Öncelikle bu bölümü smyrsvm'ye ithaf ediyorum:)yanımda olduğun için teşekkürler:)iyi okumalar hepinize...Voleybol maçımız bitti.Ben Kuzey'in yanından ayrıldıktan sonra sahaya indim ve maça devam edip kazandık.Şu an kızlarla el çakışıyoruz.Okuldaki bizi tutan taraftarlar sahaya inip yanımıza geliyorlar sürü sürü.Herkes birbirinin omzuna kolunu attı.Ve bu şekilde bir çember olusturduk.Aynı zamanda bu şekilde dönerek çeşitli nidalarda bulunuyoruz.
Şu an diziliş sıramızı sayarsak;Berrak-Eren-Barış-Selin-Nida(ben)-Kuzey...
Diğer kisileri tanımıyorum.
En sonunda Berrak konuştu.
-Hadi erkekler bir kızı omuzlarına alsın.
Herkes olumlu anlamda kafasını salladı.
Eren Berrak'ı,Barış Selin'i ve diğer kişilerde birilerini omuzlarına aldılar.
Hani deve güresi var ya iste onun gibi alıyorlar omuzlarına.Kızlar bacaklarını erkeklerin omuzlarından aşağı sarkıtıyor.
Ben böyle dalmış gitmiş bir vaziyette insanlara bakarken birden havalandım.Ne olduğunu anlayamadan bende birinin omzuna oturmuştum diğer kızlar gibi.
Beni alan kişi kafasını zar zor kaldırarak
"Ne ağırsın sen kızım"dedi
Beni alan kisinin Kuzey olması beni sevindirmisti.Başka bir erkeğin omzuna oturmaktansa tanıdığımın olması daha iyi degil mi sonuçta?
"İndir o zaman beni.Sana zorla tut diyen yok"
"Ben seni omzuma almasaydım sağ taraftaki sana ağızlarının suyunu akıtarak bakan köpek sürüsü alacaktı ve inan bana ordan inmesi hiçde masum olmazdı"
Dediği tarafa bakınca 3 kişiden oluşan erkek grubuna çevirdim bakışlarımı.Gerçekten de aç kurt gibi bakıyorlardı.Ve avları bendim belli ki.1 tanesi bakışlarını başka yöne çevirerek bir kızın yanına gitti.Sevgilisiydi muhtemelen.Diğer ikisi hala bana bakıyordu.Ne yalan söyliyim kumral olan gayet tatlı.Nasıl anlatsam size kumral saçlı,mavi gözlü.Yüz hatları çok hos mesela.
Birazcık Kuzey'i sinirlendirmekten zarar gelmez diyerek çocuğa bakarak konuştum.
"Şu kumral olan tatlıymış"dedim
Kuzey'in bacaklarımı tutan elleri sıkılaştı.İste plan başarılı.Hemen aklınıza kötü şey gelmesin.Bacaklarımı düşmemem için tutuyor.
"Saçma saçma konuşma Nida.Aras mı yakışıklı?bi kere onun boyu kısa"
Yalan.Çocuğun boyu 1.80 rahat var.Kuzey daha uzun olabilir ama çocuk da kısa değil yani.Biraz daha sinir etmek için-tabi hala çocukla bakışıyoruz-hafif tebessüm ettim ve başımı eğdim.
"Aras neden gülüyor Nida"
Aras'da mı gülüyor?çünkü ben şu an Aras'a bakmıyorum.
"Bilmem"dedim
Aslında bildiğimi ima eden sesimle.
Kuzey hızla beni indirdi.Kolumdan tutarak bahçeye çıkardı.
"Ne yapıyorsun ya?ne güzel eğleniyorduk"dedim
"Asıl sen ne yapıyorsun?"
"Ben bir sey yapmıyorum.Sadece çocuğu beyendim ve hafif tebessüm ettim"
"Benim omuzlarımdayken"
"Evet."
"Aras'tan hoşlanıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tanem
Chick-LitDikkatsiz, sakar ama bir o kadar da güzel bir kız yakışıklı,havalı bir erkeğe rezil olursa ne olur? Eğlenceli ve bir o kadar da aşk dolu hikaye...