime koydu.
Gömlek elbise gibi olmuştu.Başını omzuma koydu ve beni ilgiyle süzdü.
"Çok güzelsin."dedi kulağıma fısıldayarak.İrkildim.Gözlerim aynadan onu buldu.Rüyada gibiydim.O tek kelimeyle harikaydı.Çıplak göğsü,bronz tenine yakışır şekilde kas doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
Chick-LitDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...