68

146 30 4
                                    

Mângâierile blânde îi facea pielea să se înfioare privind cu blândețe cum hybridul stătea cu capul în poala sa în timp ce el se juca ca un copilaș în părul său moale. În încăpere se auzea doar sunetul produs de un film oarecare dar Taehyung nu era deloc atent, privirea sa era demult furată de chipul frumos ce era concentrat la televizor. O mână avea lipită de piciorul său făcând mișcări de sus în jos iar satenul se bucura de acea căldură. O seara minunată doar ei doi, exact cum îi plăcea.

"Ce film stupid" murmura hibridul ridicându-și ochii așa încât să îi prindă privirea însă Taehyung era demult în lumea sa încât să îl audă. "Tae..." spuse făcând din mâna pentru a îi atrage atenția iar satenul parcă trezit de un fulger ce îi atinse pielea a clipit de câteva ori interesectandu-si privirea cu a hybridului, obrajii rosindu-se slab.

"Scuze, eram prins in transa" chicoti nervos, mâna oprindu-se în a se mișca când hybridul se ridicase în fund după aceea întorcându-se și apropiindu-se de chipul îmbujorat.

Și-a lipit palma de obrazul rozaliu un mic zâmbet apărând în colțul buzei lipindu-si buzele de ale lui într-un sărut scurt, obrajii satenului devenind mai roșii. Aceeași influență de fiecare dată când era ori prea aproape de el ori îl săruta, nu știa când se va opri toate astea.

"La ce te gândeai?" întreabă răgușit acum fiind cu spatele lipit de canapea o mâna fiind înfășurată în jurul gâtului pentru a îl apropia și mai mult dacă era posibil.

Taehyung se lăsase moale în momentul când îi simți căldura rotind timid cu degetul pe tricoul ce îl purta evitându-i ochii. Îl intimida acei ochi negri ca tăciunele.

"Nimic interesant" murmura sperând ca nu-l auzi însă hybridul doar rase slab ridicându-i bărbia așa putând sa ii analizeze și mai bine chipul minunat.

"Te iubesc" rosti brusc inima satenului făcând o bataie rapida cand auzi, corpul infiorandu-se.

Din cauza unui simplu cuvânt a devenit așa, la naiba a fost nepregătit pentru asta!

Și-a ascuns rapid chipul în zona dintre gât și umăr rușinea chinuindu-l iar brunetul doar rase din nou cuprizandui acum cu ambele brațe corpul inspirând adânc mirosul dulce ce provenea de la pletele sătene. Deținea o nebunie puternică asupra băiatului din brațele sale, nu își vedea viitorul fără el, dacă încerca cineva să îl ia de lângă el, sigur rămânea fără mâini și picioare, era a lui!

"Vrei să ieșim să ne primblam?" după o scurtă liniște hybridul îl întreba, sincer avea nevoie și el de aer curat.

Taehyung își descoperi puțin chipul privindu-l câteva secunde ca după să încuviințeze hybridul doar zâmbind. I-a pupat rapid fruntea și l-a lovit peste fund să se grăbească primind numai decât o privire urată.

După câteva minute de pregătire cei doi plus Yeontan ieșise din casă, brunetul așteptând ca să încuie ușa. Cum ieșise afară satenul fu lovit din plin de gerul friguros zburlandui părul dar și trimițându-i fiori reci pe șira spinării. Cum erau în luna februarie temperaturile au scăzut destul de mult, dar măcar zăpada încă era așternută peste drumurile orașului. Pașii lor au început să se audă, băiatul zâmbind când sub tălpi zăpada scârțâia, până la urmă iubea felul ăsta.

Brusc simiti cum ceva îi atinse coapsa, acesta aruncându-și privirea jos putând să observe cum coada stufoasă a hybridului i se încolăcise. De fiecare dată când ieșeau hybridul tot timpul îi înconjura corpul cu coada sa, și nu știa de fapt de ce, ținea minte o dată când Jin îi spuse ca așa hybrizi își protejează stăpânul și arată celorlalți hybrizi ca îi aparținea. Era drăguț.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 29 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum