2.2

145 24 5
                                    

Heeseung's pov

Dün akşam Jaeyun'un istediği yerlere gitmiş tüm gece eğlenmiştik.Bana karşı hala soğuk davransada sıkıntı etmiyordum zaten haklıydı.Şuan da beraber oturmuş kahvaltıda Ramen yicektik.Evet kahvaltıda ramen yicektik.Sunghoon nerde diye sorarsanız buz pateni koçu onu sabahın erken saatinde aramıştı.
Onu her ne kadar beklemek istesek de onu beklememiz için rica etmişti çünkü genellikle bu işleri uzun sürerdi.Jaeyun ile baş başa olduğum içinde gergindim.

"Heeseung sen niye bana her zaman Jaeyun diyorsun? Yani Sunghoon ve Jay bana Jake diyor ama sen tanıştığımızdan beri Jaeyun diyorsun."

"Çünkü Jaeyun ismini daha çok seviyorum.Hoşuma gidiyor hem diğerlerinden biraz farkım olsun." diyip göz kırptıkdan sonra sesli bir şekilde gülmüştü.Ramen için kap almaya çalışıyordu ama kısa boyu yüzünden rafa yetişememişti.Yanına geçip uzanıp kapları almıştım.
Bana bakarken eli havada kalmıştı.
Bileğine baktığımda iz kalmıştı.
Benim sayemde olmuştu.Bileğinden hafifçe tutup aşağı indirmiştim.
İzin üstüne okşamaya başlamıştım.
Jaeyun huylanmış olcaktı ki garip hareketler yapmaya başlamıştı.
Bileğine küçük bir öpücük bırakmıştım.

"Jaeyun ben çok özür dilerim o an kendime hakim olamadım.Çok ama çok özür dilerim."

"Heeseung bak bunları geride bırakmak zor hem senin için hemde benim için olucak ama yapıcaz."
İstemeden gözlerim dolmuştu.
Dayanamamış banyoya gitmiştim.
Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalışmıştım.Gözüme benim olan bir fular çarpmıştı.Üstünde küçük çiçekler vardı.Onu alıp Jaeyun'un yanına dönmüştüm.

"Gözlerini kapat."

"Ne?"

"Gözlerini kapat ve elini uzat Jaeyun."
Hemen dediklerimi yapmıştı.Elinde nazikçe tutup küçük fuları izin üstüne bağlamıştım.Gözlerini açtığında ne yapmaya çalışıyorsun bakışı atmıştı.

"O ize bakmanı istemiyorum bu yüzden artık gece gündüz bu fularla geziceksin.Anlaşıldı mı?" Küçük bir gülümseme bırakıp kafasını evet anlamında sallamıştı.Bunlardan sonra oturmuş birlikte Ramenimizi yemiştik.Sunghoon'u aramıştık ve bize 1-2 saat daha işi olduğunu söylemişti.Bizde film izlemeye karar vermiştik.

"Bak Heeseung bu filmi izlicez.Müthiş bir film benim en sevdiğim aşığıyım hele burda Gwen diye bir karakter var yani aşık olmamak imkansız.Tabi sen olmada." Hızlıca konuşurken gülmeye başlamıştım.Beni mi kıskanmıştı o?

"Sen aşık olabiliyorsun ama ben niye olamıyor muşum Jaeyun bey?"

"Bir kere Gwen'i sadece ben sevebilirim ve sende beni seviceksin."

"İyi hadi öyle olsun." diyip gülmüştüm.Birlikte oturmuş filmimizi izlemiştik.Galiba Jaeyun ile olan ilişkim daha iyiye gitmeye başlamıştı.

(@Jakesiim hikayesini güncelledi)____________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(@Jakesiim hikayesini güncelledi)
____________________________

Selamlarr!! Bu arada ben Gwen değil Miles enayisiyim💘
Geçen sene sinemaya gittiğimde fotoğraf bile çekinmiştim (Posterle)
2 gün arkaya arkaya bölüm attım şuan bunu kutlayalım👏🏻👏🏻
Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Şimdilik görüşürüzz♥!

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin