1 ay sonra
Sevgili günlük,
Tekrardan ben her zaman ki gibi.
Uzun süre yoktum biliyorum ama geri döndüm.1 ay boyunca ne yaşandıysa sana her şeyi anlatıcam.İlk başta Jake,Sunghoon ve ben yakın arkadaş olduk(?).
Jake Aslında beklediğimden daha iyi birisi çıktı hem komik hem sevecen daha ne olsun sonuçta.1 ay boyunca mesajlaşıp,görüntülü konuşarak geçirdik hatta bi ara 3'müz birlikte Canlı yayın bile açtık.Jake ile benim ilişkim sadece arkadaşlıktan ibaret ama Sunghoon için öyle mi bilmiyorum. Bence kesinlikle Sunghoon Jake'den hoşlanıyor hatta bence değil direkt.
Hatta Jake içinde aynı şeyleri diyebilirim.Bende bu durumun ortasında sıkışıp kaldım bu 1 ay boyunca Sunghoon bana her zaman ki gibi davrandı hatta bazı zamanlar daha yakın bile olduk.
Jake'den hoşlanırken bana niye böyle davrandığını anlayamıyorum ama ona karşıda çıkamıyorum.
Sunghoon sanki Jake ve benim aramda karar vermeye çalışıyor.
Dediğim gibi Jake ile arkadaşız ama bazenleri onunlada konuşurken sanki aramızda bir şeyler oluyor Kafam gerçekten çok karışık kime nasıl davranacağımı bilemiyorum...Günlüğüme not tutarken bir anda kapı çalma sesiyle durmuştum.Yavaş adımlarla ilerledikten sonra kapıyı açmıştım.
"Buyrun bir şey mi olmuştu?"
"Yan daireye taşınıyoruz da acaba biraz su verir misiniz?" Yan daireye birisinin taşınacağımın haberiyle biraz şok olsamda(geceleri oyun oynarken çığlık atamayacağım için) hemen konuştum.
"Tabi hemen vereyim sen bekle 1 dakika getiriyorum." Hemen mutfağa doğru ilerlemiştim.Çocukta arkamdan teşekkürler diye bağırmıştı.Su şiseyile geri dönmüştüm karşımda ki çocuğa uzatarak soru sormuştum.
"2 kişi misiniz yoksa daha fazla mı?" Açıkcası merak etmiştim çünkü burada 4 seneden beri oturuyordum ve asla birisi taşınmamıştı.
"Yok sadece 1 kişi oda ben değil zaten arkadaşıma yardım etmeye geldim." Yeni komşu mu merak etmiştim direkt tanışalım mı diyemeciğime göre başka bir yol bulmalıydım.
"Yardım lazım mı yani zaten evde yatıyorum tüm gün."
"Aslında hayır diyemem şurada koliler var onları taşısan güzel olur."
"Tabi tabi hemen." diyip hemen terliğimi giyip kolilere doğru gitmiştim.Elime 2 tanesini alıp daireye ilermeye başlamıştım.
"JAY NERDE LAN BENİM OYUNCAKLARIM BAK ONLARI KAYBEDERSEN DÖVERİM SENİ."
Evin sahibi arkadaşın çok sinirli olduğu belliydi.Kutunun çevresine baktığımda oyuncaklar yazıyordu.
Sesin geldiği yöne doğru ilerkedikten sonra konuşmaya başladım."Galiba aradağın kutu bu."dedikten sonra kutuyu yere indirdiğim gibi Jake'i görmüştüm.
"JAKE!!!"
"HEESEUNG HYUNG!!"
Hemen Jake üstüme atlayıp sarılmıştı.
Bende karşılıp olarak sarılmıştım.
Şuan iyice yakındık ve neredeyse Jake'in kalp atışı sesini duyuyordum."Jake sakin ol biraz kalbin patlıcak şimdi." Gülüşünü duyduktan sonra bende gülmüştüm.
"HEESEUNG HYUNG SENDE Mİ BURADA OTURUYORSUN." şirin şirin yüzüme bakarken gözlerim dudağına kaymıştı.Büyük olasılıka sıcaktan dolayı dudağı kıpkırmızı olmuştu ve bu benim dikkatimi çok çekmişti.
"Evet Jaeyun bende burda oturuyorum hemde yandaki dairede."
Küçük çocuklar gibi sevinmişti ve yine bana sarılmıştı ama bu sefer daha da üstüme atlamış sanki bacaklarını belime sarmak istiyormuş gibiydi."Heeseung Hyung hadi yardım ette hızlıca bitsin şu evin işi sabahtan beri canım çıktı ya." sitem edercesine konuşurken çok şirin gözüküyordu.
İçeri bir anda yanında olan arkadaşı girmişti galiba onunlada tanışmam lazımdı."Selam ben Heeseung." elimi uzatmıştım oda hemen tutmuştu
"Jay bende,Jake'in biricik arkadaşı." Jake,Jay'in bu dediğiyle göz devirmişti.Bense gülmüştüm.
"Yaaaaa kesin öyledir neyse hadi iş başına bak daha salon ve odam bitmedi." Jake bunu dedikten sonra direkt oyuncak kutusunu alıp odasına ilerlemişti.
____________________________
Heeseung bey nerelere bakıyorsunuz :) WATTPAD DÜZEL ARTIK YAZDIĞIM HER BOKU SİLİYORSUN ZATEN😡.
Düz yazım çok iyi değil umarım iyi yazabilmişimdirr.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Şimdilik görüşürüzz💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfic𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.