1.4

168 26 6
                                    

Heeseung's pov

Çok durmadan Jaeyun'un günlüğünü alıp Sunghoon'a doğru yola çıkmıştım.
Ne diceğimi bilmiyordum ama kesinlikle Jaeyun'u bulmam ve özür dilemem lazımdı.Sunghoon'un evine geldiğimde hemen kapı açmıştı Bende çok durmadan konuşmaya başlamıştım.

"Jake'i bulmalıyız hemde hemen."
Sunghoon tek kaşını kaldırıp bana bakmıştı bende ne oldu diye karşılık vermiştim.

"Nasıl bulucak mışız acaba? bana attığı tek mesaj 'iyiyim merak etme' hem şimdi mi aklına geldi bu."

"Jake'den hoşlanıyorum."

"Ne?" Sunghoon şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.Bense gayet ciddi olduğumu belli etmeye çalışıyordum.

"Duydun işte Jake'den hoşlanıyorum."

"Nasıl anladın?" Koltuğa oturduğum da Sunghoon'da kucağıma oturmuştu.
Elimi beline atıp kendime
yakınlaştırmıştım sonra dikkatimi toplayıp konuşmaya başladım.

"Bilmiyorum kafam karışık ama ona karşı bir şeyler hissettiğimi anlıyorum.Lisede de böyle bi kavgaya karışmıştım hatta olay daha büyüktü çocuk okuldan çekip gitmişti ama ben böyle ne üzülmüştüm ne de bu kadar vicdan azabı çekmiştim" Sunghoon bana dönüp yüzümü ellerinin arasına almıştı.Yaklaşıp küçük bir buse kondurmuştu sonra da konuşmaya başladı.

"Heeseung emin olmanı istiyorum Jake'i bir daha üzmemelisin."
Başımı sallamıştım.Fazlasıyla haklıydı.İleride sevgili olursak, Sunghoon'u Jake yüzünden kıskanırsam kesinlikle hiç istemiyeceğim şeyler olurdu.

"Bu gece düşünmeni istiyorum.Bu kavgayı düşünme,kıskanmalarını düşünme sadece Jake ile anılarını ve duygularını düşün." başımla onaylayıp ona sarılmıştım.Sevdiği adamla kavga etmeme rağmen bu süreçte yanımda fazlasıyla olmuştu
Belki beni de sevdiği içindir ama bilemiyorum.Kucağımdan kalkıp beni odasına doğru götürmüştü.Yatağa yatmıştı.

"Heeseung gel hadi çoook uykum geldii." Sunghoon şirin şirin konuşurken gülümsemeden edememiştim.Onun yanına yattığımda belinden tutup kendime çekmiştim.Yüzü bana dönüktü.
Dudağından öptüğüm de bana karşılık vermişti.Ayrıldığımız da sessizce konuşmaya başladı.

"Seni çok seviyorum Heeseung
Şimdi lütfen iyi düşün." Dudağıma küçük bir buse kondurup başını göğsüme yaslamıştı.Bende düşünmeye başlamıştım.Jake'i

____________________________

En beğenmediğim bölüm oldu :(
Ama heehoon çok güzel yazmayı acayip seviyorummm.Yeni kitabim Patience bakarsanız çoook sevinirim :) Şimdilik görüşürüzzz💞

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin