Heeseung's pov
Sevgili günlük,
Jaeyun ile konuşalı 3 hafta oldu ama hala hiç bir haber alamıyoruz.
O günden sonra 1-2 daha Amerika'da kalıp Kore'ye geri döndük.Şu aralar Sunghoon ile birlikte kalıyoruz.Bana çok iyi geliyor ama onu her gördüğümde kendime daha da çok kızıyorum çünkü bu durum da olmamızın sebebi bendim.Jaeyun bize hala bir cevap vermemişti buna üzülüyordum ama onu da fazlasıyla haklı buluyordum sonuçta ona böyle bir kötü bir an yaşatan insanla sevgili olmak çok zor bir..."Heeseung gel de yemek yiyelim." Sunghoon'un sesi ile günlüğüme yazmayı bırakmıştım.Adımlarımı Mutfağa çevirdiğimde Sunghoon yine yiyecek bir şeyler hazırlamıştı.Masaya oturmuş hızlıca bir şeyler atmıştım ağzıma.
"Yemekten sonra Twitch yayını açmaya ne dersin?" Jaeyun'la görüştükten sonra daha çok sosyal medyayla ilgilenmeye başlamıştık.
Herkese sağlık sorunlarımız olduğu için olmadığıma ikna ettikten sonra işimize devam etmiştik."Olur ama bu sefer FNAF oynamıcaz." Sunghoon dudaklarını büzerek yanıma gelmişti bu onun lütfen deme şekliydi.
"Hayır Sunghoon yeter ama artık." bana göz devirip konuşmaya başladı
"Tamam yaaa." diyip oyun odama doğru ilerlemişti bende hemen bir şeyler tıkanıp gitmiştim.Bilgisayarı ve yayın için gerekli malzemeleri ayarlayıp yayına girmiştik.
"Selam Herkeseee." her zaman ki gibi yayın konuşmalarımızı yaptıktan sonra Sunghoon ile oyun oynamaya başlamıştık.Her ne kadar beceremesede beraber gülüp,
eğlendiğimiz için çok sıkıntı etmiyorduk.Herkes Sunghoon ile sevgili olduğumuzu biliyordu bunu resmi olarak açıklamak istememiştik ama yayınlarda gelip sürekli öptüğü için herkes anlamıştır diye düşünmüştük.Sunghoon ile konuşup ilişkimize bir ad koymuştuk tabi ki Jaeyun'suz biraz zor olsada yıllar boyunca onu bekleyemezdik tabikide içimiz burkuk olucaktı ama yapabilceğimiz bir şey yoktu.
Hem Sunghoon Jaeyun'un döneceğinden emin olduğu için bu kadar rahat davranıyordu.
Chatte ki yorumları okurken herkes yayına Jaeyun'un geldiğini yazıyordu.
Kavgamızdan sonra oda sosyal medya ile ilişkisi kesip kendi dünyasına çekilmişti ama son sıralar oda Youtube kanalına videolar atıyordu.
Jaeyun,şuan Sunghoon ile olan yayınımızı izliyordu aylar sonra onla etkileşim almıştık.İlk başta şaşırasak da ona selam gönderip oyun oynamaya devam etmiştik."HEESEUNG NEREYE GİDİYORSUN GEL ŞURAYA!!" Sunghoon'u tek başına bırakıp oyunda kendim ilerlemeye başyalınca tabikide hemen kızmaya başlamıştı.
"Sunghoon hadi korkma bu kadar yaa." dediğim şeyle Sunghoon'a dönmüştüm gözlerini devirerek oyunda arkamdan gelmeye başlamıştı...
1-2 saat daha oyunda durup yayını bitirmiştik.Şuan kendimizi koltuğa atmış oturuyorduk.
"Ay çok yoruldum şu oyunu oynamayalım bir daha." Onun bu haline gülüp belinden tutup kendime çekmiştim.Çalan kapı sesi ile ikimizde ayağa kalkmış kapıya yönelmiştik.
Saat geç olduğu için kimsenin gelmesini beklemiyorduk.
Kapıyı açtığımızda tanıdık bir ses gelmişti."Acaba bi ara birlikte bir yayın mı açsak?" Jaeyun bize gülerek bakıyordu.
____________________________
Selamlar!! Yine geç gelen bir bölüm :( Ama sonunda kavuştular!
Sizce fici daha ne kadar uzatayım çünkü yazmaktan birazcık gına gelmiş olabilir.Yeni kitabım Ethereal'a bakarsanız sevinirim :) Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüzz♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfiction𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.