2.5

130 23 16
                                    

Heeseung's pov

"Benim içim hiç rahat etmiyor ya napsak Jaeyun'un yanına mı gitsek?"
Diyerek Sunghoon'a bakmıştım.
Sabahtan beri başımıza salmayan Jaeyun'un hasta oluşu ile uğraşıyorduk.Yaz bitmişti ve artık Sonbahar gelmişti.Jaeyun'un çok narin olan vücuda da dayanamamış hasta olmuştu.Gün içinde ona baksakta gece kendi evinde kaldığı için yanına gidemiyorduk.

"Sevgilim çocuk kaç kez iyiyim merak etmeyim dedi.Hem o bu saate uyumuştur.Uyandırmayalım şimdi gidip." Çok istemesemde kabullenmiştim.Sunghoon yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

"Sence Jaeyun bizi ne zaman affeder?"

"Bilemiyorum bende.Nerdeyse 3 ay geçti ama hala bir şey yapmıyor."
Jaeyun'un gelişinden 3 ay geçmişti yani Ekim'deydik.Bu 3 ay boyunca ona fazlasıyla ilgi göstermiş hiç bir zaman kötü davranmamıştım.
Tabikide hemen affetmesini beklemiyordum ama 3 ay geçmesinide değil.Arada sadece sarılır veya yanağımdan öperdi.Başka yaptığı hiç bir şey yoktu.
Sunghoon'un telefonuna bildirim gelmesiyle telefonu eline almıştı.

"Kimden gelmiş mesaj?"

"Jake'den yanıma gelebilir misiniz diyor midesi bulanıyormuş."
Jaeyun'un evinin anahtarını almış hemen yan daireye gitmiştik.

"Jaeyun biz geldik!" Evin içinde bağırdıktan sonra odasında olduğunu anlamıştık.Hemen kapalı olan kapıyı çalmıştım.Gel komutuyla kapıyı açmıştım.İçeride hasta olan bir Jaeyun beklerken elinde doğum günü pastası tutan bir Jaeyun karşılamıştı.
İlk başta şaşırmıştım çünkü doğum günüme 1 gün vardı.Telefonumu alıp saate baktığımda 00:00 geçtiğini görmüştüm.Yüzümde küçük bir gülümseme belirlenmişti.

"İyi ki doğdun Heeseung!,iyi ki doğdun Heeseung!" Jaeyun ve Sunghoon bana doğum günü şarkısı söylerken onlara 32 diş sırıtarak bakıyordum.

"Hadi dilek tut ve üfle pastanıı." Jaeyun'un dediği gibi yapmıştım.

"Birlikte olalım."

Pastamı üfledikten sonra beni alkışlamışlardı.

"Nasıl yani sen hasta değil miydin?" Diyerek Jaeyun'a dönmüştüm etrafa boş boş bakışlar atıyordu.

"Hastayım ama o kadar da hasta değilim sadece başım ağrıyor."
Sunghoon'un güldüğünü gördüğümde ona dönmüştüm.

"Siz ikiniz bana yalan söylediniz yani?"

"Biraz öyle oldu diyelim." Tekrardan ikisi güldüğünde bende gülmüştüm.

"Heeseung bu senin hediyen." Jaeyun'un verdiği küçük poşeti açmıştım.İçinde üç tane kırmızı ip bileklik çıkmıştı.

"Bu bilekliğin anlamı aşk,yani biz."
Konuşmasında durmuştu.Biraz bekleyip tekrardan konuşmaya başladı.

"Sizi seviyorum Sunghoon ve Heeseung." Jaeyun ilk defa bizi sevdiğini söylemişti.İkimizde ona hiç bir şey söylemeden bakıyorduk.

"Bunu söylemek için geç mi kaldım bilmiyorum ama sizi seviyorum." diyip dudağıma küçük bir buse bırakmıştı.Hemen sonrasında aynısını Sunghoon'a yapmıştı.

"Hayır Jaeyun geç kalmadın." diyip ona hemen sarılmıştım.Sunghoon'un da elinden tutup sarılmamıza dahil etmiştim.1-2 dk böyle durmuştuk
Ayrıldığımızda elimdeki bilekliklere bakmıştım.Jaeyun bi tanesi alıp bana bağlamaya başlamıştı.

"Bu bilekleri asla kaybetmeyeceksiniz yoksa ayrılırız."Jaeyun bileğime ipi bağlarken konuşmaya başlamıştı

"Nasıl yani?"

"Merak etme ben sizden isteyerek ayrılmam ama kader bir şekilde bizi ayırır çünkü bu bileklikler birbirimize ne kadar önem verdiğimizi belli ediyor.Bunu kaybettiğinde demek oluyor ki sevdiğin(?) kişiye önem vermiyorsun.Kaderde bunu anlayıp seni sevgilinle ayırıyor. Diyip kurdele şekline getirmişti bileğimdeki ipi.Bende Sunghoon'a dönüp ona bağlamaya başlamıştım.

"Peki ya sen nerden biliyorsun ayrılcağımızı,yaşadın mı bunu hiç? Yani sen kaybettin mi bu bilekliği çünkü çok emin konuşuyorsun."

"Ben değil ama bir arkadaşım kaybetmişti.2 gün sonra ayrıldılar.
Birbirlerini seviyorlardı ama demek ki sevgilileri yeterli değilmiş." Sunghoon'a bilekliğine ipi bağlarken Jaeyun'u dinliyordu.Onun bana yaptığı gibi ipi kurdele haline getirmiştim.Sunghoon elimdeki son ipi almış Jaeyun'a bağlamaya başlamıştı.

"Ama biz hiç kaybetmeyecez çünkü ben sizi çok önemsiyorum.Kader bizi ayıramıyacak Jaeyun.Merak etme." diyip son düğümü atmıştı Sunghoon.
O gece üçümüz de çok mutluyduk.
Sonunda birlikte olmuştuk.Sahi siz hiç bu kadar hızlı dileği olan birisini gördünüz mü?

____________________________

Selamlar!! Çocuklarım sonunda birlikte oldular🎉🎉.Umarım birleşmeyi sevmissinizdir.
Bu arada Jaeyun'un anlattığı arkadaş benim :( yani benim de ex sevgilimle kırmızı bileklerimiz vardı ama sonra bir gün bileğimden düşüp kayboldu.2 gün sonrada ayrıldık.Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Şimdilik görüşürüzzz♥

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin