Sevgili günlük,
Bugün Jaeyun gideli 1 ay oldu.
Evet benim yüzümden gideli 1 ay oldu.Onunla hiç iletişime geçemedim.Açıkcası zaten benimle konuşmak istememesini anlıyorum.Sunghoon'un dediğine göre iyiymiş tabi oda doğruysa.
Sunghoon,Jaeyun'la arada konuşuyormuş.Sunghoon'la kavga ettik yani aslında Jaeyun'un gittiği akşam kavga ettik.Bizle birlikte yemek yiyebilmek için yemek yapıp gelmiş tabi ortalıkta Jaeyun'u görmeyince bana sordu ilk başta geçiştirsem de patladım.
Sunghoon'a onu çok sevdiğimi ve beni bunca zaman geçiştirdiğini söyledim tabi bu söylediğim onu kızdırdı.Beni nerdeyse tanıştığı ilk günden beri sevdiğini söyledi.İlk benim adım atmamı bekliyormuş. Sebebiyse daha önce hiç ilişki yaşamadığı için yanlış bir şey yaparım diye korkuyormuş.
Biz kendimiz bu konuyu kavga ederken Sunghoon'un telefonuna bir mesaj düştü.Jaeyun'dan.
"Sizinle geçirdiğim anılar çok güzeldi ama şimdi Heeseung'un dediği gibi aradan çekilme zamanın geldi.Umarım hayatınızda ikinizde çok mutlu olurunuz-Jake Sim"
Sunghoon mesajı okuduğunda delirmişti tabi ki bana kızdı hemde çok.Ama bende ona kızdım.
Bana aşıksa niye Jaeyun ile öpüşüyordu ki? Jaeyun'un onun aklını karıştırdığını ve ikimizin ilişkisini bozmak istediğimi söyledim.Sunghoon ise bana cevabını bana attığı yumruk ile vermişti.Birbirimizi hastanelik olucak kadar dövdükten sonra tabiki hastaneye gitmiştik.
Bana hiç bir şey demedi.
Tek bir şey dışında.
'Jake'in sana ilgisini görmemek imkansız Heeseung.Seni her zaman ondan kıskandım yada Jake'i senden ama bir yanımda mutluydu çünkü sevdiğim adamlar iyi anlaşıyordu.Şimdilik görüşürüz Heeseung." diyip beni hastanede yanlız bıraktı.1 hafta boyunca ne konuştuk ne birbirimizi gördük.
Tabi ben dayanamadım özür dilemeye gittim.Zor da olsa barıştık.Ona Jaeyun'un bana dediği şeyleri dedim "Ben sadece ikinizden de hoşlanmıştım."
Sunghoon'un bana dediği tek şey
"Peki sen Heeseung? Sende ikimizden hoşlanıyor musun?"
Jaeyun'un olmadığı şu 1 aydır bunu düşünüyorum ama cevabını asla bulamıyorum.Tek bildiğim şey ise kesinlikle ondan özür dilemem.Günlüğümü yazmaya bırakıp balkona çıkmıştım.Temiz havanın iyi geleceğini düşünüp balkona çıkmıştım.Şehri seyrederken gözüm yandaki Daire'ye kaymıştı.Her ne kadar kendime yediremesem de Jaeyun'u gerçekten özlemiştim.
Balkonlarımız birleşik olduğu için onun balkona gitmiştim.Nereye gittiği hakkında hiç bir fikrim olmasada uzağa gittiğini düşünüyordum.Evin her yerini kapatmış aylardır açılmıyordu.Balkonda sürgüye kitli mi diye biraz ittirdiğimde açılmıştı."Burayı kitlemeyi unutmuş." kendi kendime konuşurken evin içine girmiştim.Her şey ilk günkü gibi aynı duruyordu zaten evi anca 2-3 gün kullanabilmişti.Yavaşca odasına ilerledim.Odasını benimle düzenlediği için biliyordum çoğu şeyin nerde olduğunu.Kıyafet dolabına ilerledim.
Acaba ne kadar kıyafet götürmüştü?
Orada uzun mu kalıcak? Diye düşünürken açtığım dolap ile şaşkına dönmüştüm.Çoğu kıyafeti yerindeydi.
Kıyafetleri incelerken gözüme bir kutu takıldı.Yavaşca masanın üstüne çıkarmıştım.Açtığımda içinde Abisiyle,arkadaşlarıyla polaroid fotoğrafları duruyordu.Onları kenara aldığımda Jaeyun'un bize geldiği gece üçümüzün birlikte olduğu bir fotoğraf gördüm.Küçük bir gülümseme takınıp cebime koydum ve kutuya bakmaya devam ettim.İçinde bir sürü hediyeler,bileklikler,notlar vardı.
Ama benim dikkatimi başka bir şey çekmişti.Yavaşca elime alıp üstündeki yazıyı okudum."Jake's Daily"
____________________________
Selamlarr,nasılsınızz?? Ben havanın sıcaklığı dışında iyiyimm.
Bu arada "Jake's Daily" Jake'in günlüğü demek ingilizce yazmamım sebebi Jake'in ana dilinin ingilizce olması.Purchase'e akşama doğru bölüm atmayı(?) planlıyorumm.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüzz💞.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfiction𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.