0.8

182 30 15
                                    

Heeseung's pov

Her zaman olduğu gibi tüm gün yatıp oyun oynuyordum diğer günlerde hiç bir farkı yoktu.Kapı çalmıştı Jaeyun olduğunu düşünüp açmıştım ama karşımda Sunghoon vardı.

"Napıyorsun bakiyim Hee'mm." içeri girdiği gibi kendine koltuğa atmıştı.

"İyim oturuyordum her zaman ki gibi sen?" diyip bende kendimi onun yanına atmıştım.Bacaklarımın üstüne bacaklarını atmıştı huyuydu Sunghoon'un.

"İyim bende Jake'e hayırlı olsuna gitmiştim gelmişken senin yanına uğrayım dedim."

"Jake tabi yaa." Sessizce konuşmuştum ama galiba Sunghoon bir şeyler dediğimi anlamıştı.

"Ne dedin duymadım?"

"Dedim ki gelip iyi etmissin." Açıkcası Sunghoon'un Jake'e tavırlarını fazlasıyla kıskanıyordum çünkü nerdeyse Sunghoon'la 2 senedir tanışıyoruz birbirimize ilgi gösterdiğimizde belli ama bana asla Jake'le geçirdiği şu 1 ay kadar ilgi göstermemiştir yada bu kadar açıkca flört etmemişdir.Her ne olsada içimdeki Sunghoon sevgisini bastıramıyordum galiba fazla aşık olmuştum.

"He anladımmm." dudağını büzerek bana iyice yakınlaştı elini vücüduma uzatarak sarıldı.Bense onun belinden tutup kendimle birleştirmiş oldum.

"Heeseung şu 1 aydır sık görüşemiyoruz.Sanki birbirimize verdiğimiz ilgi azaldı."Galiba bazı şeylerin konuşma sırası gelmişti.

"Sence sadece 1 ay mı Sunghoon?"
Kafasını bana çevirmişti o kadar güzel bakıyordu ki onu o an öpmek çok istemiştim.

"Ne demeye çalışıyorsun Heeseung?"

"Diyorum ki sence de bazı şeyleri konuşma zamanı gelmedi mi?" Sunghoon ne demek istediğimi anlamış olcaktı ki iyice dibime girmişti.Dudaklarını dudaklarıma hızalamış konuşmaya başlamıştı.

"Konuşalım o zaman Heeseung." diyip şak diye dudaklarıma yapışmıştı.
Kesinlikle böyle bir hamle beklemiyordum.

İlk başta sakince öpüssek de Sunghoon dilini kullanmaya başlamıştı bende alt dudağını emiyordum.Sunghoon'un kalçasından tutup kucağıma çıkarmıştım.Oda hemen yerini bulmuş ve kalçasını penisimin üstünde oynatmışı bu da inlememe sebep olmuştu.Elimi Sunghoon'un tişortünün içine sokmuştum teni o kadar soğuktu ki daireler çizmeye başladığım gibi içine titreme gelmişti oda benim dudaklarımı bırakıp boynuma yönelmişti.O kadar güzel izler bırakıyordu ki onların her zaman orda kalmasını dilemiştim.
Sunghoon'u kucağıma alıp yavaşca odama ilerlemiştim.

Yine aynı pozisyonu bulduğumuzda Sunghoon tişortümü çıkarmak için hamle yapmıştı bende onunkini çıkarmıştım.Tekrardan dudaklarımız birleştiğinde geçen seferkine göre ikimizde daha serttik Sunghoon'un alt dudağını ısırdığımda ağzıma kan gelmişti ama o çok takmamış olacaktı ki öpüşmemize devam etmişti tabi inlemelerinede...

____________________________

İlk başta bu leş sahne için özür diliyorum🙏🏻.Normalde utanmadan okurum ama konu yazmaya gelince bi garip oldum.Bu arada sevişmediler... Yeni kitabım Poppy ve Purchase göz atarsanız çoook sevinirimm :) Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın Şimdilik görüşürüzzz💞💞

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin