2.3

122 26 12
                                    

Heeseung's pov

"Jaeyun ne dediğinin farkında mısın sen??" Jaeyun önümde iyice küçülmüş,gözleri sanki dolmuş gibi bakarken konuşmuştum.

"Ya nolcak ki lüfennn,bir kerelik sadecee." Sabahtan beri denize girmek istediğini söyleyip itiraz ediyordu.

"Jake hastalanacaksın sonra bugün hava soğuk zaten."

"Lütfen sadece 5 dakikalık olsa bile yeter banaa." Tekrardan yalvarır bakışlarını attıktan sonra Sunghoon ile birbirimize bakmıştık yapacak bir şey yok diyip gitmeye karar vermiştik.

"Çok uzun durmayız ama."

"Çok teşekkürlerrr." ikimizinde yanağına öpücük bırakıp kendi evine hazırlanmaya gitmişti.Galiba gerçekten gitmeyi çok istiyordu.
Hazırlandıktan sonra yola çıkmış ve varmıştık.

"Hadi hadi hemen girelim."

"Dur bi dakka"

"Noldu Sunghoon." dediğinde yanındaki çantadan Jaeyun'un kamerasını çıkarmıştı.Napmak istediğini anlamıştım.

"Birlikte ilk videomuz olsun istedim."
Jaeyun koşarak Sunghoon'un yanına ulaşmıştı.Küçük bir sarılmadan sonra kamerayı eline almış bir kaç ayarlamadan sonra hazırlanmıştı.

"Bakın şimdi Sırayla ilk Heeseung Jakey desin sonra Sunghoon desin öyle bir açılış yapalım." Onun bu şirin haline gülerken onaylamıştık.

"Jakey."

"Jakey."

"Merhabalar herkese ben Jakeyy."
Bu komik ve şirin açılışı yaptıktan sonra denize girmiş birlikte yüzmüştük.Tabi bu anları kameraya da çekmiştik

"Heeseung,Sunghoon bakın şimdi napıcam." dedikten sonra takla atan Jaeyun'u izlemiştik.Fazlasıyla şirindi.

"Heeseung uzakta kaldın gelsene."

"Geliyim Sunghooncum."
Yanına yüzdükten sonra belinden tutup kendime yakınlaştırmıştım.
Yüzlerimiz dip dibeydi.Yüzü ve saçları ıslak olduğu içinde nedensizce daha çok hoşuma gitmişti.

"Sevgilim."

"Sevgilim ha?"

"Tabi sevgilimsin sen benim." dedikten sonra dudaklarına bir öpücük kondurmuştum oda karşılık verirken asla beklemediği bir hareket yapmıştım.Belinden kaldırıp iyice uzağa denize doğru atmıştım.
Jaeyun kendisi suyla oynarken duyduğu ses ile bize dönmüştü. Napcağımı anlamış olacakta ki gülmeye başlamıştı.

"Heeseung beni de atar mısınnn."

"Atayım Jaeyunum." Jaeyun bana doğru yüzerken Sunghoon suyun üstüne çıkmıştı.

"Sana inanamıyorum ne güzel öpüşürken bu yapılır mı?"

"Yapacak bir şey yok Sunghooncum hayat böyle." dediğim şey ile gülerken Jaeyun yanıma gelmişti.Beklemesi için işaret yaptığımda suyun dibine girmiş onu omuzlarıma almıştım.

"Artık hepinizden daha uzu-" daha cümlesi bitmeden onu arkaya doğru atmam bir olmuştu.Bu yaptığımla Sunghoon ile gülüyorduk.

"Sen gerçekten çok acımasızsın."

"Hayat böyle" dedikten sonra göz kırpmıştım Sunghoon'a.

"Heeseung tüm suyu yuttum sayende." burnuna makas aldıktan sonra dudaklarını büzmüştü.Çok öpülesi görülüyordu ama ne yazık ki yapamıyordum.Bunları düşünürken iki tarafanda saldırı gelmişti.
Sunghoon ve Jaeyun takım olmuş beni batırmaya çalışıyorlardı ve tabikide 2vs1 olduğu için başarılı olmuşlardı.Yüzeye çıktığımda bana bakıp küçümseyeci gülüşler atıyorlardı.

"Hayat böyle Heeseung." dedikten sonra Sunghoon bana göz kırpmıştı.
Jaeyun ise onun bu haline gülüyordu.
Biraz daha suda oyanalıp karaya çıkmıştım.Yorulduğumdan dolayı kumların üstüne kendimi atmış kollarımı iki tarafa da açmıştım.

"Çok yoruldum ya."

"Bide bana sor." Sunghoon kolumun üstüne kafasını koyduktan sonra bana doğru bakmıştı.Hafif bir tebessüm etmişti.

"Ama çok güzeldi." Jaeyun diğer kolumun üstüne yatınca ona doğru dönmüştüm.Havanın kararmasına az vakit kaldığı için güneş gidiyordu.
Yani gün batımı vardı Jaeyun'da ona bakıyordu.Açıkcası fazlasıyla yavaş giden ilişkimiz biraz garip olsa da onun alışmasını bekliyordum.
İki elimide,ikisinin beline indirmiştim.İkisininde belinden tutup kendime doğru yakınlaştırmıştım.
Sunghoon elini benim karnıma sarmıştı.Jaeyunda karşı elini karşı tarafa atmıştı.

"Sizi seviyorum." Sunghoon dediği şey ile ona dönmüştüm.Yüzünde hafif buruk bir gülümseme vardı.

"Sizi seviyorum." Açıkcası bunu bu kadar erken söylemem nasıl olurdu bilmiyorum ama içimden geldiği için söylemiştim.Jaeyun ise bu duruma sessiz kalmıştı.Arada eliyle karnıma yuvarlak çiziyordu.Birlikte üçümüz o gece gün batımını izlemiştik.Galiba şu ana kadar en mutlu anımızdı.

____________________________

Selamlarr! Okul açılana kadar bu fici bitirmek istiyorum yani final yakında :( Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüzz♥!!

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin