Heeseung×Jaeyun
Jaeyun
Heeseung Hyung
(Gönderildi 2:18)Heeseung
Efendim JaeyunJaeyun
Senden bir şey istesem olur mu?Heeseung
İste isteJaeyun
Ben daha eve klima alamadım
Şuan yanıyorum
Allahını seviyorsan evine gelebilir miyim
Yerde bile yatarım
Kucağında olsa daha iyi olur tabi|Heeseung
Gel gel ya
Zaten öyle boş boş oturuyordum
İyi olur benim içindeJaeyun
Geliyorun hemennJake's pov
Üstüme kolsuz bir tişört altımada siyah bir şort giydikten sonra aynanın
karşısına geçip kendime bakmıştım.
Kırmızı bir lip balm sürüp hemen evden çıktım.Heeseung evinin kapısını çaldığım gibi açmıştı bende zaman kaybetmeden içeriye kendimi direkt olarak attım.Aslında buraya gelmemim tek sebebi Heeseung değildi gerçekten evim çok sıcaktı."Heeseung Hyung çok teşekkürler valla.Gerçekten hava çok sıcak gebericektim evde." Yanıma gelip elini kafama koymuştu bense yaptığını anlamaya çalışıyor boş gözlerle ona bakıyordum.
"Ateşin var mı diye baktım da dudakların kıpkırmızı olmuş genellikle ateşi çıkanların dudakları kızarırda o yüzden yani."
Bu dediyle biraz gülmüştüm çünkü pot kırmıştı içeri girer girmez dudaklarımamı bakmıştı.Sabah da baktığını yakalamıştım zaten ama çaktırmamıştım.Heeseung'a iyice yakınlaşmıştım aldığı nefesleri hissedebiliyordum.İyice hızlanmıştı aldığı nefesler.
"Sen benim dudağıma mı bakıyorsun?" sessizce söylemiştim.
Heeseung sanki dediğimi duymamış gibi davranıyor sadece beni inceliyordu."Jaeyun dudakların kıpkırmızı kim olsa bakar." bu dediğiyle aramızdaki yakınlığı bozmuş odasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
"Gel peşimden yatacağın yeri göstereyim." bende arkasından ilerlemeye başlamıştım.Odaya girdiğimizde tam bi gamer odası gibiydi ama duvarlarında ailesiyle birlikte olduğu fotoğrafı ve çocukluk fotoğrafları vardı bide masasının üstünde Sunghoon ile fotoğrafları vardı.İçimden bir gün üçümüzünde fotoğrafını olmasını diledikten sonra konuştum.
"Ben burdaki koltukta yatarım." hemen kendimi koltuğa atmıştım zaten tüm gün evle uğraşırken yorulmuştum.
"Jaeyun sen yatağa geç ben çok geç yatıyorum zaten uyu rahat rahat." tabikide dediğini ikiletmicektim zaten benimde işime gelirdi.
"Heeseung hiç hayır demem valla sağ ol hadi iyi gecelerr."yatağa yattığım gibi örtüyü üstüme çekmiştim.
Galiba Heeseung klimayı en yüksekte kullanıyordu çünkü oda buz gibiydi bide ben şort giyince iyice üşümüştüm.Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama bir süre sonra uyanmıştım.Heeseung nerede diye etrafıma baktığımda yanımda olduğunu anlamıştım.
Uyurken bile yakışıklı gözüküyordu bir insan nasıl bu kadar mükemmel olabilir diye düşünürken iyice Heeseung'a yakınlaştığımı fark ettim.
Yüzünü iyice incelerken dudaklarına kaymıştı gözüm.İçimden küçük bir buseden bir şey olmaz diyerek dudakların kapanmıştım.Dudaklarımı onun dudakları üstünde daha uzun süre tutmak istesemde uyanır korkusuyla geri çekilmidim ve yanına geri uzanıp ve kendimi uykuya geri bırakmıştım.____________________________
BEN GELDİMMM🎉🎉.Kimsenin sesi soluğu çıkmıyor ama ben yinede yb atayım dedim zaten iyice sıkıldım.Panacea bittiği için başka kitap yayınlıcam sizce Jakehoon mu? Heejake mi? yoksa Yunki mi?
Evde oturuken bir sürü fic yazdım hepsini yayınlıcam inşallahh.
Bide şu wattpad'in düzelmesini bekliyorum.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın Şimdilik görüşürüzzz💕💕.