Heeseung's pov
"Sunghoon seni 5 dakika yanlız bıraktım nasıl birisiyle kavga edersin yaa!" Sunghoon'a sinirli bir şekilde konuşurken o gülüyordu.
Havalimanında birisiyle kavga edip başımıza iş açmıştı Sunghoon ama pek umrunda değil gibi gözüküyordu."Ya aşkım adam anlamıyor ya mal galiba." Dudaklarını büzerek konuştuğunda küçük bir buse kondurmuştum bu duruma gülümsemişti.
"Tabi aşkım adam anlamıyordur zaten senin ingilizcen mükemmel ya." bana vurduğunda bu sefer ben gülmüştüm.O gece her şeyi düşünmüş sabahın da Sunghoon'la konuşmuştum.Çok durmadan Amerika bilet almış ve gelmiştik.
Jake'in,Jay'in yanına gideceğini günlüğü sayesinde anlamıştım.Nasıl bulucaz bir fikrim yoktu ama bir şekilde Jake'i bulmalıydık."Hadi otele gidelim hemen çok yoruldum ben." Sunghoon'un elinden tutup,taksilerin olduğu yere gitmiştik.
Hemen bir tanesini tutup.Otele doğru yola çıkmıştık."Heeseung sen İngilizce konuşunca ayrı bi seksi oluyorsun ya." Sunghoon'un dediği şeyle gülmüştüm.
Kolumu omzuna atıp kendime yaklaştırmıştı.Şehrin içine gideceğimiz için yolumuz uzundu.Şehre,Seattle geldiğimizde otele gitmiştik.Yolculuğumuz uzun olduğu için yorulmuştuk bu yüzden uyumaya karar vermiştik.Saat daha yeni sabah oluyordu.Hızlı bir şekilde buraya geldiğimiz için en yakın uçak biletini almıştık.Odaya geldiğimizde kendimi direkt yatağa bırakmıştım.İçimden kesinlikle yolculuklar bana göre değilmiş diye düşünmüştüm.
Sunghoon'da benim yanıma yatmış,başını göğsüme koymuştu.
Her zaman yaptığı gibi saçlarımı okşuyordu.Bende onun belinden kendime daha da yakınlaştırmıştım tabi belini okşamayıda ihmal etmemiştim.Kafasını bana çevirdiğinde dudağıma öpücük bırakmıştı sonra dayanımdan kalkmış kucağıma oturmuştu.Tekrardan dudağıma öpücük bıraktığında bende karşılık vermiştim.Ayrıldığımızda yüzünün her noktasına buseler kondurmaya başlamıştım.Huylanmış olmalıydı ki haraket etmeye başlamıştı.Onun bu haline gülüp iyice sarılmıştım."Sonsuza kadar böyle durabilirim." Sunghoon kafasını koyduğu yerden çekip benimle eşitlemişti.
"Bende ama eksikmişiz gibi o eksiği tamamlamak istiyorum." hüzünlü bir sesle konuşurken Heeseung'da üzülmüştü.
"Bulucaz bitanem bulucaz merak etme." Sunghoon'un kafasını okşarken gülümsemişti Heeseung,Sunghoon'a karşı.Sunghoon'da o güzel gülümsemesini sunmuştu.
____________________________
Selam canlarım nasılsınızz??
Açıkcası ben fic yazmak ve paris2024 izlemekten başka hiç bir şey yapmıyorum.Bölüm kısa oldu hiç yazasım yoktu :( Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın Şimdilik görüşürüzzz💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfiction𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.