Heeseung's pov
"Çok güzel değil mi?" Sunghoon'un dediği şey ile ona dönmüştüm.Şuan kendisinin ne kadar güzel durduğunu bilmiyor olmalıydı ki bunu söylemişti.
Hep birlikte bir dağa piknik yapmaya çıkmıştık.Güneş yavaştan batıyordu bizde çimenliklerin arasında oturuyorduk."Siz daha güzelsiniz." Dememle koluma vurmuştu.Her zaman utandığı zaman bunu yapardı.
Jaeyun bacağıma kafasının koyup yatmış o şekilde duruyordu.Bense onun saçlarıyla oynuyordum."Heeseung Sevgilim sen kendinin ne kadar güzel olduğunu bilmiyorsun galiba? Her zaman bizi övüyorsun."
"Ben zaten güzel değilim sadece çok yakışıklıyım." Dememle Jake sırıtmıştı ağzında bir şeyler geveleyerek bana laf atmıştı bense onun bu haline gülmüştüm.
"Her zaman buraya mı gelsek? Baksana hiç kimse yok sessiz sakin tam aradığım ortam." demişti Sunghoon.Ona baktığımda etrafa mutlu bir şekilde bakıyordu.
"Sevgilim istersen buraya taşınalım.Ev yaptırırız şuraya.Bak hem dağ,yeşillik sen seversin " diyerek Jaeyun arkamızda ki yeri işaret etmişti.Sunghoon benim yanımdan kalkıp onun yanına geçip poposuna vurmuştu.Jaeyun ise abartarak tepki veriyordu.
"Ya Heeseung bu çok şımarda baksana bizimle falan dalga geçiyor."
"Bencede Sunghoon buna bi gıdıklama iyi gelir."
"Ya ne diy-" demeye kalmadan Jaeyun'u gıdıklamaya başlamıştık.
Kimse olmadığı için Jaeyun fazlasıyla gülerek çığlıklar atıyordu."TAMAM AAA YETERRR." Diye çığlığından sonra gıdıklamayı bırakmıştık.Bize göz devirerek üstünü düzeltiyordu.Bizde onun bu haline gülüyorduk.
"Sizde şakaya hiç gelemiyorsunuz dedoşlar gibi."
"Jake aynı yaştayız biz senle." Jaeyun ne diceğini düşünüp etrafa bakmıştı.
Sunghoon'la göz göze gelirse gülmeden duramazdı"Heeseung bir yaş büyük bizden dedoş işte." Demesiyle onu kucağıma almıştım.
"Ne dedoşu yaa abartma istersen." Diyerek yine gıdıklıcakken bir anda dudağıma yapışmıştı.Hemen öpüp kendini Sunghoon'un oturduğu tarafa atmıştı.Sunghoon'da ona hemen sarılmıştı.Yaptığı şey ile gurur duyuyor olmalıydı çünkü 32 gülüyordu.
"Bu sefer ben seni yendim Lee Heeseung."
"Tabi öyledir Sim Jaeyun." diyerek kendimi onun üstüne bırakmıştım.
O benim saçlarımla oynarken.
Sunghoon'da onun saçlarıyla oynuyordu.Üçümüzünde elini bir araya getirmiş tutuyorduk.
Yattığım yerde kalkıp çimenlerin üstüne oturmuştum.Onlarda benim gibi oturmuştu."Sizi çok seviyorum Sim Jaeyun ve Park Sunghoon." diyerek ikisini bakmıştım.
"Sizi çok seviyorum Lee Heeseung ve Park Sunghoon." Jaeyun bu dediğini dedikten sonra ikimizimde elini tutmuştu.
"Sizi çok seviyorum Sim Jaeyun ve Lee Heeseung." Sunghoon ikimizede gülümseyerek baktıktan sonra bizde ona karşılık vermiştik.
Hayat size kötü anlar yaşatır ve bundan kimse kaçamaz ama önemli olan bu kötü anları düzeltmektir.Onu geri kazanmaktır.Ben başarmıştım,
Sevdiğim kişileri geri kazanmıştım.
Her ne kadar kötü an yaşansa dahi onlardan vazgeçmemiştim.
Benim,bizim hikayemiz buydu.Ben Lee Heeseung,hataların adamı.
Ben buydum.Hatalar yapar,onları telafi ederdim.Bundan sonra kendime bir sözüm.Asla onları üzmücektim ne olursa olsun.
Onlar benim sevgililerimdi ve ne olursa olsun öyle kalıcaklardı.
Sevgililerim..____________________________
Ve Finalll! İlk başta bana verdiğiniz tüm destekler için çoook teşekkür ederim.Bu kitap sizin sayenizde buralara geldi.Sizinle birlikte Heeseung'a sövmeyi fazlasıyla özlücemmm :) Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Diğer kitaplarımda görüşmek üzeree♥!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfiction𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.