Capitolul 4

88 17 4
                                    

Ian

Intru după Ryder în clubul unde a decis să își facă seara dinaintea zilei sale de naștere. Pentru el ar fii bine să încep petrecerea aniversării lui cu o săptămână înainte, însă avem destule pe cap încât să nu se distrăm. Privind în jurul meu,deduc că nu este orice club. Nici nu aș fi trebuit să mă gândesc la un club normal când vine vorba de prietenul meu. În jurul nostru mirosul fumului de țigară se simte intens alaturi de tot felul de parfumuri sau alcool.
În jurul nostru persoanele stau pe fotolii,mese ori dansează în mijlocul camerei. Multe angajate deja își încep treaba dansând în fața bărbaților bogați. Tinerii deja se duc la camerele de la etajul următor.

—Sigur aici vor fi? îl întreb pe Kai din spatele meu.

—Da, așa au zis. confirmă și plecă abordat de o tânără.

Oftez și mă duc la bar asezandu-ma într-un colț astfel încât să am o vedere clară către ușă. Arma de sub sacoul meu negru încă este deranjantă însă nu am cum să mă mișc fără să atrag atenția. Cer un pahar cu whiskey,care apare aproape la secundă. Îmi țin mâna dreaptă pe el, ridicându-l și rotind paharul încet.
Îl văd pe Kai așezat pe canapea cu o domnișoară care probabil o să-l fure de bani la cum își plimbă mâinile. Ryder se distrează dansând cu fetele și turnându-si pahare întregi de alcool  pe gât. Măcar el se distrează. În restul timpului,el e cel care observă tot și este vigilent, însă acum i-am luat locul și nu pot să zic că regret. Îl caut cu privire pe fratele meu care ar fi trebuit să ajungă aici înaintea noastră,după câteva momente îl văd cu o escortă care... îl distrează. Închid ochii o clipă. Dacă nu va venii aici, dacă ne-a mințit,o să-i jupoi pielea de vie.

Mă uit la ușa incontinuu ,dar tot sunt atent și la prietenii mei, și la fata care stă lângă mine pregătită de ceva mai mult decât un dans. Îmi dau ochii peste cam când le văd. Bruneta cu care am făcut înțelegerea alaturi de blonda care îmi bântuie mințile.

Orice aș face să o scot din capul, mai mult eșuez și ajung cu fantezii murdare despre ea.

Mă ridic de la bar ducându-ma să-l i-au pe Axel singurul care nu e așa ocupat.

— Mișcă. spun atât de rece încât fata de lângă el încremenește.
Așa și trebuie,nu am nevoie să mă comport frumos.

— Eu o i-au,tu faci înțelegerea cu bruneta. îmi spune ,iar eu aprob.

Dacă ar știi Vivianne Hewitt că nu o să o lăsăm vie,nu s-ar mai fi afundat in asemenea probleme.

Ies afară din club așteptând lângă mașină cât timp o aștept pe Hewitt. Întârzie ceva,mereu întârzie. Inspir și expir profund înainte să o văd ieșind din club. 

— Ti-am adus-o. Acum îmi vreau familia înapoi! spune cu brațele încrucișate la piept.
Nu zic că nu arată bine. Sânii mari,corp puternic, bruneta e foarte sexy,mai ales îmbrăcata într-o salopetă neagră cu mânecile scurte.

— Mă mai gândesc. îi zic afișând un zambet diabolic pe față. Înaintez puțin până în fața ei.
Nu-și lasă nicio clipă privirea în jos,ci mă sfidează. Ar trebui să văd dacă mă mai sfidezi când ești legată de un scaun și o să implori pentru viața,iubito.

O prind deodată de mână trăgând-o spre mine.

— O să îți vezi familia când vreau eu să o vezi. îi spun ținând-o strâns în timp ce o duc cu forța spre mașină.

Se zbate,dar nu țipa. Fată deșteaptă.

Deschid portiera din spate și o arunc acolo.

— Ai face bine să fii liniștită. îi zic înainte să o încui acolo și să mă întorc în club.

Iubindu-i nebuniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum