Multide uyuyan bir Kuzey;)
Sabah sevgilim tarafından öpülerek kaldırılmadım.Ama daha güzel bir şey yaşıyorum şu an.Ne mi?Bir adet uyuyan Kuzey.Yatakta uzanmış,yakışıklı sevgilimi izliyorum.
O kadar güzeldi ki yüzü.Her zaman dağınık olan saçları daha da dağılmış kumral teninin üstünden kahverengi gözlerini kapatıyordu.
Yüzümdeki sırıtışa engel olamıyordum bu görüntüyle.
Yavaşça yanğına ufak bir öpücük kondurdum.Yüzünde olusan o muhteşem gülümsemesiyle hoşuna gittiğini anlamak mümkündü.
"Kuzey"dedim sessizce
"Hı"dedi uykulu sesiyle.Gözlerini hala açmamıştı.
"Hadi sabah oldu"dedim.
Önce sol gözünü açtı.Eliyle saçlarını geri ittirdi.Diğer gözünü de açtıktan sonra bana baktı ve baştan sona beni inceledi.
"Şu kıyafetini değiştirsen bir tanem"dedi sakince.Ama içindeki adam öyle demiyordu.Kafa salladım ve lavoboya girdim.Bikinimi giyip üstüne elbisemi geçirdim.Saclarımı salık bırakı güneş gözlüğünün yardımıyla saçlarımı geride tutturdum.
Çantama gerekli eşyaları koyup Kuzey'in yanına oturdum.O da deniz şortu ve omzunda havluyla beni bekliyordu.Fazla mı yakışıklıydı?
Bir sey demeden kahvaltımızı yaptık bizim grupla.Sonra aqua parkın oradaki şezlonkları kapladık.
Sırayla:Eren,Berrak,ben,Kuzey,Barış,Selin
Şeklinde havlularımızı serdik.
Eren,Barış,Selin direk kaydıraktan kaymaya gittiler.Berrak güneşlenmeye başladı.Kuzey ise telefonuyla ilgileniyordu.Ben de etrafıma bakmaya başladım.
Çaprazımızdaki,kızıl saçlı kız oturduğu şezlongdan Kuzey'i mi kesiyordu yoksa bana mı öyle geldi?Daha dikkatli bakınca kızın ağzının suyunu akıtarak Kuzey'e baktığını farkettim.Hatta öyle ki yanındaki esmere gözleriyle Kuzey'i işaret etti ve bir şeyler söyledi.Kız da kafasıyla onaylayınca kızıl kafa ayağı klaktı ve Kuzey'in yanına geldi.İlk önce bana baktı sonra suratını burusturarak Kuzey'e döndü.
O.kız.bana.surat.mı.yaptı?yolarım ben bu kızı.
Kuzey yanında dikilen kıza baktı sonra tekrar telefonuyla ilgilenmeye başladı.Helal be.Kimin sevgilisi.Kız bu duruma bozuldu.Yapmacıktan öksürdü.Kuzey ona bakınca kız memnun olmuş gibi sırıttı.
"Hastaysan yanımdan uzaklaş.Bulaşmasın"Kuzey'in lafından sonra kız bozuldu.Kuzey ise telefonuna geri döndü.
"Hasta değilim.Sadece seninle tanışmak istiyorum"dedi.Sesi de cırtlak.
"Neden?"dedi Kuzey telefondan kafasını kaldırmayarak.Kız hala anlamadı mı Kuzey'in onunla ilgilenmediğini?
"Çünkü...her neyse ben Alev"saçlarıyla orantılıydı ismi.Kuzey kafasını kaldırıp kıza baktı ve
"Sormamıştım ismini"dedi.Kız bozuntuya vermeden devam etti.
"Olsun tanıştık işte.Senin adın da Kuzey.Ben biliyorum"dedi
Nereden biliyordu?benim sinirlerim bozulmaya başlamıştı.
"Anlasana seninle ilgilenmiyor"dedim kıza sırıtışımla.Kız bana baktı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
ChickLitDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...