27.BÖLÜM

7.2K 271 26
                                    

@yarenucar777 adlı kişiye ithafen
Multi:Kuzey

"Geldik bir tanem"yanağıma konan öpücükten sonra kalbimi hızlandıran Kuzey'in sesi geldi kulaklarıma.

Zor da olsa gözlerimi açtım.Karşımda bana bakan yakışıklı sevgilimin o güzel yüzünü incelemeye başladım.

Normalde hiç ilgimi çekmeyen kahve rengi bu adamın gözlerinde olunca yeşilden bile güzel gözüküyordu bana.

Kahvenin koyu bir tonu olan saçları ipek gibi yumuşak olduğunu ellemeden bile anlayabilirdiniz.

Dudakları öpülesi yumusaklığa sahipti muhtemelen.

Muhtemelen diyorum çünkü daha önce hiç öpmedim o ıslak dudakları.

Bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"O zaman inelim.Ve tatilin keyfini çıkaralım"dedim.

Saçlarıma bir öpücük bıraktı ve arabadan indi.Ben de indiğim zaman bulunduğumuz yeri incelemeye başladım.

Otelin kocaman kapısından lobiye girdik.Eren'ler işlemleri hallettikleri için asansöre bindik.Asansörden 3.katta indik.Geniş koridorlarda yürürken Barış ve Selin '1052' yazan yere girdiler.Eren ve Berrak '1053'numaralı odalarına girdikten sonra Kuzey'de '1054'numaralı odanın kapısını açtı.Ben Kuzey'le beraber kalma konusunda utanıyordum.

Kuzey kapının girişinde durarak

"Bir tanem uyanamadın mı?Gelsene"

Dedi yumuşak sesiyle.

Kafa salladım ve geniş odanın içine girdim.Oda da tam karşıda balkona açılan bir kapı,sol tarafta muhtemelen banyo olduğunu düşündüğüm kapı,sol tarafta kocaman bir dolap vardı.Biraz daha girdikten sonra iki kişilik bir yatak gözüktü.Baş ucunda iç çamaşırları için küçük bir dolap vardı.

Yatağık karşısında makyaj masası,televizyon,koltuk vardı çift kişilik.

Bavulumu dolabın önüne bıraktım.Kuzey yerleştirmeye başlamıştı bile.Ben de hemen bavulumdaki iç çamaşırlarımı yerleştirmeye başladım.Bu geceliği görmese daha iyiydi benim için.

Hızlıca dolaba yerleştirdim.

Sıra kıyafetlerimi yerlestirmeye gelmişti.Kuzey'in yanına giderek büyük dolaba kıyafetlerimi yerleştirdim.

İşim bittiği zaman Yatağa oturdum.Kuzey'de yatağa uzanmıştı.

Önüne eğilerek yüzüne baktım.O da bana bakıyordu.

"Yemeğe inelim mi?"dedim.

Daha fazla ac kalacağımı pek zannetmiyordum çünkü.

"İnelim bir tanem"dedi

Ayağa kalktık.Üzerimi değiştirmeye üşendiğim için Kuzey'in elini kavradım hemen.

Sahipsiz sanmasınlar.Bir de başkalarıyla uğraşamazdım.

Odadan çıktık.

Diğerleri de çıktıktan sonra hep beraber yemekhaneye indik.

Açık büfe olmasına nasıl sevindim anlatamam.

Tabağıma doyacağım kadar yemek aldıktan sonra masaya oturdum.

Herkes gelince yemeğe başladık.

Yanımdaki adeta taşan tabağın sahibine yani Selin'e baktım.

Bu kadar yemek yemesi normal miydi?ben bu kadar yesem domuz gibi olurdum herhalde.

Bir TanemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin