0.9

214 29 18
                                    

Jake×Jay

Jake
JAY
HEESEUNG'UN EVİNDEN İNLEME SESLERİ GELİYOR
NAPAYİM

Jay
Olum manyak misin
Sanane yani

Jake
NASİ SANANE YAA
SEVİMSEMEZ

Jay
Belki daha baslamamislardir🙄
Ön sevismedir

Jake
YANİ DİYORSUN Kİ GİT EVİ BAS ONLAR SEVİSMEDEN ONCE

Jay
HAYİR SAKİN

Jake
JAYİMM COOKK TESEKKURLERR💞💞

Jay
SAKİN YAPMA

Jake
YOOK

Jay
SİKTİR YAA

Jake's pov

Jake yaklaşık yarım saattir Heeseung'un evinden inleme seslerine dayanıyordu.Şimdi ise buna bir son vermenin zamanı gelmişti.
Jake dünkü gibi dudaklarına kıpkırmızı olan dudak kremeni sürdükten sonra yavasça Heeseung'un kapısını çalmıştı.Bir süre bekledikten sonra kapıyı Dudakları kıpkırmızı, Saçı başı dağılmış ve boynunda izler olan bir Sunghoon beklemiyordu tabi

"Jake?" Sunghoon kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu bense sadece ağzımı açmış bir bekilde bakıyordum.

"Sunghoon kimmiş?" uzaktan Heeseung'un sesi geliyordu oda çok geç kalmadan kapıya gelmişti.

"Jaeyun ne işin var burada?"

"Ben sadece akşam gördüğüm vanterarörü alabilir miyim dicektim ev çok sıcak oldu da." bunu söylerken başımı kaşırmıştım.Açıkcası ikisini böyle bir durumda yakalamayı beklemiyordum.Hem utanmış hemde bir üzülmüştüm.

"Jaeyun o vanteretör bozuk istersen gel.Yatarsın yine?" Gözümü kaçırarak bir şekilde cevap vermiştim.

"Şey ben size hiç rahatsızlık vermeyim iyi geceler." Hemen arkama dönüp hareket edicekken birisi kolumdan tutmuştu kafamı çevirdiğimde bunun Sunghoon olduğunu anlamıştım.

"Jake gelebilirsin sıkıntı yok bizim için hem zaten sıcaktan rahatsız olduğun belli baksana terler içinde kalmışsın." İlk başta çok istemesem de Sunghoon hadi bakışlarına hayır diyememiştim.Sunghoon ban gülümseyip bakış atarken bense sadece küçük bir tebessüm edebilmiştim.

"Jaeyun sen yatak da Sunghoon ile yat ben koltukta yatarım."

"Heeseung Hyung gerek yok siz rahatınızı bozmayın zaten ben geldim sonuçta sizin yanınıza ben koltukta yatarım." O kadar hızlı şöylemiştim ki kelimeler ağzımdan doğru düzgün çıkamamıştı bile.Heeseung "ne diyorsun anlamadım?" bakışı atarken Sunghoon konuşmaya başlamıştı.

"Yatak 2 kişilik zaten bence 3 kişi sığarız hem kimse koltuk da yatmamış olur?" Normalde bu fikre balıklama atlardım ama şuan nerdeyse adamların sevişmesinin arasına girmiştim ve şuan onlarla aynı yatak da yatıcaktım.

"Gerçekten hiç gerek y-" dememe kalmamazken Heeseung beni kucağına almış odaya ilerliyordu.
Beni yatağa bıraktığında yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim biraz yana kaydığımda Heeseung sol yanıma diğer yanıma da Sunghoon yatmıştı.Şuan kalbim patlıcak gibi atıyordu ama tek yaptığım put gibi durup tavana bakmaktı.

"Jaeyun sakin ol yemicez seni yamyam değiliz." Sunghoon,
Heeseung'un espirisine gülerken ben tepkisiz bir şekilde kalmıştım çünkü bu şaka beni hiç rahatlatmamıştı.

"Size bir şey anlatabilir miyim?"

"Tabikide anlatabilirsin Jake."

Bu cesaretimin nerden geldiğini asla bilmiyordum ama şuan beni tek rahatlatcak şey buydu.

"Hani demiştim ya Abimle kavga ettik diye onu anlatıcam." Sunghoon bir anda elimi tutmuştu ve bu beni daha da heyecanlandırmıştı.

"En yakın arkadaşım Felix ile her zaman birlikteydik yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.Benim bu dünyada en sevmediğim şeylerden biri en yakınlarımın benden bir şey saklamasıdır.Abi her zaman çok yakın olmuştuk ondan hiç bir zaman bir şey saklamamıştım oda benden taki son olaya kadar.Bir gün Felix yine bizdeydi ders çalışıyorduk lavaboya gitceğini söyledi o gittikden sonra telefonuna kalpli bir mesaj düştü.

İlk başta çok takmadım ama 4-5 defa gelince bakim dedim.Meğersem mesaj abimdenmiş.Felix ve abime hiç bir şey belli etmemiştim onların bana söylemesini istemiştim ama olaylar hiç istediğim gibi olmadı.
2 hafta bekledim,1 ay bekledim sonra 2 aya çıktı,3 ay oldu bir ay daha bekleyip 4 aya çıkardım hala içimde umut vardı sonuçta onlar benim en yakınlarımdı ama hiç bir şey söylemediler.ilk 2 ay bekledikten sonra plan kurmuştum. Felix ile buluşmalarımızdan sonra abimle mi buluşuyor ya da bana dediği kişilerle mi diye test etmek istedim ve sonucunda tabiki de abim çıktı.
Felix'in bana yalan söylemesi kalbimi çok kırmıştı ilk başlarda belli etmesemde ondan ve abimden uzaklaşıyordum onlarda fark etmiş olacaklardı ki bir gün beni beni karşılarına alıp konuştular.
Onlar bana "neden bizden uzaklaştın vb. Şeylerden derken ben bir anda patladım onların sevgili olduklarını bildiğimi söyledim onlara bağırıp çağırdıktan sonra tek bir soru sormuştum "neden bana söylemedeniz?" bana verdikleri cevap şuydu "5 yaşında gibi davranıyorsun öğrenirsen başımıza iş açcağını düşündük" dediler bense o an onları terk etmiştim.O günden beri doğru düzgün konuşmuyoruz.İlişkileri nerdeyse 2 yıldır devam ediyormuş."
Son dedikleriminle gözlerim dolmuştu onların bana yaptığı çocuk muamelesi hiç hoşuma gitmiyordu.

Heeseung bir anda yatakta oturur pozisyona geldi beni de kaldırdı ve hiç beklemeden benim belimden tutup bana sarıldı.Sunghoon da hemen sarılmamıza dahil olmuştu.
Ben ağlarken onlarda sarılmaya devam ediyordu.Bundan sonra tek hatırladığım şey üçümüzün sarılarak uyumasıydı.

____________________________

702 kelime ile galiba rekorumu kırdım💪🏻.Umarım çok karışık yazmamışımdır çünkü benim yazarken bile kafam karıştı.
Yazım yanlışlarıma dikkat etmezseniz çoook sevinirimm.
Uke Jake çok şirin bir şey minnacıkkk💮.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
şimdilik görüşürüzzz💞💞

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin