1.0

192 28 35
                                    

Jake's pov

Uyandığımda bir yanımda Heeseung diğer yanımda Sunghoon vardı şuan kesinlikle hayallerimi yaşıyordum.
İlk başta Heeseung'a dönüp yüzünü dün akşam ki gibi inceledim ve yanağına bir öpücük koyup Sunghoon'a bakmaya başlamıştım Yüzündeki o güzel benleri ellerken dudağına kaymıştı zaten uyuyor diye hemen dudağına bir öpücük koyup gözümü tekrardan kapatmıştım.Yine üçümüz ile hayallere dalacakken dudağıma değen dudaklar ile gözlerim saniyesinde açılmıştı.
Sunghoon bana bakarak sırıtırken bense şaşkınca bakıyordum. Tekrardan dudağıma öpücük kondurduğunda bende hemen karşılık vermiştim ama yanımızda Heeseung olduğu için kısa kesmiş yatmaya devam etmiştik.

Bu sefer 3'müz uyandığımızda normal bir şekilde kahvaltımızı etmiştik.
Sonra ise üçümüz birlikte twitch yayını açmıştık.Sunghoon her ne kadar FNAF oynamak istese de daha gündüz olduğu için biz oynamak istememiştik ve bir şekilde Sunghoon'u ikna etmiştik.
Birlikte nerdeyde 3 saat boyunca
GTA oynamıştık ve kesinlikle çok eğlenmiştik.Arada sırada yorumlara baktığım da üçümüzü yakıştırılanlar görmüştüm bu beni çok mutlu etmişti.Üçümüz de yorulduğumuz için yayını kapatmıştık.Sunghoon buz pateni antremanına gitceğini söyleyip erkenden gitmişti.Bende biraz daha kalıp gitcektim.

'Heeseung Hyung ben gideyim artık 2 gündür zahmet veriyorum zaten." dedikten sonra yavaşca kapıya giderken Heeseung bileğimden tutmuştu.

"Konuşmalıyız Jaeyun,hemde hemen."
Dedikten sonra beni duvara ittirmişti canım açıdığı için ağzım küçük bir inleme kaçmıştı.

"Hyung napıyorsun?"

"Asıl sen napıyorsun Jaeyun?" diyip tekrardan bileğimi tutmuş sıkıca bir şekilde tutmuştu.

"Sizi Sunghoon'la görmediğimi zannediyorsun?" dedikleri karşısında şaşkına dönmüştüm.Sunghoon'la öpüşmemiz 5 saniye bile sürmemişti nasıl görmüştü ki?

"Jaeyun napıyorsun bilmiyorum ama Sunghoon'dan ve benden uzak dur!
2 gece önce dudağımdan öpüyordun ama bu sabah yatağımda aşık olduğum çocuk ile öpüşürürken görüyorum.Dün akşam Sunghoon ile olup olabilceğim en güzel anı bozdun ve bunun sebebi ise benim bir başkası ile sevişmemi engellenekmiş." Yüzündeki damarları net bir şekilde görebiliyordum.Sinirli olduğu her halinden belliydi benim ise korktuğum.

"Sen nerden biliyorsun bunu?" sesim fazlasıyla cılız bir şekilde çıkmıştı şuan fazlasıyla güçsüz bir durumdaydım.

"Jay ile son mesajlaşmanı gördüm." dedikten sonra elimi daha çok sıkmıştı.

"Jaeyun aklından ne geçiyor? Kimi seviyorsun beni mi? Yoksa Sunghoon'u mu?"

"Ben sadece-." sesim korkudan gittikce azalıyordu.Heeseung şuan fazlasıyla korkunç görünüyordu.

"SEN SADECE NE JAEYUN?"

Korkudan gözlerim dolmuştu.
Heeseung'un tuttuğu bileğimden kan aktığını hissetmiştim.Heeseung tekrardan elimi sıktığımda cevap beklediğini anlamıştım.

"Ben sadece ikinizden de hoşlanmıştım." Bunu söylerken gözlerimi kapatmıştım.Heeseung'dan cevap beklerken, o beni çekiştirerek kapıya kadar getirmişti.

"Napıyorsun bıraksana beni!" her ne kadar gözlerimden yaşlar aksada güçlü durmaya çalışıyordum.Tabi ne kadar becerebiliyorsam.

"SUS SEN!" dedikten sonra kapıyı açıp beni yere ittirmişti.Çok sert attığından ağzımdan bir çığlık kaçmıştı.

"BİR DAHA SAKIN BANA VE SUNGHOON'A YAKINLAŞMIYORSUN,
KONUŞMUYORSUN,GÖZ TEMASI BİLR KURMUYORSUN.BİZİM HAYATIMIZDAN ÇIKIP GİDİYORSUN SİM JAEYUN." dedikten sonra kapıyı yüzüme kapatmıştı bense dediklerine ağlıyordum.

"BEN YANLIŞ HİÇ BİR ŞEY YAPMADIM BENCİL HERİF." Onun altında kalmak istemiyordum ama çokta güçlü duracak bir halde değildim.Sabag dünyanın en mutlu kişisi olarak uyanmıştım şuan ise en üzgünüydüm.
Kendi evime gidip küçük bir valiz hazırlamıştım.Daha fazla burada kalamazdım.Bavulumu alıp hemen kapıyı kitleyip aşağı doğru inmiştim.
Hemen bir taksi bulup bindim.

"Nereye gidiyoruz beyefendi?" hızlıca cevabımı vermiştim.

"Seoul havalimanı lütfen."

____________________________

Her bölümün altına beğenmedim yazıyorum ama bu sefer cidden beğenmedim :( Kavgasız fic olmaz diyip böyle saçma bir kavga ekledim🙄.Biraz acı çeksinler.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüzz💞.

Plethora | HeejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin