Nu avea habar cum trecuse seara asta însă Taehyung era deja la el acasa cu hybridul peste el, auzind in liniste micile sforaituri venite din gura hybridului. Sau distrat cei drept, exceptând momentele când trebuia sa îl țină pe Jungkook departe de Namjoon. Vestea ca cei doi sau împăcat la bucurat pe băiat dar nu pe hybrid, nici măcar nu a știut cum la putut ține sa nu îl disece.
Se uitat cu atât ură încât ii amintea de momentul când la el se uita așa, dar totul are un început nu-i așa?
Parul brunet ii cădea pe frunte, buzele erau usor despartite, o mâna avea lăsată pe pat iar cealaltă pe talia sa, picioarele le erau încâlcite iar greutatea plăcute pe pieptul sau nu era atât de mult. Chiar și se mira cât de lin stătea pe el, mai ales cât de puternic era.
Ceasul de pe perete arată 1 noaptea însă satenul nu putea dormi, era prea adâncit sa admire hybridul. Mâna sa se plimba lin prin firele brunete jucându-se din când in când, zâmbetul micuț ii era desenat pe chip și confuzia ca au ajuns așa nu la oprit sa se gândească.
Oficial Jungkook nu la intrebat dacă vrea sa fie iubitul sau, pentru ca el cum a fost crescut in laborator nu prea are experienta pe asta, însă felul cum îl dezmerta cum îl îmbrățișa și cum îl săruta ii dadea un sentiment ca hybridul chiar vrea o relație cu el, o relațiile mai mult decât de stăpân.
Un mic chicot ii părăsi buzele când ii trase o linie fina pe frunte pana pe buze aducându-și aminte de aroma plăcută când ii poseda gura. Chiar dacă nu are experienta intr-o relație săruta bine, ceea ce și e normal ca avea mai ales ca Seokjin ii spusese cât de nebun era când bea. Ori doar e de la natura cine stie.
Respirația i se opri brusc când hybridul începuse sa se miște sperând ca nu la trezit. La urmarit cum se poziționa mai bine pe pieptul sau așa ajugand și mai aproape de chipul sau Taehyung muscandu-și buza pentru a nu face gălăgie. Dar se pare ca nu a mers, ochii cu o culoare întunecată se deschise așa ajugand sa se holbeze la iei vina ca sa trezit din cauza lui furnicandui pieptul.
"Scuze ca te-am trezit" ofta acesta dezamăgit castigand un chichot de la brunet.
"Nu mai trezit Tae nu dormeam eram doar cu ochii închiși, te auzeam cum râdeai și cum ma atingeai" rosti acesta ridicându-se încet sprijinindu-se cu o mâna.
Taehyung roși puternic ferindu-și privirea de a hybridului. Chiar crezuse ca doarme, dacă știa nici măcar nu-l atingea așa.
Hybridul lăsase un chicot aplecandu-se pana ce buzele sale ii atinse fin fruntea, satenul privindul rapid, obrajii rosinduse și mai mult. O făcea des dar tot îl lua prin surprindere.
"Tu de ce nu te culci e destul de târziu" brunetul privi scurt ceasul după fixandusi din nou ochii cu a satenului acesta începând sa se joaca cu propriile degete.
"Nu prea îmi este somn" recunoscu timid Jungkook topindu-se la cât de adorabil era.
Ia luat încet chipul in mână aplecanduse din nou doar ca sa ii sărute buzele scurt satenul deja trecând de limita de roșeață.
"Vrei sa ne uitam la un film?" întreaba acesta Taehyung privindul scurt și încuviințând din cap.
Hybridul ii pupa din nou buzele și se ridica într-un final ieșind din camera și revenind după câteva minute cu laptopul sau. A făcut loc așa încât sa poate avea o vedere mai buna iar acum cei doi stăteau in brațele unui altuia privind in liniste filmul de acțiune ales de hybrid. Primele minute satenul era concentrat pe film însă după aceea atenția ii fu luată de către hybrid când incepu sa își miște mâna pe brațul sau și pupandul pe frunte la fiecare minută. Se simntea bine, iubit, nici măcar nu a știu ca hybridul e atât drăgăstos cu el.
CITEȘTI
Complicated
RandomKim Taehyung-un elev la facultatea de arte, visând sa își deschidă propia galerie. 23 de ani. Jeon Jeongguk- hibrid de cateogaria 1, extrem de periculos, dar cu un suflet blând, hibrid pumă. Limbaj lincentios Scene sexuale Violenta fizica și psihi...