0.1

357 36 2
                                    

Sunghoon×Heeseung

Heeseung
SUNGHOON
BİTANEM

Sunghoon
Ay kocisim gelmis|
💞💞|
Efendim askitom

Heeseung
Askitom diyen dilini yiyim|
Gelsene bana sen
Yayın açcaktım zaten
Bayadır açmıyoruz birlikte

Sunghoon
Ay gelirim tabii
Tiramisu var mi evde

Heeseung
Olmaz mıı
Tabikide var
Sen gelcen diye aldım|

Sunghoon
20 dk ya gelirim o zaman ben

Heeseung
Tamam tamam
Bekliyorum ben
Bilgisayarı ayarlayım ben

Sunghoon
FNAF OYNAR MİYİZZZZ

Heeseung
Sen iste yeter ki
Oynariz bitanemm

Sunghoon
AY TESEKKURLERR💞

Heeseung
Yerim senii|

~~~~~~~~~~~~~~

Heeseung's pov

Kapı çaldığında Sunghoon'un geldiğini anlamıştım.Kapıyı açtığım an üstüme atlayan Sunghoon ile karşılaşmıştım.

"BEN GELDİM HEESEUNGG." yüzüme küçük bir gülümseme takıp
Kıkırdamıştım.Sunghoon'u kendime daha da yakınlaştırdım ellerime beline hemen yerleştirmiştim

"Fark ettim Sunghoon." oda kıkırdayıp ellerini arkada kalan uzun saçlarıma yerleştirmişti. 5-10 saniye böyle kaldığımızdan sonra ayrılmıştık.Sunghoon odamın yolunu bildiği için direkt olarak gitmeye başlamıştı.

"Fnafı hazırladın demi? bak Lol dersen döverim seni yaa oynayamıyorum şu oyunu zaten sende gidiyorsun hep onu açıyorsun."
Bu tatlı haline güldükten sonra konuşmaya başlamıştım.

"Yok yok,bu yayın Lol oynamıcaz fnaf oynıcaz bide istersen yorumlardan bi kaç tane video önerisi bakarız." Yorumlardaki videolardan bir tanesini açıp ona tepki veriyorduk çoğunlukla komik geçerdi bide hiç bi zaman tek başıma yapmıyordum Sunghoon'la her zaman daha eğlenceli oluyordu.

"Ay ay olurrr." Her zaman nasıl bu kadar şirin oluyor anlayamıyordum.
İçeri girdiğimizde Sunghoon biraz şaşırmıştı çünkü sadece benim oyuncu koltuğum vardı.

"Ya niye bana koltuk getirmedin şu bi tane beyaz olan."

"o geçen ayağı kırıldı o yüzden sadece 1 tane koltuk var sen benim kucağıma oturursun diye düşündüm."
Galiba bu dediğimle utanmış olmalı çünkü yanakları al al olmuştu.

"Ne utanıyon yaa sanki yapmadığın şeymiş gibi." evet Sunghoon kucağıma oturup duruyordu ama bunu sadece evdeyken yapıyordu.

"Bir sürü insan giriyor yayına herkes görücekkk." dediyle gülmüştüm

"Gel gelll" dememle hemen kolundan tutup kucağıma oturtmuştum. Twitchde girip,yayına başlata tıklayıp yayını açmıstım.

"Herkese Merhaba,Ben Heeseung yani bildiğiniz gibi bugün ki konuğumuz yine Park Sunghoonnn." elimle küçük bir alkış yaparken sunghoon gülmeye başlamıştı.

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin