Capitolul 2

115 18 5
                                    

Ian

—Axel! țip direct când intru în clădire.

Nu durează mult până fratele meu își face apariția răvășit ,cu urme pe gât, și cu fața lui clasică fix acum te-ai găsit.

—Ce-i?

—Îți dau ceva de făcut. îi zic lasandu-l in urma cât timp merg spre lift. Mă găsești în birou.

—Nu poți găsi pe altcineva?

—În tine am încredere.il privesc drept în ochii până vine in lift cu mine și urcăm la ultimul etaj.

—Iar i-ai trimis bani acelei fete?

—Te privește?

—Da, ești fratele meu și ar trebui să știu de ce bagi sume considerabile în contul unei necunoscute! răbufnește aproape țipând la mine.

—Avem atâția bani,de ce nu am vrea să ajutăm alte persoane. îi răspund cât se poate de calm,dar totodată cu o voce glacială.

— Să ajutăm? Bine,hai să donăm unei asociații de copii toți banii, însă nu ai vrea asta,trebuie să-ti ajuți iubițica. Nu m-ar mira să ai și un copil pe undeva!

—Nu e iubita mea și nu am niciun copil.

—Nu e nevoie să te enervezi,doar am zis omule.

Îmi bag mâinile în buzunarele blugilor, scoțându-mi telefonul și cheile mașinii.

—La ce ai nevoie să te ajut? mă întreabă Axel liniștit, ducându-se la raftul meu cu băuturi și servindu-se singur.

Dacă aș fi un frate bun, i-aș zice că nu are voie să bea până la 21 de ani, însă nu mă cataloghez fiind bun. Iar Axel,ei bine,sunt foarte sigur că dacă nu îi dau eu băutură, găsește singur. În timp ce am încercat să fiu responsabil pentru el,Axel dispărea nopți la rând ducându-se in cluburi și cheltunidu-mi banii pe diferite escorte, băutură sau droguri. Închid o clipă ochii, expirând încet înainte să-i dau răspunsul:

—Ai răbdare să vină restul.

Restul însemnand prietenii mei. Ryder Harrison și Kai Kaer. Probabil alături de niște escorte care le țin de ochii lumii. Cu toții provenim din familii bogate și nu a fost greu să ne împrietenim. Cu Ryder sau Ry, mă știu de când aveam opt ani,am fost doar noi doi înconjurați de adulți vreme de cinci ani, când și-a mai făcut apariția cineva. Familia lui Kai tocmai se mutase din oraș,venind de pe undeva din Ohio. Cât timp eram noi trei,știam că nu o să avem probleme, așa că uite-ne acum peste mai bine de zece ani încă având o prietenie strânsă.

Fratele meu nu îi prea are la suflet, însă el cred că doar se simte respins. Știu de toate aventurile sale,fie cu fete fie cu băieții, dar încă mă prefac neștiutor.

Primul care intră fără să bată la ușă este Kai. Având părul negru,la fel ca nou toți, ochii întunecați,cu irisurile de culoare verde,ca o pădure întunecată.Privirea încruntată îmi spunea clar că l-am deranjat însă nu mi-a pasat de activitățile sale din afara programului.
Ca in orice zi,este îmbrăcat full negru,la costum. Nici nu cred că are alte haine... după el,pus pe distracție intră Ry trântind ușa.

—Mai ușor sau o plătești. îi spun calm cu ochii ațintiți in altă parte.

—Hai frate,unde e jurnalista,nu a mers bine cu ea? întreabă autoinvitandu-se să i-a loc.
În timp ce Kai dă dezaprobator din cap arunc o privire prientului meu,la fel ca noi, păr negru,haine negre,niste blugii,o curea cu inscripția HARRISON
pe ea,un tricou negru. Înafara de culoare ochilor noștri,ai lui fiind capruii,totul la noi seamănă.
De la înălțime, fiecare peste 1,90, până la caracter.

—Vreau să mă ajuți. spun un timp ce mă sprijin de masa de lemn din spatele meu.

—Cu ce? întreabă Axel

—Of,chiar trebuie să fie și el aici?! Ryder e cam exasperat cu privire la fratele meu.

Încă de când s-au cunoscut nu s-a suportat,dar nici nu am nevoie să se înțeleagă. Fiecare dintre ei este bun la cu totul altceva.

—Da,trebuie să fie. Axel,te vei duce cu  contractele la semnat pentru următorul zbor ce va fi în Albania. îi zic luând un dosar de pe masă și dându-i-l.

—S-a făcut,a spus trăgându-l rapid din mână mea și ieșind pe ușă. urăște să îi dau lucruri de făcut.

—Atat ai vrut să faci?  spune Ryder când se face mai comod în fotoliile din fața biroului meu.
Kai continuă să stea în picioare analizându-ma.

—Kentucky e mare, însă o veți găsi ușor. spun și mai,mai că cei doi cad pe jos.

—Ryder,auzi și tu ce zice? întreabă în șoaptă Kai de parcă nu aș fi acolo și nu l-aș fi auzit.
Îmi dau ochii peste cap și îmi continui ideea:

—Jennifer Miller.  Jurnalista . Atât știu. O puteți găsi? îi întreb pe cei doi.

—Frate,noi o putem găsi și fără nume, însă dacă aflai tu,am fi putut rămâne fără degete. mă sigură Kai

—Ce prieten bun mai ești!

—Parca nu ne voiai în preajma blondei tale. Ce s-a schimbat? Ryder poate pare cel mai dezmățat dintre noi, însă e cel cu mai multe planuri și idei.

E atât de calm in unele momente încă crezi că a murit. Însă faptul că răbdarea lui până acum nu a ajut capăt,eu și Kai ne permitem să mai râdem de el când se distrează cu fetele.

—Nimic important,vreau doar să o supravegheați. Sau mai bine zis, să o găsiți, mă ocup și singur de ea. îi asigur pe amândoi că nu am nevoie de ajutor

—Cum arată? mă întreabă Ry privindu-ma de jos.

—Blonda. Ochii verzi. Aproximativ 1,70. E destul de înaltă,cam până la umărul meu. fac o scurtă descriere apoi îmi amintesc. Arată bogată. Este, într-un fel.

—Bogata deoarece de câțiva ani îi virezi bani în cont de a devenit milionară înaintea noastră. râde Kai de mine

—Nu e adevărat.

—Ba cam e,mereu îi dai bani. Lunar. mă contrazice Kai, punând accent pe lunar.

Băieți,nu o întrețin,doar o ajut.

Chiar daca știu că nu e adevărat, dacă aș ajuta-o nu i-aș da niciodată atâția bani, încă de când avea 17 ani îi dau bani încontinuu. Știu că probabil acum nu mai are ce face cu ei,am văzut că și-a luat destule încât să facă orice fata geloasă, însă dacă acum are un moft cu lucruri de firmă,o să îi permit să-și i-a ce vrea.

Mereu primesc mesaje de la orice își cumpără, niciodată nu a întrecut limita, parcă îi folosește într-un anumit mod.

—Fii sigur că nu o ajuți. rostește Kai încet apoi se duce in spatele meu la laptop, încercând să o găsească,cred.

Expir puternic lăsând băieți să creadă ce vor. Poate într-o măsură au dreptate.
La început,am zis că-i voi da bani de facultate,nu am crezut nicio clipă că ea chiar îi va folosi în acest scop, însă m-am înșelat amarnic. Cu banii dați si-a luat tot felul de haine, cărți,manuale,a mers la facultate, și-a luat mașina și un apartament decent. Nu pot să zic că nu sunt mândru de ea. Este superbă.

—Am găsit-o acum,e cu o bruneta la William T Young library. Începem urmărirea acum? întreabă Kai din spatele meu.

—Da.

//EDITAT

Iubindu-i nebuniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum