Heeseung's pov
"Sen şimdi bizi yani beni affettin mi?"
Diyerek Jaeyun'a bakmıştım.Kapımıza kadar geldikten sonra onu içeri almış karşılıklı oturmuştuk.Ortamda garip bir hava vardı."Tam olarak evet değil ama siz olmadan yapamıyorum. Jaeyun bunları söylerken kafasını kaşıyordu her ne kadar bu konuyu konuşmak istemesek de yapmamız lazımdı.
"Açıkcası sizin özellikle Heeseung'un davranışlarına bakıp buna karar vericem eskisi gibi olursa bi anlamı kalmaz." Onu kafamla onaylamıştım haklı olduğu için bir şey diyemezdim.
"Peki ya Jay? yani onunla sevgili misin?" Sunghoon söylediği şey Jaeyun gülmeye başlamıştı.İkimizde böyle bir tepki beklemiyorduk.
"Hayır tabikide manyak mısınız? En yakın arkadaşım o ölsem sevgili olmam."
"Ama el ele tutuşuyordunuz?" Sunghoon yine sorularını soruyordu.
Her zaman ki gibi."Dışarısı çok kalabalıktı kaybolmamak için ben tuttum.Evet dışarıdan sevgili gibi görünebiliriz ama öyle bir şey yok sadece Jay bana biraz fazla önem veriyor." Sunghoon kafasını anladım anlamında salladıktan sonra herkes susmuştu.
Kimse birbirinin yüzüne bile bakmıyor etrafa göz geçiriyorduk.
Jake,ayağa kalkıp evine gidip geliceğini söylemişti.Onu beklemeye başlamıştık."Heeseung konuşsana biraz ortam geriliyor gibi." Sunghoon ayağla beni dürterken bunları diyordu
"Sunghoon,ortamda ben olduğum için geriliyoruz sen bana konuş diyorsun ne yapayım yaa." Bana göz devirdikten sonra stresli bir şekilde oturmaya devam etmiştik.Kapının açıldığını gördükten sonra Jaeyun'un geldiğini anlamıştık ama içeri giren Jaeyun değil Jay'di.
"Merhaba." Jay,sesli ve güçlü bir şekilde söylediğinde açıkcası korkmuştum en son karşılaşmamızda bize sövdükce sövmüştü.
"Merhaba?"
"Merak etmeyin bir kaç söyleyip gidicem.Öncelikle Jake'in buraya geri dönmesini ne kadar istemesem de bana başka seçenek bırakmadı."
"Nasıl yani?" Sunghoon'un sorusuyla Jay duraklamıştı.
"İzin verde anlatayım Sunghoon." Dedikten sonra Sunghoon yanıma gelmişti bende kolumu omzuna atmıştım galiba Jay'in burada oluşu onu germişti.
"Jake,Amerikaya ilk geldiğinde bana her şeyi anlattı yani tüm olayları biliyorum.İlk başta Heeseung'a karşı büyük bir nefret besliyordu her zaman sana olan nefretini belirtiyordu ama kavganızdan üstünden geçen günler artıkça o nefret gitmeye başlamıştı ama Jake kendine yediremiyordu.Ona yaptıklarının bu kadar kolay gitmesini istemiyordu.Sizi özlüyordu ama yapamıyordu bir türlü.O gün sizi dışarıda öyle görünce yani bir şey olmamış gibi hayatınıza devam ettiğini görünce yine baya sinirlenmişti tüm gece ikinizide nefret kusmuştu diyebilirim.Sunghoon,sen ona mesaj atınca her ne kadar gitmek istemese de gitti."
"Nası yani sen biliyor muydun bizle buluşcağını?"
"2 arka masadaydım neyse biz konumuza devam edelim.Siz olanları anlattıkdan sonra yine yumuşamıştı ama yinede yapamıyordu.O 3 hafta boyunca doğru düzgün hiç bir şey yapmadık.Jake yeterince üzgün olduğunu belli ediyordu.Bende onu böyle görmeye dayanamıyordum.
Jake benim için çok özel ona asla zarar gelmesini istemiyordum.
Bu arada yaptıklarınız yüzünden size fazlasıyla kızgınım sadece Jake için bir şey demiyorum.Onu öyle görünce iyice üzülüyordum o her ne kadar buraya gelmeyi red etsede onunla konuşup buraya sizin yanınıza getirdim."Derin bir nefes konuşmasına devam etmişti."İlk baştan söylüyorum Jake bir daha zarar verip üzücek bir şey yaparsanız bırakın buraya getirmeyi sizi öldürürüm.Sevdiğinizi biliyorum ona göre davranın şu çocuğa.Yoksa bir daha yüzünü göremezseniz.Kore'de biraz işim var gidene kadar sizi kontrol edicem davranışlarınızı beğenmezsem Jake'de alır giderim.
Şimdiden söylüyorum sonradan ağlamayın diye." İkimizde başımızla onaylamıştık çünkü yanlış bir şey yaparsak Jay bizi dövücek gibiydi."Şimdi gidiyorum Jake 1-2 saate isterse yanınıza gelir." Kapıya ilerleyip açmıştı sonra sertçe kapatık gitmişti.Bizde sadece arkasından ona bakıyorduk.
____________________________
Selamlarr!! Nasılsınız?
Ben sonunda eve gidiyorum artık internet sıkıntım olmucakk :)
Bölümü sabah uyku sersemliyle yazdım umarım olmuştur
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüzz♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plethora | Heejakehoon
Fanfiction𐙚Yakın arkadaş olan Twitch yayıncısı Heeseung ve İnfluencer Sunghoon bir gün yayında Jakeesiim videosu izlerler.