Dışarıdan gelen annemin sesiyle yatağımdan hızla çıktım ve bahçeye indim.annem elinde valiziyle bahçe kapısından içeri giriyordu bir yandan da şoför Ali ağabeyi de azarlamayı ihmal etmiyordu.
Beni görünce gülümseyerek yanıma gelip sarıldı ve
"Günaydın meleğim"dedi
Özlemiştim annemi.Ondan ayrılıp içeri salona geçip koltuğa oturdum.
O da yanıma gelip oturunca
"Sanada anne.Ee anlat bakalım nasıldı seyehat?"
"Tek kelimeyle mükemmeldi.Baban da yarın akşam gelecekmiş"demesiyle içimde oluşan mutlulukla ellerimi birbirine çırptım.Annem buna karşılık gülümsese de aklıma gelen soruyu anneme sormaktan kendimi alı koyamadım.
"Bir daha gitmeyeceksiniz değil mi anne?"dedim.Annemin gülen yüzünün solması bi nevi cevap olmuştu bana.
"Tatlım biliyorsun babanın işleri var.Beni sorarsan da arkadaşlarla planı çoktan yaptık.İptal etsem ayıp olur.Ayrıca 3 gün daha buradayım."dedi neşelendirmeye çalışan bir ses tonuyla.
Yapmacık bir gülümsemeyle ayağı kalktım ve
"Ben hazırlanıp okula gitsem iyi olur"dedim.
Odama çıkıp,açık renk mini kot şortum,omuzlarıyla beraber sırtının büyük bir bölümü açık olan kırmızı bluzumu giydim.Kırmızı supergalarımı da giydikten sonra çok hafif bir makyaj yaptım.Siyah okul çantamı omuzuma takıp,aynada son kez su dalgalı olan saçlarımı düzelttim.
Annem mutfakta yemek yemekle meşgul olduğu için kapıdan çıkarken
"Ben gittim.Bay"dedim.
..............
Sıkıcı bir okul günü.Daha 2 ders daha var.Ama şu an tenefüs.
Sırasında yalnız oturan Azra'nın yanına gittim.
"Selam"dedim.Kafasını bana çevirip içten bir gülümsemeyle
"Selam nasılsın?Anlat bakalım Kuzey ile dün ne yaptınız?"
"Yemek yedik"dedim.
Azra bana uzaylı görmüş masum köylü gibi baktı.Batın'ın bizi dinlediğini bildiğim için kısa tuttum konuşmayı.
"O kadar mı?"dedi Azra
Azra'ya kaş göz hareketleriyle Batın'ı gösterince anladı mevzuyu ve daha fazla uzatmadan ben yerime geçtim.Gereksiz şahsiyetin önüne.
Önüme kağıt koydu ve çantasını toparlayıp gitti.
Kağıdı elime aldım.
'Beni dinlemelisin.Her insan hata yapar.Pişmanım.Bugün okul çıkışı okulun önünde bekliyeceğim.Lütfen'
Salak mıydı bu çocuk?Pişmanmışmış...
Kağıdı buruşturup çöpe attım.
...........
Sonunda okul bu günlük de bitmişti.
Çantamı omzuma takıp sınıftan çıktım.
Okul kapısında bu sefer kızlara ağızlarının suyunu akıttıran bir Kuzey yoktu.Onun yerine Batın salağı vardı.Durdum.Ve telefonumu elime aldım.Kuzey bu gün için de beraber olucağımızı söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
Literatura FemininaDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...